Action handdoeken/badlakens

15-08-2012 17:13 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er handdoeken/badlakens van de action en kan mij even vertellen hoe deze bevallen?
Redelijk. Dunne prulzooi maar daar betaal je dan ook voor.

Maar ik heb niet graag wollige zachte dikke handdoeken, dat droogt niet lekker

Dus ik vind die van de Action prima.
668, the neighbour of the Beast
Ook ik vind ze prima! Dunner als de Hema, maar dan ook de helft goedkoper. Ik doe ze altijd in de droger.. En ook daar komen ze prima uit!
Mwah, ben er niet heel postitief of negatief over. Vond de handdoeken wel prima. De theedoeken vond ik in het begin echt vreselijk slecht drogen. Dan had je met een droge doek een bord 'afgedroogd' en dan lag er nog een soort vochtig laagje op het bord. Dat wordt minder nu de theedoek vaak gewassen is.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 augustus 2012 @ 17:24:

Heb nu een goede 2 jaar de handdoeken van de action. Ik was iedere handdoek elke week en ze zien er nog prima uit en worden niet hard ondanks de droger!Als je hard geworden handdoeken uit je droger krijgt, is het tijd voor een nieuwe hoor. Mijn moeder heeft zo'n ding van 20 jaar oud...komt schuurpapier uit wat voor een handdoek door moet gaan.
Ik zie nu net dat momenteel de handdoeken bij de HEMA even duur zijn als de handdoeken bij de Action... Moeilijk moeilijk!!
quote:babybloempje schreef op 15 augustus 2012 @ 21:46:

Ik zie nu net dat momenteel de handdoeken bij de HEMA even duur zijn als de handdoeken bij de Action... Moeilijk moeilijk!!Dan ging ik direct voor de hema
Waarom is het zo'n issue?

Een handdoek kost bij een cheape toko, wat, 2 euro?

Koop er een paar en als het kut is koop je andere.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 15 augustus 2012 @ 22:59:

Waarom is het zo'n issue?

Een handdoek kost bij een cheape toko, wat, 2 euro?

Koop er een paar en als het kut is koop je andere.

Dit dus.

Ik hartje action, en ws ook big bazar, waarvan we er eerdaags eens in ons dorp gaan krijgen.

Ik koop soms dingen voor een euro, of 2, max. En soms valt het mee, en ga ik altijd terug naar action voor dat product ( Strijkwater bijv !) en soms valt het tegen, en weet ik dat ook weer ( Speelgoed ! Meuk, snel kapot, vaak niet kloppend ect.)
En; Hi Marels, lekker doosje, volgende week maandag en dinsdag ben ik zowaar vrij ! Woot. wellicht dan een telefoonseksmomentje ?

xxxxxxxxxx

Een goede kennis van mij (uit Osdorp) vroeg toevallig vandaag naar die handdoeken. Ik heb ze nu een jaartje. Toen ze nieuw waren waren ze dezelfde kleur roze als die van de Hema. Na 2 x wassen is de kleur een stuk lichter. Verder vind ik ze prima (en ik ben echt een handdoeken zeikerd). Zonder droger zijn alle handdoeken kut. Met droger zijn zelfs die van de Action prima. Al zijn die van de Hema beter.. Mijn (Osdorpse) kennis heb ik aangeraden ze gewoon te kopen.
Ik hoorde dat de handdoeken van de action heel snel verkleuren in tegenstelling tot die van bijvoorbeeld de hema.
Jahoor, waar heb je dat nou weer vandaan? Ik weet niet hoor, maar die van mijn Action zijn prima. Heb jij een andere Action? In Osdorp?
De Action heeft verschillende diktes/kwaliteit handdoeken.

Ik heb handdoeken van de Action (de 'duurdere' variant) en van de Hema en deze zijn beide echt even dik en van vergelijkbare kwaliteit.

Qua prijs scheelde het ook niet veel, maar ik vond twee kleuren van de Action mooier.

De gastendoekjes die ik van de Action heb, zijn wel veel dunner dan mijn gewone handdoeken en dat is ook een mindere kwaliteit.

Verder hele fijne handdoeken, die heel goed afdrogen en mooi blijven in de was.
Ik heb een strandlaken van Action, ik wilde perse een 100x200 en die zijn schaars, had eerst een dure Vandyck maar die kromp een halve meter in de lengte in de was, toen deze van Action voor een tientje en die doet het uitstekend!

Badhanddoeken heb ik van de hotel Hema lijn, die zijn geweldig!
Nou zeg Waldorf wat reageer jij aangebrand.

Toevallig was ik er vandaag nog om te kijken voor een memobord hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven