Action handdoeken/badlakens
woensdag 15 augustus 2012 om 21:11
Mwah, ben er niet heel postitief of negatief over. Vond de handdoeken wel prima. De theedoeken vond ik in het begin echt vreselijk slecht drogen. Dan had je met een droge doek een bord 'afgedroogd' en dan lag er nog een soort vochtig laagje op het bord. Dat wordt minder nu de theedoek vaak gewassen is.
woensdag 15 augustus 2012 om 21:32
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 augustus 2012 @ 17:24:
Heb nu een goede 2 jaar de handdoeken van de action. Ik was iedere handdoek elke week en ze zien er nog prima uit en worden niet hard ondanks de droger!Als je hard geworden handdoeken uit je droger krijgt, is het tijd voor een nieuwe hoor. Mijn moeder heeft zo'n ding van 20 jaar oud...komt schuurpapier uit wat voor een handdoek door moet gaan.
Heb nu een goede 2 jaar de handdoeken van de action. Ik was iedere handdoek elke week en ze zien er nog prima uit en worden niet hard ondanks de droger!Als je hard geworden handdoeken uit je droger krijgt, is het tijd voor een nieuwe hoor. Mijn moeder heeft zo'n ding van 20 jaar oud...komt schuurpapier uit wat voor een handdoek door moet gaan.
woensdag 15 augustus 2012 om 23:08
quote:Marels schreef op 15 augustus 2012 @ 22:59:
Waarom is het zo'n issue?
Een handdoek kost bij een cheape toko, wat, 2 euro?
Koop er een paar en als het kut is koop je andere.
Dit dus.
Ik hartje action, en ws ook big bazar, waarvan we er eerdaags eens in ons dorp gaan krijgen.
Ik koop soms dingen voor een euro, of 2, max. En soms valt het mee, en ga ik altijd terug naar action voor dat product ( Strijkwater bijv !) en soms valt het tegen, en weet ik dat ook weer ( Speelgoed ! Meuk, snel kapot, vaak niet kloppend ect.)
Waarom is het zo'n issue?
Een handdoek kost bij een cheape toko, wat, 2 euro?
Koop er een paar en als het kut is koop je andere.
Dit dus.
Ik hartje action, en ws ook big bazar, waarvan we er eerdaags eens in ons dorp gaan krijgen.
Ik koop soms dingen voor een euro, of 2, max. En soms valt het mee, en ga ik altijd terug naar action voor dat product ( Strijkwater bijv !) en soms valt het tegen, en weet ik dat ook weer ( Speelgoed ! Meuk, snel kapot, vaak niet kloppend ect.)
woensdag 15 augustus 2012 om 23:50
Een goede kennis van mij (uit Osdorp) vroeg toevallig vandaag naar die handdoeken. Ik heb ze nu een jaartje. Toen ze nieuw waren waren ze dezelfde kleur roze als die van de Hema. Na 2 x wassen is de kleur een stuk lichter. Verder vind ik ze prima (en ik ben echt een handdoeken zeikerd). Zonder droger zijn alle handdoeken kut. Met droger zijn zelfs die van de Action prima. Al zijn die van de Hema beter.. Mijn (Osdorpse) kennis heb ik aangeraden ze gewoon te kopen.
donderdag 16 augustus 2012 om 00:32
De Action heeft verschillende diktes/kwaliteit handdoeken.
Ik heb handdoeken van de Action (de 'duurdere' variant) en van de Hema en deze zijn beide echt even dik en van vergelijkbare kwaliteit.
Qua prijs scheelde het ook niet veel, maar ik vond twee kleuren van de Action mooier.
De gastendoekjes die ik van de Action heb, zijn wel veel dunner dan mijn gewone handdoeken en dat is ook een mindere kwaliteit.
Verder hele fijne handdoeken, die heel goed afdrogen en mooi blijven in de was.
Ik heb handdoeken van de Action (de 'duurdere' variant) en van de Hema en deze zijn beide echt even dik en van vergelijkbare kwaliteit.
Qua prijs scheelde het ook niet veel, maar ik vond twee kleuren van de Action mooier.
De gastendoekjes die ik van de Action heb, zijn wel veel dunner dan mijn gewone handdoeken en dat is ook een mindere kwaliteit.
Verder hele fijne handdoeken, die heel goed afdrogen en mooi blijven in de was.
donderdag 16 augustus 2012 om 10:45