Hardlopen #8

09-10-2020 18:28 1070 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de allereerste opbouw tot voorbij de marathon. Ervaringen uitwisselen, elkaar motiveren en natuurlijk ook gezellig kletsen over alles wat met hardlopen te maken heeft. Deel acht al weer. Nieuwkomers (of dat nu beginnende lopers dan wel ervaren lopers zijn) blijven natuurlijk ook altijd welkom om zich aan te sluiten en mee te schrijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er verder geen verstand van, maar kan dat niet te maken met magnesium?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een wedstrijd of een ultra heb ik ook vaak last van restless legs. Op een gegeven moment had ik het ook na zware trainingen of grote trainingsomvang maar sinds ik compressie kousen gebruik kan ik een veel grotere belasting aan dan daarvoor.
Hoeverre een laag ijzergehalte er mee te maken heeft weet ik niet. Zit zelf altijd onder of net aan de ondergrens. Maar desondanks lijken de compressie kousen toch afdoende voor het probleem van onrustige benen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb dat ook eviva.


Op aanrader compressie kousen gaan dragen maar vind dat echt heel naar lopen.
Nu doe ik ze aan na het lopen en stuk minder last.

Eerder slikte ik magnesium hiervoor maar was als maar heel moe. Sinds ik gestopt ben met magnesium stukken minder moe alleen wel meer last van mijn benen.

Oma gaf de tip om sun light zeep onder je matras bij je voeten te leggen. Kon geen sunlight zeep vinden dus gebruik ik sole hiervoor. Als ik dit drink dan heb ik er geen last van!
Alle reacties Link kopieren Quote