#andijvie: rood overtrek geeft af
zondag 22 april 2012 om 17:56
zondag 22 april 2012 om 20:02
zondag 22 april 2012 om 20:48
Ooit eens een zwarte dekbedhoes gehad en zwarte slopen. Ik werd 's morgens wakker met een zwarte waas over mijn gezicht...het gaf dus af. Niet alleen in de was, maar ook omdat ik zweette (overgang.. )...
Zelfs na 5 x wassen, azijn en weet-ik-veel wat. Ik heb dat dekbed weg gedaan, want elke morgen als een soort zwarte piet wakker worden én jezelf zó 's morgens in de spiegel zien is geen lolletje!
Zelfs na 5 x wassen, azijn en weet-ik-veel wat. Ik heb dat dekbed weg gedaan, want elke morgen als een soort zwarte piet wakker worden én jezelf zó 's morgens in de spiegel zien is geen lolletje!
zondag 22 april 2012 om 23:06
quote:tikal schreef op 22 april 2012 @ 20:42:
Oh het moet dus wel gewoon azijn zijn?
Had ik 'm toch bijna in de schoonmaakazijn gekieperd
Azijn is azijn; zelfde goedje, alleen schoonmaakazijn heeft een iets hogere concentratie dan keukenazijn. Als je het sowieso verdund met water, maakt het echt niet uit welke je neemt.
Gooi je echt witte en rode was bij elkaar in de machine?
Hier iemand die niet al te veel scheidt, maar de witte was hou ik toch echt apart...
Oh het moet dus wel gewoon azijn zijn?
Had ik 'm toch bijna in de schoonmaakazijn gekieperd
Azijn is azijn; zelfde goedje, alleen schoonmaakazijn heeft een iets hogere concentratie dan keukenazijn. Als je het sowieso verdund met water, maakt het echt niet uit welke je neemt.
Hier iemand die niet al te veel scheidt, maar de witte was hou ik toch echt apart...
woensdag 25 april 2012 om 20:48
quote:tikal schreef op 22 april 2012 @ 20:02:
Uhm ja stond ik dus net in de appie: schoonmaakazijn of de "eetazijn".
Welke moest ik nou hebben?
Schoonmaakazijn maar meegenomen.
Morgen ga ik ook maar zo'n colour cather halen.
Beter dubbel dat een man die klaagt dat z'n witte overhemden, rozig uitslaan
Met de (uiteindelijke) schoonmaakazijn, net een nieuwe was gedraaid ennnn: niet meer afgegeven!
Maar de witte overhemden waren ter illustratie.
Ik was de handdoeken (geel) met de witte was sdamen, zwart samen en de rest is bonte was, inclusief de blauwe, rode en andere kleurtjes.
Uhm ja stond ik dus net in de appie: schoonmaakazijn of de "eetazijn".
Welke moest ik nou hebben?
Schoonmaakazijn maar meegenomen.
Morgen ga ik ook maar zo'n colour cather halen.
Beter dubbel dat een man die klaagt dat z'n witte overhemden, rozig uitslaan
Met de (uiteindelijke) schoonmaakazijn, net een nieuwe was gedraaid ennnn: niet meer afgegeven!
Maar de witte overhemden waren ter illustratie.
Ik was de handdoeken (geel) met de witte was sdamen, zwart samen en de rest is bonte was, inclusief de blauwe, rode en andere kleurtjes.
donderdag 26 april 2012 om 11:44
quote:tof schreef op 22 april 2012 @ 23:06:
[...]
Hier iemand die niet al te veel scheidt, maar de witte was hou ik toch echt apart...Ik doe wit ook apart hoor, maar heb het ooit getest met nieuw rood shirt en een oud wit t-shirt en dan zo'n doekje erbij. Alle kleur zat in het doekje ipv in het witte shirt, dus het werkt echt
[...]
Hier iemand die niet al te veel scheidt, maar de witte was hou ik toch echt apart...Ik doe wit ook apart hoor, maar heb het ooit getest met nieuw rood shirt en een oud wit t-shirt en dan zo'n doekje erbij. Alle kleur zat in het doekje ipv in het witte shirt, dus het werkt echt
donderdag 26 april 2012 om 11:49
Ben ik dan echt de enige psycho in de wereld die echt kleur bij kleur houdt?
Ik heb bruin beddengoed. En ondanks dat ik deze echt al 30 keer gewassen heb, in de azijn heb gedaan en weet ik veel wat geeft deze echt een grauwe kleur aan mijn andere kleuren.
Ik was dus echt alles in kleurgroepen.
Blauw-groen-grijs
Rood-oranje-roze-paars-geel
Wit
Bruin-beige
Zwart
Kleuren blijven helder en het staat zomers zo leuk aan de droogmolen
Ik heb bruin beddengoed. En ondanks dat ik deze echt al 30 keer gewassen heb, in de azijn heb gedaan en weet ik veel wat geeft deze echt een grauwe kleur aan mijn andere kleuren.
Blauw-groen-grijs
Wit
Bruin-beige
Zwart
Kleuren blijven helder en het staat zomers zo leuk aan de droogmolen
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 26 april 2012 om 18:03
quote:biol schreef op 26 april 2012 @ 11:49:
Blauw-groen-grijs
Wit
Bruin-beige
Zwart
Kleuren blijven helder en het staat zomers zo leuk aan de droogmolen Hier nog zo'n psycho hoor! Heb zelfs 5 verschillende wasmanden naast de wasmachine op zolder staan om alles te scheiden, want ik was alleen als ik een wasmachine vol kan draaien.
Blauw-groen-grijs
Wit
Bruin-beige
Zwart
Kleuren blijven helder en het staat zomers zo leuk aan de droogmolen Hier nog zo'n psycho hoor! Heb zelfs 5 verschillende wasmanden naast de wasmachine op zolder staan om alles te scheiden, want ik was alleen als ik een wasmachine vol kan draaien.