EK 2024

14-06-2024 22:11 1124 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Di. 9 juli 2024 21.00 Spanje - Frankrijk
Wo. 10 juli 2024 21.00 Nederland - Engeland

Afbeelding
gemberthee wijzigde dit bericht op 07-07-2024 00:48
87.25% gewijzigd
Wanneer het met elkaar beter is dan zonder elkaar kun je pas echt spreken van gezelligheid
Stonden toch meer spelers om de scheidsrechters dan geoorloofd is. Weer zo’n regel die leuk is bedacht, maar in hoeverre dit een lange termijn oplossing is..
Dropje09 schreef:
15-06-2024 22:12
Stonden toch meer spelers om de scheidsrechters dan geoorloofd is. Weer zo’n regel die leuk is bedacht, maar in hoeverre dit een lange termijn oplossing is..
Het is een nieuwe regel. Ik kan me voorstellen dat in het heetst van de strijd die regel even vergeten wordt. Scheidsrechter kan er dan op wijzen en als ze niet luisteren een kaart uitdelen.
Ik denk dat deze regel gewoon even de tijd moet krijgen.
Jajaja schreef:
15-06-2024 22:15
Het is een nieuwe regel. Ik kan me voorstellen dat in het heetst van de strijd die regel even vergeten wordt. Scheidsrechter kan er dan op wijzen en als ze niet luisteren een kaart uitdelen.
Ik kan het me ook helemaal voorstellen. Daarom ben ik benieuwd of scheidsrechters dan consequent ingrijpen. In dat geval zou het zeker kunnen werken.
Jajaja schreef:
15-06-2024 22:15
In veel sporten is dit al sinds halverwege de vorige eeuw een regel. Leren ze vast wel ;)
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Nou, Albanië “leeft nog” in de 79e minuut.
Gek toch hoe de wedstrijd dus eigenlijk in het eerste kwartiertje al was gespeeld. Ik had er meer van verwacht.
Wanneer het met elkaar beter is dan zonder elkaar kun je pas echt spreken van gezelligheid
Ja qua goals was het snel klaar, maar doordat het maar 2-1 stond bleef het toch spannend en er gebeurde wel veel dus ik heb me echt niet verveeld. Albanie deed gewoon heel goed mee en Italie maakte het zichzelf onnodig moeilijk door niet meer te scoren. Maar saai vond ik het niet.

Vandaag weer een volle agenda, ben benieuwd naar Nederland maar naar Denemarken-Slovenie kijk ik niet echt uit. Ga wel even kijken maar vermoed dat ik dat niet af ga maken. Engeland wil ik wel even zien. Ben benieuwd of Denemarken weer goed mee gaat doen dit EK, de vorige keer is het toch wat weggezakt maar ze hebben wel een goede selectie altijd.
Al kan ik nog steeds niet naar Eriksen kijken zonder weer terug te denken aan die keer dat hij bijna overleden was op het veld. :|
Ik vond dat zo heftig toen.
Wherever there is an unfortunate, God sends a dog.
Selene schreef:
15-06-2024 22:23
In veel sporten is dit al sinds halverwege de vorige eeuw een regel. Leren ze vast wel ;)
Ja ik wilde net zeggen, bij hockey is dit al jaren de regel.
Ook daar gaat het in het heetst van de strijd wel eens mis maar meestal gewoon goed. Zeker als je weet dat de scheidsrechter toch niet naar je gaat luisteren als je geen aanvoerder bent.
AnAppleADay schreef:
16-06-2024 07:54
Ja ik wilde net zeggen, bij hockey is dit al jaren de regel.
Ook daar gaat het in het heetst van de strijd wel eens mis maar meestal gewoon goed. Zeker als je weet dat de scheidsrechter toch niet naar je gaat luisteren als je geen aanvoerder bent.
Hier werden we in de jeugd gewoon door de eigen coach van het veld gehaald (geen hockey) bij commentaar op/tegen de scheidsrechter. Overkomt je één keer.
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Nou wij zijn er klaar voor hoor. Hopelijk blijft het droog wantbwe kijken buiten op een plein met aansluitend nog optredens van artiesten.

Hopelijk gaan de Oranje Leeuwen het goed doen dit EK!
Ik ben ook klaar voor! Zin in! :cheer2:
1-1.

Ik vind er toch weinig aan hoor, die haarband van Memphis. Stom ding. Doe maar af. De bril van Davids was iconisch, dit is gewoon suf en het staat hem echt totaal niet. :P
Leuke wedstrijd om naar te kijken. Nu nog een paar goals erbij!
Miss_Edwards schreef:
16-06-2024 15:39
1-1.

Ik vind er toch weinig aan hoor, die haarband van Memphis. Stom ding. Doe maar af. De bril van Davids was iconisch, dit is gewoon suf en het staat hem echt totaal niet. :P
Joh. Laat hem. Ik begrijp werkelijk niet waar mensen zich druk om maken.
vivapimpelmees schreef:
16-06-2024 15:56
Joh. Laat hem. Ik begrijp werkelijk niet waar mensen zich druk om maken.
Haha, hij doet maar hoor. Ik zal hem niet opbellen om het te zeggen, maar stom staat het wel. Ik krijg er tennis vibes van. Zo'n ding staat alleen maar geil bij Nadal en Federer. :P
Miss_Edwards schreef:
16-06-2024 16:11
Haha, hij doet maar hoor. Ik zal hem niet opbellen om het te zeggen, maar stom staat het wel. Ik krijg er tennis vibes van. Zo'n ding staat alleen maar geil bij Nadal en Federer. :P
Ik denk niet dat-ie er geil bij wil lopen. Van mijn part zet ie konijnenoren op, zolang hij maar goed voetbalt.
Ik vind Memphis juist altijd wel stijlvol gekleed. En die haarband kan hij prima hebben.
Wat een leuke en spannende wedstrijd! Erg aangenaam.
Miss_Edwards schreef:
Ik vind het wel leuk staan :)
Miss_Edwards schreef:
Geil? Moet dat? Bij sport?
Nou, wat een wedstrijd. Niet saai in elk geval. En ze speelden goed. Benieuwd naar de volgende, tegen Frankrijk.

Ik heb ineens alle vertrouwen dat ze de poulefase gaan doorkomen.
Vonden jullie het goed ja?
Ik vond het niveau echt slecht, zeker tegen een verzwakt Polen zonder Lewandoski.
Veel kansen in de eerste helft maar te gehaast af willen maken en daarbij dus heel vaak heel ver over of naast. In de tweede helft sowieso weinig kansen.

Met dit voetbal wordt Oostenrijk een moeilijke tegenstander.

Verbruggen was trouwens wel goed op dreef, heel veelbelovend voor de komende jaren.
vivapimpelmees schreef:
16-06-2024 17:30
Geil? Moet dat? Bij sport?
Nee, daarom stond er ook een smiley bij. :proud:
Maar ik kick op zweetbanden bij Nadal en Federer ja. Ik vind het sexy staan bij ze. Maar boeiend, ik zal het verder niet meer over Depay's bandje hebben. Ik kijk geen sport voor de knappe mannen, voor de duidelijkheid. ;-D

Denemarken-Slovenie sla ik even over. Straks maar even naar Engeland kijken.
Eve schreef:
16-06-2024 16:45
Ik vind Memphis juist altijd wel stijlvol gekleed. En die haarband kan hij prima hebben.
Niemand is perfect en als Memphis doe je al snel iets "niet goed" bij het publiek. Ik vind hem leuker met die retro haarband dan die eerdere stijl van hem met dat hoedje.

Ik heb meer problemen met Wijnaldum. Die vindt dat Saudi-Arabie het qua mensenrechten niet slechter doet dan Nederland, "want hij ziet daar helemaal geen mensenrechtenschendingen" en "in Nederland is er de toeslagenaffaire".

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/wijna ... ire/432337
AnAppleADay schreef:
16-06-2024 18:58
Vonden jullie het goed ja?
Ik vond het niveau echt slecht, zeker tegen een verzwakt Polen zonder Lewandoski.
Veel kansen in de eerste helft maar te gehaast af willen maken en daarbij dus heel vaak heel ver over of naast. In de tweede helft sowieso weinig kansen.

Met dit voetbal wordt Oostenrijk een moeilijke tegenstander.

Verbruggen was trouwens wel goed op dreef, heel veelbelovend voor de komende jaren.
Ik heb toch ook hele goede reddingen gezien van de Poolse keeper (en dus goede schoten van NL - bijvoorbeeld schot van Virgil) en een aantal kansen net naast.
Maar inderdaad ook een paar gehaaste schoten, waaronder die van Xavi. Er valt zeker nog wat bij te schaven, maar ik heb alle vertrouwen in de wedstrijd tegen Oostenrijk. Frankrijk is een heel ander verhaal.

Ik vind Verbruggen wel de boel vertragen bij het opbouwen. Verder prima. Ik zie liever Bijlow
(maar heb misschien een gekleurde bril).

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven