Sport
alle pijlers
EK 2024
vrijdag 14 juni 2024 22:11
zaterdag 15 juni 2024 22:15
Het is een nieuwe regel. Ik kan me voorstellen dat in het heetst van de strijd die regel even vergeten wordt. Scheidsrechter kan er dan op wijzen en als ze niet luisteren een kaart uitdelen.
Ik denk dat deze regel gewoon even de tijd moet krijgen.
zaterdag 15 juni 2024 22:19
Ik kan het me ook helemaal voorstellen. Daarom ben ik benieuwd of scheidsrechters dan consequent ingrijpen. In dat geval zou het zeker kunnen werken.
zaterdag 15 juni 2024 22:23
In veel sporten is dit al sinds halverwege de vorige eeuw een regel. Leren ze vast wel
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
zondag 16 juni 2024 07:51
Ja qua goals was het snel klaar, maar doordat het maar 2-1 stond bleef het toch spannend en er gebeurde wel veel dus ik heb me echt niet verveeld. Albanie deed gewoon heel goed mee en Italie maakte het zichzelf onnodig moeilijk door niet meer te scoren. Maar saai vond ik het niet.
Vandaag weer een volle agenda, ben benieuwd naar Nederland maar naar Denemarken-Slovenie kijk ik niet echt uit. Ga wel even kijken maar vermoed dat ik dat niet af ga maken. Engeland wil ik wel even zien. Ben benieuwd of Denemarken weer goed mee gaat doen dit EK, de vorige keer is het toch wat weggezakt maar ze hebben wel een goede selectie altijd.
Al kan ik nog steeds niet naar Eriksen kijken zonder weer terug te denken aan die keer dat hij bijna overleden was op het veld.
Ik vond dat zo heftig toen.
Vandaag weer een volle agenda, ben benieuwd naar Nederland maar naar Denemarken-Slovenie kijk ik niet echt uit. Ga wel even kijken maar vermoed dat ik dat niet af ga maken. Engeland wil ik wel even zien. Ben benieuwd of Denemarken weer goed mee gaat doen dit EK, de vorige keer is het toch wat weggezakt maar ze hebben wel een goede selectie altijd.
Al kan ik nog steeds niet naar Eriksen kijken zonder weer terug te denken aan die keer dat hij bijna overleden was op het veld.
Ik vond dat zo heftig toen.
Wherever there is an unfortunate, God sends a dog.
zondag 16 juni 2024 07:54
Ja ik wilde net zeggen, bij hockey is dit al jaren de regel.
Ook daar gaat het in het heetst van de strijd wel eens mis maar meestal gewoon goed. Zeker als je weet dat de scheidsrechter toch niet naar je gaat luisteren als je geen aanvoerder bent.
zondag 16 juni 2024 12:19
Hier werden we in de jeugd gewoon door de eigen coach van het veld gehaald (geen hockey) bij commentaar op/tegen de scheidsrechter. Overkomt je één keer.AnAppleADay schreef: ↑16-06-2024 07:54Ja ik wilde net zeggen, bij hockey is dit al jaren de regel.
Ook daar gaat het in het heetst van de strijd wel eens mis maar meestal gewoon goed. Zeker als je weet dat de scheidsrechter toch niet naar je gaat luisteren als je geen aanvoerder bent.
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
zondag 16 juni 2024 15:56
Joh. Laat hem. Ik begrijp werkelijk niet waar mensen zich druk om maken.Miss_Edwards schreef: ↑16-06-2024 15:391-1.
Ik vind er toch weinig aan hoor, die haarband van Memphis. Stom ding. Doe maar af. De bril van Davids was iconisch, dit is gewoon suf en het staat hem echt totaal niet.
zondag 16 juni 2024 16:11
Haha, hij doet maar hoor. Ik zal hem niet opbellen om het te zeggen, maar stom staat het wel. Ik krijg er tennis vibes van. Zo'n ding staat alleen maar geil bij Nadal en Federer.vivapimpelmees schreef: ↑16-06-2024 15:56Joh. Laat hem. Ik begrijp werkelijk niet waar mensen zich druk om maken.
zondag 16 juni 2024 16:23
Ik denk niet dat-ie er geil bij wil lopen. Van mijn part zet ie konijnenoren op, zolang hij maar goed voetbalt.Miss_Edwards schreef: ↑16-06-2024 16:11Haha, hij doet maar hoor. Ik zal hem niet opbellen om het te zeggen, maar stom staat het wel. Ik krijg er tennis vibes van. Zo'n ding staat alleen maar geil bij Nadal en Federer.
zondag 16 juni 2024 17:17
Ik vind het wel leuk staanMiss_Edwards schreef: ↑16-06-2024 16:11Haha, hij doet maar hoor. Ik zal hem niet opbellen om het te zeggen, maar stom staat het wel. Ik krijg er tennis vibes van. Zo'n ding staat alleen maar geil bij Nadal en Federer.
zondag 16 juni 2024 17:30
Geil? Moet dat? Bij sport?Miss_Edwards schreef: ↑16-06-2024 16:11Haha, hij doet maar hoor. Ik zal hem niet opbellen om het te zeggen, maar stom staat het wel. Ik krijg er tennis vibes van. Zo'n ding staat alleen maar geil bij Nadal en Federer.
zondag 16 juni 2024 18:53
zondag 16 juni 2024 18:58
Vonden jullie het goed ja?
Ik vond het niveau echt slecht, zeker tegen een verzwakt Polen zonder Lewandoski.
Veel kansen in de eerste helft maar te gehaast af willen maken en daarbij dus heel vaak heel ver over of naast. In de tweede helft sowieso weinig kansen.
Met dit voetbal wordt Oostenrijk een moeilijke tegenstander.
Verbruggen was trouwens wel goed op dreef, heel veelbelovend voor de komende jaren.
Ik vond het niveau echt slecht, zeker tegen een verzwakt Polen zonder Lewandoski.
Veel kansen in de eerste helft maar te gehaast af willen maken en daarbij dus heel vaak heel ver over of naast. In de tweede helft sowieso weinig kansen.
Verbruggen was trouwens wel goed op dreef, heel veelbelovend voor de komende jaren.
zondag 16 juni 2024 19:00
Nee, daarom stond er ook een smiley bij.
Maar ik kick op zweetbanden bij Nadal en Federer ja. Ik vind het sexy staan bij ze. Maar boeiend, ik zal het verder niet meer over Depay's bandje hebben. Ik kijk geen sport voor de knappe mannen, voor de duidelijkheid.
Denemarken-Slovenie sla ik even over. Straks maar even naar Engeland kijken.
maandag 17 juni 2024 13:43
Niemand is perfect en als Memphis doe je al snel iets "niet goed" bij het publiek. Ik vind hem leuker met die retro haarband dan die eerdere stijl van hem met dat hoedje.
Ik heb meer problemen met Wijnaldum. Die vindt dat Saudi-Arabie het qua mensenrechten niet slechter doet dan Nederland, "want hij ziet daar helemaal geen mensenrechtenschendingen" en "in Nederland is er de toeslagenaffaire".
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/wijna ... ire/432337
maandag 17 juni 2024 13:55
Ik heb toch ook hele goede reddingen gezien van de Poolse keeper (en dus goede schoten van NL - bijvoorbeeld schot van Virgil) en een aantal kansen net naast.AnAppleADay schreef: ↑16-06-2024 18:58Vonden jullie het goed ja?
Maar inderdaad ook een paar gehaaste schoten, waaronder die van Xavi. Er valt zeker nog wat bij te schaven, maar ik heb alle vertrouwen in de wedstrijd tegen Oostenrijk. Frankrijk is een heel ander verhaal.
Ik vind Verbruggen wel de boel vertragen bij het opbouwen. Verder prima. Ik zie liever Bijlow
(maar heb misschien een gekleurde bril).
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in