aanstootgevend ja?
woensdag 23 mei 2012 om 14:26
Met dit mooie weer, maar ook wanneer het gewoon droog is, hang ik de was het liefst buiten aan de lijn. Vanmorgen dus ook weer.
En ja......ook mijn lingerie hangt gewoon open en bloot aan de lijn te wapperen. En ik heb zo,n achtertuin waar iedereen zo in kan gluren ( volgend jaar waarschijnlijk niet meer want dan zijn de conniferen hoog genoeg) En nou heeft mijn buurvrouw me vanmorgen toch even gewaarschuwd gewoon even voor de zekerheid, dat ik mijn enorme livera tenten en bhtjes toch maar beter niet aan de buitenste lijn kan hangen. Want iedereen die voorbij loopt kan ze zien hangen. Iedereen ziet nu wat ik onder mijn kleren draag. Ooh jee nooit aan gedacht dat dat aanstoot geven kan zijn. Ik dacht zelfs dat mijn buurvrouw die ongeveer net zo oud is als ik en eigenlijk vreselijk ruig en wild is een grapje maakte. Maar ze was toch echt serieus. Man ik hang gewoon mijn was te drogen.Ik ben toch niet bewust bezig om mensen op rare gedachten te brengen? Is het al zo erg dan tegenwoordig?
( Mijn buurvrouw is trouwens een schat hoor niks mis met haar! )
En ja......ook mijn lingerie hangt gewoon open en bloot aan de lijn te wapperen. En ik heb zo,n achtertuin waar iedereen zo in kan gluren ( volgend jaar waarschijnlijk niet meer want dan zijn de conniferen hoog genoeg) En nou heeft mijn buurvrouw me vanmorgen toch even gewaarschuwd gewoon even voor de zekerheid, dat ik mijn enorme livera tenten en bhtjes toch maar beter niet aan de buitenste lijn kan hangen. Want iedereen die voorbij loopt kan ze zien hangen. Iedereen ziet nu wat ik onder mijn kleren draag. Ooh jee nooit aan gedacht dat dat aanstoot geven kan zijn. Ik dacht zelfs dat mijn buurvrouw die ongeveer net zo oud is als ik en eigenlijk vreselijk ruig en wild is een grapje maakte. Maar ze was toch echt serieus. Man ik hang gewoon mijn was te drogen.Ik ben toch niet bewust bezig om mensen op rare gedachten te brengen? Is het al zo erg dan tegenwoordig?
( Mijn buurvrouw is trouwens een schat hoor niks mis met haar! )
woensdag 23 mei 2012 om 15:03
Mijn collega werd ooit door haar buurvrouwen op het matje geroepen vanwege haar ondergoed aan de lijn en daarnaast wegens het opvallend ontbreken van pyama's aan haar waslijn. Daar haddenze een tijdje opgelet. Droeg ze die soms niet?
Twintig jaar geleden in een gehucht. Sommige dingen veranderen nooit;)
Twintig jaar geleden in een gehucht. Sommige dingen veranderen nooit;)
woensdag 23 mei 2012 om 15:23
woensdag 23 mei 2012 om 15:30
woensdag 23 mei 2012 om 15:35
woensdag 23 mei 2012 om 15:41
woensdag 23 mei 2012 om 15:48
Ik hang mijn ondergoed juist altijd aan de buitenkant. Mijn waslijnen zijn recht en met het kleinste wasgoed aan de buitenkant wordt het sneller droog dan andersom.
Ook mijn mooie lingerie hang ik aan de buitenkant. Als ik al iets verberg dan zijn het juist mijn degelijke hema onderbroeken.
donderdag 24 mei 2012 om 12:16
Ik hang zelf ondergoed niet buiten, omdat niet iedereen hoeft te zien wat ik voor onderbroeken draag, maar zou me er nooit aan storen als een ander dat doet. Hoewel, gisteren zag ik in de tuin van de buurvrouw echt van die enorme witte katoenen tenten hangen aan de waslijn en daar moest ik wel even om grijnzen bij mezelf. Maar geen haar op mijn hoofd die er ooit een opmerking over zou maken.
..