APK - advies garage Amsterdam?

13-01-2011 08:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Binnen nu en 2 maanden moet onze 10 jaar oude VW Polo weer een APK. Vorig jaar lieten we onze auto keuren bij de Kwik-Fit, met gemengde gevoelens (want erg moeilijk in te schatten of je nou wordt afgezet of niet) en het jaar daarvoor bij een beunhaas in de straat die op zich aardig waren maar zó slecht Nederlands spraken en schreven dat het me nog steeds niet helemaal duidelijk is welke klussen ze toen uitgevoerd hebben

Heeft er iemand wellicht tips voor een betrouwbare garage voor VW polo in Amsterdam (liefst aan de westkant van de stad)? Verder nog tips voor wat ik precies moet vragen als de garage mij belt om mee te delen wat zij menen dat er moet gebeuren?
Anna , ben je een amsterdamse of kom je bv oorspronkelijk ergens uit t noorden /oosten/zuiden van hetland ?

Mijn nicht woont ook in Adam en zij laat haar auto altijd keuren op een dag dat ze naar haar ouders/familie/vrienden gaat in drenthe.
ha zespri, kom oorspronkelijk uit regio binnen 20 km van Amsterdam... en daar in de buurt ken ik niet veel betrouwbaardere garages, helaas!
Kareltje, je bent toch niet aan het spammen he?

*staf*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven