Badkamerraam

15-02-2017 19:35 38 berichten
We hebben een groot raam in de badkamer.

Wat hebben jullie ervoor hangen? Nu hangen er gewone gordijnen, maar allemaal schimmel erop.

We willen iets wat goed schoon te houden is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb shutters, ben er superblij mee! Heb wel een speciale vochtbestendige variant.
Wij hebben ons (kleine) raam laten zandstralen. Zoiets bijvoorbeeld:

Mijn badkamerraam is erg klein, ik heb er plakfolie op tegen de inkijk.
Een raam lamellen, andere raam is melkglas.
Wij hebben een sticker laten maken met in allerlei talen het woord badkamer.

En een waterbestendig rolgordijn van de Hema.

Erg tevreden mee!
Plakfolie?
Melkglas
Ons raam is 2 meter breed en 1,5 meter hoog. Zandstralen zie ik niet zitten. Met t licht aan kunnen de overburen onze contouren zien.
Bobbeltjesglas misschien?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
We willen er wel iets voor. Dus geen plakplastic, speciaal glas enz.
quote:Pluisi schreef op 15 februari 2017 @ 19:51:

Ons raam is 2 meter breed en 1,5 meter hoog. Zandstralen zie ik niet zitten. Met t licht aan kunnen de overburen onze contouren zien.Volgens mij valt dat contouren zien best wel mee. Daarnaast, alles wat je in je badkamer hangt zal op een gegeven moment last krijgen van vocht als je nu ook schimmel op je gordijnen hebt. Is er wel genoeg ventilatie?
Maar wat vind je van mijn suggestie, shutters!
Of een douchegordijn (je hebt hele mooie) en die regelmatig wassen
Je hebt ook badkamer rolgordijnen
Ik heb er matglas in laten zetten. Daar zie je niets door, alleen licht.
quote:geboluti schreef op 15 februari 2017 @ 20:06:

Maar wat vind je van mijn suggestie, shutters!Ja vind ik wel mooi. Kan dat wel voor zo'n groot raam?
Plakfolie? Dat hebben mijn overburen ook.... t is dat het te gênant is om er hier foto's van te posten, maar als ze onder de douche staan wordt het plakplastic nat en zie je wer-ke-lijk ALLES! Als het buiten dan ook nog donker is en het licht staat aan dan is het echt net alsof er niks voor het raam zit.....
Bij mijn is het raam 1,5 m bij 1.5, maar volgens mij kan elke afmeting
Wij hebben vitrage. Maar niemand die naar binnen kan kijken. Voorbijvarende mensen op een boot zien contouren.
Grootste badkamerraam met de meest onhandige afmetingen en onmogelijkheid om het open te zetten voor ventilatie, heeft zijn (haar?) functie verloren. Ik heb nu een grotere badkamermuur

Er overheen tegelen behoort dus ook tot de mogelijkheden
Wij hebben een zeer groot raam maar door doe sticker zie je geen contouren (badkamer is boven)
quote:frambloosje schreef op 15 februari 2017 @ 20:36:

Plakfolie? Dat hebben mijn overburen ook.... t is dat het te gênant is om er hier foto's van te posten, maar als ze onder de douche staan wordt het plakplastic nat en zie je wer-ke-lijk ALLES! Als het buiten dan ook nog donker is en het licht staat aan dan is het echt net alsof er niks voor het raam zit.....Misschien ben je dan wel mijn buurvrouw. Kak dat wist ik niet.
quote:frambloosje schreef op 15 februari 2017 @ 20:36:

Plakfolie? Dat hebben mijn overburen ook.... t is dat het te gênant is om er hier foto's van te posten, maar als ze onder de douche staan wordt het plakplastic nat en zie je wer-ke-lijk ALLES! Als het buiten dan ook nog donker is en het licht staat aan dan is het echt net alsof er niks voor het raam zit.....En dat vertel je ze niet even..?
Wij hebben luxaflex, volgens mij hangt het er al 25 jaar en het ziet er nog steeds heel goed uit.

Een keer per jaar moet het er af om stof eraf te halen, dat is wel een rotklus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven