Alleen wonen
maandag 30 januari 2012 om 23:04
Ik woon alleen en vind dit best.. alleen. Ik heb eigelijk alleen in het weekend visite en een enkele keer doordeweeks. Miss is dit wel normaal maar als je een partner hebt merk je er waarschijnlijk minder van.
Hoe woon jij? Ben je alleen en hoevaak heb jij mensen over de vloer..
Hoe woon jij? Ben je alleen en hoevaak heb jij mensen over de vloer..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
maandag 30 januari 2012 om 23:13
Ik mis het gevoel van thuis wel heel erg. Bij mijn ouders kwamen er mensen de hele dag binnen gelopen, even een bakkie, even een kletsie je kent het wel. Hier kijk ik soms naar mijn stoel en me plant en dan denk ik ik mis leven. Of moet ik gewoon even oefenen met alleen zijn..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
maandag 30 januari 2012 om 23:16
Ik woon sinds 12 jaar op mezelf, waarvan 5 jaar samengewoond. Nu alweer 7 jaar alleen. Bevalt me prima. Ik heb zowel doordeweeks als in het weekend zelden visite. Vind dat niet erg. Ik heb vanavond een eter gehad, die heb ik twee uur na het eten naar huis gestuurd. Lekker in mijn eentje op de bank, pyjama aan, heerlijk. Het is dus maar net wat je er zelf van maakt en vanuit welk standpunt je het bekijkt.
Sommige dingen zijn aangeleerd, vanuit opvoeding denken dat iets zo 'hoort'. Maar probeer gerust eens te kijken en te voelen wat nu echt JIJ is.
Sommige dingen zijn aangeleerd, vanuit opvoeding denken dat iets zo 'hoort'. Maar probeer gerust eens te kijken en te voelen wat nu echt JIJ is.
maandag 30 januari 2012 om 23:16
Ik woon samen met mijn man, maar hier komt ook lang niet elke week iemand langs hoor. Schoonouders komen meestal doordeweeks, maar dan eens per maand ofzo. Verder gaan we in het weekend naar vrienden of komen ze bij ons. Maar niet elk weekend, denk 2 keer per maand ongeveer.
Doordeweeks is bij ons sowieso niet favoriet, omdat er dan gewoon gewerkt moet worden en ik vind het fijn om dan de avond lekker op de bank door te brengen.
Doordeweeks is bij ons sowieso niet favoriet, omdat er dan gewoon gewerkt moet worden en ik vind het fijn om dan de avond lekker op de bank door te brengen.
maandag 30 januari 2012 om 23:18
Full time single met zoon al vele jaren. Naast full time werk niet heel veel vrije tijd over. Erg? Nee, zeker niet. Kan prima alleen zijn.
Mijn weekenden plan ik zelden tot nooit ramvol, geen zin in. Voor mjn werk ben ik ook regelmatig van huis met overnachtingen dus hou dan zeker de weekenden vrij voor zoon.
Geen enkele moeite mee.
Prive gezien kan ik rustig 2 weken niemand zien of spreken. Ook geen moeite mee. Stappen? Leuk als dat een paar keer op een jaar gebeurt, zoniet, ook goed.
Mijn weekenden plan ik zelden tot nooit ramvol, geen zin in. Voor mjn werk ben ik ook regelmatig van huis met overnachtingen dus hou dan zeker de weekenden vrij voor zoon.
Geen enkele moeite mee.
Prive gezien kan ik rustig 2 weken niemand zien of spreken. Ook geen moeite mee. Stappen? Leuk als dat een paar keer op een jaar gebeurt, zoniet, ook goed.
maandag 30 januari 2012 om 23:19
Ergens stiekem heb ik misschien een beetje het verknipte idee dat mensen me een tikkeltje raar vinden als ik hier heel de week alleen zit te zijn. Krijg een beetje het gevoel dat ze dat denken dat ik maar een vage kluisenaar ben... (heb ik dit echt hardop gezegt.... )
maandag 30 januari 2012 om 23:26
Ik heb geen dochter enter. Maar begrijp heel goed je reactie. Ik wilde graag forummen zat met een paar dingetjes. Probeerde meerdere malen een account op te starten maar kreeg nooit bevestiging terug van de viva site. Daarom ben ik nu aan het forummen onder de naam van iemand anders. Maar dat is voor ons geen probleem.
maandag 30 januari 2012 om 23:28
quote:sunanda schreef op 30 januari 2012 @ 23:26:
Ik heb geen dochter enter. Maar begrijp heel goed je reactie. Ik wilde graag forummen zat met een paar dingetjes. Probeerde meerdere malen een account op te starten maar kreeg nooit bevestiging terug van de viva site. Daarom ben ik nu aan het forummen onder de naam van iemand anders. Maar dat is voor ons geen probleem.ah oke.
Ik heb geen dochter enter. Maar begrijp heel goed je reactie. Ik wilde graag forummen zat met een paar dingetjes. Probeerde meerdere malen een account op te starten maar kreeg nooit bevestiging terug van de viva site. Daarom ben ik nu aan het forummen onder de naam van iemand anders. Maar dat is voor ons geen probleem.ah oke.
maandag 30 januari 2012 om 23:41
Als je van huis uit zo'n zoete inval gewend bent, dan zal het best wel even wennen zijn als je nu veel alleen bent.
Bijna elk weekend visite, en soms door de week, komt op mij nog niet direct over als een contact gestoorde kluizenaar.
Ik woon samen, maar wij krijgen veel minder bezoek.
Ik vind dat heerlijk, maar bij mijn ouders kwamen ook niet veel mensen langs, dus ik weet niet beter.
Het zal vanzelf wel wennen.
Bijna elk weekend visite, en soms door de week, komt op mij nog niet direct over als een contact gestoorde kluizenaar.
Ik woon samen, maar wij krijgen veel minder bezoek.
Ik vind dat heerlijk, maar bij mijn ouders kwamen ook niet veel mensen langs, dus ik weet niet beter.
Het zal vanzelf wel wennen.
maandag 30 januari 2012 om 23:44
quote:sunanda schreef op 30 januari 2012 @ 23:19:
Ergens stiekem heb ik misschien een beetje het verknipte idee dat mensen me een tikkeltje raar vinden als ik hier heel de week alleen zit te zijn. Krijg een beetje het gevoel dat ze dat denken dat ik maar een vage kluisenaar ben... (heb ik dit echt hardop gezegt.... )
Zo belangrijk ben je niet hoor, dat mensen er op letten wat jij doet, en of je alleen zit of niet.
Ik ben ook vaker zonder visite dan met, maar het stoort me niet. moeter niet aan denken dat er hier iedere avond iemand op de bank zit(buiten mij dan he)
Zo belangrijk ben je niet hoor, dat mensen er op letten wat jij doet, en of je alleen zit of niet.
Ik ben ook vaker zonder visite dan met, maar het stoort me niet. moeter niet aan denken dat er hier iedere avond iemand op de bank zit(buiten mij dan he)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 30 januari 2012 om 23:45
Jaja ik meen t! Hihi!! Vlakbij joh vlaardingen.
Mclean dat idde heb ik een beetje omdat er bij mij zelf geen zoete inval plaatsvind. Stom he, ik ga een beetje in zitten vullen wat andere van me denken. Bij me buuffie zit het huis vaak vol, meng me er welleens tussen hoor. Maar ook weer niet te vaak. Wil mezelf ook weer niet helemaal te vondeling leggen. Ach het went vanzelf denk ik.
Mclean dat idde heb ik een beetje omdat er bij mij zelf geen zoete inval plaatsvind. Stom he, ik ga een beetje in zitten vullen wat andere van me denken. Bij me buuffie zit het huis vaak vol, meng me er welleens tussen hoor. Maar ook weer niet te vaak. Wil mezelf ook weer niet helemaal te vondeling leggen. Ach het went vanzelf denk ik.