Goede sportapp

21-09-2019 16:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede app met fitness-schema's en dergelijke. Veel apps die ik vind zijn op afvallen en diëten gericht, maar ik wil vooral wat meer spieren kweken en op gewicht blijven. Iemand de gouden tip voor een leuke/prettige sportapp?
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik hasfit https://hasfit.com

Je kan het gratis gebruiken maar voor 50 dollar kan je de app casten en programma's volgen.
Waarom een app? Waarom niet een sportschool met een fijne trainer?
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
21-09-2019 17:39
Waarom een app? Waarom niet een sportschool met een fijne trainer?
Omdat de trainer bij mijn sportschool extra geld kost en ik dat maar beperkt heb, dus als ik steeds als ik een nieuw schema wil of iets anders wil gaan trainen moet bijbetalen wordt dat zeker voor mij een dure grap... verder heb ik al wel redelijk wat ervaring met fitness en weet ik dus wel hoe ik de apparatuur moet gebruiken.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Milnisk schreef:
21-09-2019 17:32
Ik gebruik hasfit https://hasfit.com

Je kan het gratis gebruiken maar voor 50 dollar kan je de app casten en programma's volgen.

Dankjewel! Ik ga ‘m bekijken
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
is er geen andere sportschool in de buurt die per maand iets duurder is maar waarbij je begeleiding krijgt? Een trainer kan toch wel echt meer zien en beter adviseren dan een app. Een trainer kan ook in de gaten houden of je overtraint, of juist een tandje er bij kan, kan je mentaal ook coachen, kan letten op je vorm zodat je geen blessures krijgt enzo. Dat alles kan een app niet.
Maar ik heb als trainer gewerkt dus misschien is het gewoon mijn vooroordeel dat een app een trainer/coach echt niet zou kunnen vervangen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Nike+ app heel fijn. Je kan o.a. kiezen uit verschillende programma’s en met of zonder gewichten.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
21-09-2019 18:32
is er geen andere sportschool in de buurt die per maand iets duurder is maar waarbij je begeleiding krijgt? Een trainer kan toch wel echt meer zien en beter adviseren dan een app. Een trainer kan ook in de gaten houden of je overtraint, of juist een tandje er bij kan, kan je mentaal ook coachen, kan letten op je vorm zodat je geen blessures krijgt enzo. Dat alles kan een app niet.
Maar ik heb als trainer gewerkt dus misschien is het gewoon mijn vooroordeel dat een app een trainer/coach echt niet zou kunnen vervangen ;)
Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik denk inderdaad ook niet dat de trainer te vervangen is door een app. Ik zit alleen voorlopig nog aan mn abonnement vast dus vrees dat ik het nog even met een app zal moeten doen :sigh:
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
mayolijn28 schreef:
21-09-2019 19:22
Ik vind de Nike+ app heel fijn. Je kan o.a. kiezen uit verschillende programma’s en met of zonder gewichten.
Die ga ik ook bekijken, dankjewel!
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van fitnessblender.com geen app maat wel een fijne site. Ze hebben een aantal gratis programma's maar ze hebben ook 8 weekse programma's voor een fijne prijs.

Voordeel dat ze heel afwisselend zijn. Je doet elke dag wat anders waardoor het niet gaat vervelen.

Ik heb een aantal voor busy people programma's en die zijn lekker intensief en toch snel klaar
Alle reacties Link kopieren
Heb je al naar Endomondo gekeken ?
Niet geschoten is altijd mis
Ik gebruik WOrkout for Women. gratis app dus dat is sws fijn!

Je kan zelf aanklikken wat je wilt trainen, core, leggs, billen, armen etc. allemaal oefeningen die thuis te doen zijn.

Elke training duurt tussen de 7 en 25 min. dus je kunt er makkelijk en paar achter elkaar combineren. voordat je een training begint kun je alvast kijken wat de oefeningen zijn en als je wat meer uitleg nodig hebt kun je de oefening van te voren nog aan klikken en uitleg met filmpje kijken!

ik vind het echt ideaal! om het zwaarder te maken kun je na verloop van tijd uiteraard met van die elastiek banden werken of gewichten toevoegen bij bepaalde oefeningen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven