aanstootgevend ja?

23-05-2012 14:26 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dit mooie weer, maar ook wanneer het gewoon droog is, hang ik de was het liefst buiten aan de lijn. Vanmorgen dus ook weer.

En ja......ook mijn lingerie hangt gewoon open en bloot aan de lijn te wapperen. En ik heb zo,n achtertuin waar iedereen zo in kan gluren ( volgend jaar waarschijnlijk niet meer want dan zijn de conniferen hoog genoeg) En nou heeft mijn buurvrouw me vanmorgen toch even gewaarschuwd gewoon even voor de zekerheid, dat ik mijn enorme livera tenten en bhtjes toch maar beter niet aan de buitenste lijn kan hangen. Want iedereen die voorbij loopt kan ze zien hangen. Iedereen ziet nu wat ik onder mijn kleren draag. Ooh jee nooit aan gedacht dat dat aanstoot geven kan zijn. Ik dacht zelfs dat mijn buurvrouw die ongeveer net zo oud is als ik en eigenlijk vreselijk ruig en wild is een grapje maakte. Maar ze was toch echt serieus. Man ik hang gewoon mijn was te drogen.Ik ben toch niet bewust bezig om mensen op rare gedachten te brengen? Is het al zo erg dan tegenwoordig?

( Mijn buurvrouw is trouwens een schat hoor niks mis met haar! )
Mijn collega werd ooit door haar buurvrouwen op het matje geroepen vanwege haar ondergoed aan de lijn en daarnaast wegens het opvallend ontbreken van pyama's aan haar waslijn. Daar haddenze een tijdje opgelet. Droeg ze die soms niet?

Twintig jaar geleden in een gehucht. Sommige dingen veranderen nooit;)
ik hang mijn lingerie gewoon op, buiten op het balkon. ik heb er echt schijt aan dat andere dat zien. er zijn buren die dat wel kunnen zien. maar als ze het niet mooi vinden kijken ze maar een andere kant op.
Daar denk ik echt nooit over na... Maar onze tuin is ook niet heel duidelijk te zien vanaf de straat. Maar zouden er echt mensen zijn die er op letten wat voor (onder-)goed er aan een waslijn hangt en daar dan iets bij denken?
anouar schreef op 23 mei 2012 @ 15:03:

Mijn collega werd ooit door haar buurvrouwen op het matje geroepen vanwege haar ondergoed aan de lijn en daarnaast wegens het opvallend ontbreken van pyama's aan haar waslijn. Daar haddenze een tijdje opgelet. Droeg ze die soms niet?

:rofl: Wha ha ha, wat erg....
Ik hang ook mijn ondergoed aan de 'binnenkant'. Niet dat dat nou zo aanstootgevend is maar 'k heb geen behoefte om de hele buurt te laten zien wat voor onderbroeken ik draag. Mochten ze het wel zien dan is dat nog geen ramp, maar aan de buitenste lijn gaan ze sowieso niet.
meaghan schreef op 23 mei 2012 @ 14:32:

Aanstoot geven vind ik wat overdreven, maar ik hang ondergoed nou niet pontificaal in het zicht op. (maar meestal gaan de kleine dingen als ondergoed en sokken over een droogrek, gaat sneller dan ze stuk voor stuk met een knijper buiten ophangen)
idd niet aanstootgevend, maar zou het zelf niet buiten hangen.
Ik vind het wel attent van je buurvrouw om je daarop te attenderen.

Zelf zou ik er ook niet aan denken, maar er lopen inderdaad rare mensen rond in de buitenwereld en sowieso, ondergoed is privé, dus inderdaad, ik hang het niet zo op dat je er wel over moet struikelen ;-) .
Er lopen inderdaad hele rare mensen rond, vind het heel attent van de buurvrouw dat ze je daar op wijst. Ik hang zelf mijn lingerie absoluut niet buiten te drogen.
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Weet je dat ik daar serieus nog nooit over na heb gedacht haha. Hang altijd alles op waar ik wil.
jee daar heb ik nou nog nooit bij stilgestaan... ik hang gewoon op wat ik vastpak vanuit de wasmand... ligt het ondergoed bovenop hangt het aan de binnenkant, ligt het onderop dan komt het als laatste aan de buitenkant. als ze daar last van hebben moeten ze maar oogkleppen opdoen
En doooooor!

:rofl: Wat een klucht!

Ik hang mijn ondergoed juist altijd aan de buitenkant. Mijn waslijnen zijn recht en met het kleinste wasgoed aan de buitenkant wordt het sneller droog dan andersom.

Ook mijn mooie lingerie hang ik aan de buitenkant. Als ik al iets verberg dan zijn het juist mijn degelijke hema onderbroeken.
Ik hang mijn ondergoed meestal achter een laken of een handdoek. Dat doe ik al sinds ik een jaar of 8 was en moeders hielp met de was op hangen.. T'was een van de eerste "huishoudelijke" dingetjes die ze me leerde ;-) .
Ik hang zelf ondergoed niet buiten, omdat niet iedereen hoeft te zien wat ik voor onderbroeken draag, maar zou me er nooit aan storen als een ander dat doet. Hoewel, gisteren zag ik in de tuin van de buurvrouw echt van die enorme witte katoenen tenten hangen aan de waslijn en daar moest ik wel even om grijnzen bij mezelf. Maar geen haar op mijn hoofd die er ooit een opmerking over zou maken.
..

:rofl:
Ik heb een lange waslijn in mijn tuin en ik hang mijn lingerie wel zoveel mogelijk aan de kant van het huis, zodat mensen er niet zo'n geweldig uitzicht op hebben. Ik heb namelijk vooral bovenbuurmannen die mijn tuin in kunnen kijken haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven