ART POWER Kunst op tegels

19-10-2010 14:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer eens wat anders in je badkamer .
Nou ik vind het wel een tikkeltje ordinair, die eerste drie. Helemaal die met die panter
Dit mag niet! lees de regels eens!

Ik vind het trouwens ook niet mooi!
met echtheidscertificaat?

Dat het echt lelijke tegeltjes zijn?
beste power kan het zijn dat jij je speciaal hebt aangemeld om deze "hoogwaardige" kunst te promoten omdat het anders niet verkoopt.

En was jij misschien zo verblind door deze "hoogwaardige" kunst dat je de regels niet hebt gelezen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Uh wat lelijk.. Als het nou nog n mooie rode roos op witte tegels was oid.. maar dit? UHGH!
dubbel
nu zet je zogenaamd subtiel jouw website toch nog in jouw bericht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
je mag hier geen reclame maken kijk eens bij de regels van Viva zou ik zeggen
oooh, volgens mij organiseert de personeelsvereniging bij ons elk jaar wel een workshop tegeltjes beschilderen. Fijn dat je me wat inspiratie geeft
Danoontje Powerrrrrrrrrrrr

En nu weg aub en nooit meer terugkomen.
ik heb trouwens toch liever beschilderde dakpannen, hebben jullie die niet?

Natuurlijk wél met echtheidsgarantiebewijs!!
Wowwww dat mijn vorige reactie aanleiding gaf om mij een vriendjesverzoek te doen TO..
quote:Primabella schreef op 19 oktober 2010 @ 16:54:

Wowwww dat mijn vorige reactie aanleiding gaf om mij een vriendjesverzoek te doen TO.. oohhhhhhh wat moet jij je nu gelukkig voelen.
quote:Primabella schreef op 19 oktober 2010 @ 16:54:

Wowwww dat mijn vorige reactie aanleiding gaf om mij een vriendjesverzoek te doen TO.. jij ook al? Power123 is wel een sloerie dan...wilde ook al met mij vriendjes worden. Meteen gedeletet in de digitale papierversnipperaar geworpen, dat spreekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven