AA Cystitab
donderdag 9 januari 2020 om 10:00
Goedemorgen allen,
Gister te horen gekregen dat mijn Balin blaasontsteking en gruis heeft. Nu kan ik daar iets aan doen door AA Cystitab voor hem te kopen of Cystease. Nu wordt verkondigd dat beide hetzelfde zijn, maar van de eerste is op het net niet te vinden of die pillen lekker zijn, dat is van het grootste belang, want ik krijg met geen mogelijkheid iets in Balin dat hij niet moet, hij verandert van een pussycat in een wilde tijger, dus... Is er iemand die ervaring heeft met deze pillen en wat die ervaringen dan zijn?
Mijn dank is enorm!
Gister te horen gekregen dat mijn Balin blaasontsteking en gruis heeft. Nu kan ik daar iets aan doen door AA Cystitab voor hem te kopen of Cystease. Nu wordt verkondigd dat beide hetzelfde zijn, maar van de eerste is op het net niet te vinden of die pillen lekker zijn, dat is van het grootste belang, want ik krijg met geen mogelijkheid iets in Balin dat hij niet moet, hij verandert van een pussycat in een wilde tijger, dus... Is er iemand die ervaring heeft met deze pillen en wat die ervaringen dan zijn?
Mijn dank is enorm!
donderdag 9 januari 2020 om 10:41
donderdag 9 januari 2020 om 11:00
donderdag 9 januari 2020 om 11:03
Dat gaat niet bij Balin, die eet in muizenhapjes en komt alles tegen dat ik verstop, dat is het punt juist.
Wormenpillen smaken heel goed en die neemt hij zo van me aan en ik hoop dus dat dat met deze pillen ook zo is, maar dan moeten ze wel heel lekker zijn.
donderdag 9 januari 2020 om 11:32
Balin kauwt alles heel fijn Tickel, dus ik vrees het ergste.
Heb het youtubefilmpje gekeken, ziet er op zich heel goed uit.
Maar ik heb al een oplossing, ik zet die draak gewoon aan de straatkant.
donderdag 9 januari 2020 om 17:14
Dan kun je misschien Carnibest Kat nemen ipv tartaartjes. Dan kun je per dag wat afsnijden en verder bewaren in de vriezer.
Wordt ook bevroren verkocht.
“Don’t look back – you’re not going that way.”