Alternatief voor kerstboom?
maandag 26 november 2012 om 21:25
Of gewoon een kleintje dit jaar op een tafeltje? Wij hebben een dreumes van 1,5 die net kan lopen en ik zie onze grote kunstkerstboom al zo omver zeilen als ze al die mooie ballen ziet... We willen dus wel 'iets' kerstboomachtigs maar dan dreumes-proof...
Wie heeft tips?
PS: We zijn nog volop in Sinterklaassferen hoor, maar ik denk al wel na over Kerst....voor je het weet is het zover!
Wie heeft tips?
PS: We zijn nog volop in Sinterklaassferen hoor, maar ik denk al wel na over Kerst....voor je het weet is het zover!
maandag 26 november 2012 om 21:49
maandag 26 november 2012 om 21:50
Wij hebben een kitten die waarschijnlijk meer schade zal aanrichten dan jouw kind. Maar dat zien we dan wel weer. Bij kerst hoort een kerstboom. Mijn opa en oma hadden altijd alternatieven maar dat was toch niet hetzelfde.
Edit: toch hang ik alleen maar onbreekbare ballen onderin, al zie ik mijn poezemonster tot aan de piek klimmen..
Edit: toch hang ik alleen maar onbreekbare ballen onderin, al zie ik mijn poezemonster tot aan de piek klimmen..
maandag 26 november 2012 om 21:51
quote:riekie84 schreef op 26 november 2012 @ 21:38:
Felice.. dat denk ik idd ook, de uitdaging krijgen we dit jaar
.. "Mijn boom, mijn ballen, ik wil die!!"
Daarom ben ik alvast aan het shoppen geslagen... ik wilde natuurlijk niet maar gedwongen door de situatie heb ik al erg veel leuke onbreekbare dingen gekocht, ik moest er wel voor naar het tuincentrum maar wat moet dat moet hè
On topic, die boom trekt je kindje echt niet zo makkelijk om hoor
Felice.. dat denk ik idd ook, de uitdaging krijgen we dit jaar
Daarom ben ik alvast aan het shoppen geslagen... ik wilde natuurlijk niet maar gedwongen door de situatie heb ik al erg veel leuke onbreekbare dingen gekocht, ik moest er wel voor naar het tuincentrum maar wat moet dat moet hè
On topic, die boom trekt je kindje echt niet zo makkelijk om hoor
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
maandag 26 november 2012 om 21:51
http://cdn4.welke.nl/phot ... rouwtjezonneschijn.jpeg]]
maandag 26 november 2012 om 21:54
quote:fairy1 schreef op 26 november 2012 @ 21:51:
http://cdn4.welke.nl/phot ... rouwtjezonneschijn.jpeg]]Gaat lekker he
http://cdn4.welke.nl/phot ... rouwtjezonneschijn.jpeg]]Gaat lekker he
maandag 26 november 2012 om 22:02
Och, ik denk dat het wel mee valt, wij hebben vroeger ook altijd een boom gehad, ook toen wij (de kinderen) in die leeftijd zaten (kan het me niet herinneren, maar lang leve foto's)..
En ja, tuurlijk zal er iets sneller iets sneuvelen, maar om dan maar helemaal geen boom neer te zetten.. nee, zou ik niet voor gaan!
En zoals eerder gezegd, onze katten hangen ook gerust boven in de boom, in het eerste jaar hebben ze zelfs samen de boom omver getrokken. "gelukkig" landde die op 1 van de monstertjes, waardoor ze er zo angstig voor werden dat ze er nu alleen nog maar onder zitten met de kop door de onderste takken heen. Maar klimmen? Ho maar!
En ja, tuurlijk zal er iets sneller iets sneuvelen, maar om dan maar helemaal geen boom neer te zetten.. nee, zou ik niet voor gaan!
En zoals eerder gezegd, onze katten hangen ook gerust boven in de boom, in het eerste jaar hebben ze zelfs samen de boom omver getrokken. "gelukkig" landde die op 1 van de monstertjes, waardoor ze er zo angstig voor werden dat ze er nu alleen nog maar onder zitten met de kop door de onderste takken heen. Maar klimmen? Ho maar!
maandag 26 november 2012 om 22:24