Badkamerraam

15-02-2017 19:35 38 berichten
We hebben een groot raam in de badkamer.

Wat hebben jullie ervoor hangen? Nu hangen er gewone gordijnen, maar allemaal schimmel erop.

We willen iets wat goed schoon te houden is.
Alle reacties Link kopieren
Plakplastic statisch raamfolie van de Action. Wordt hier niet nat en je ziet er niks door. En een vochtbestendig rolgordijn, zit nu desondanks helaas wel het weer in.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Plastic lamellen misschien iets?
Wij hebben het raam dichtgemetseld... wel een extreme oplossing
quote:pien6 schreef op 15 februari 2017 @ 20:52:

[...]

En dat vertel je ze niet even..?Dat vroeg ik mij ook af. Beetje vreemde post.
Wij hebben ongeveer een even groot raam (boven ons bad) en daar hangen luxaflex voor van de Praxis. Nu inmiddels 4 jaar en ze zijn nog steeds wit en schimmelvrij.

Soms doen we ze wel even omhoog en gaat de Kärcher over t raam heen als het erg nat is.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
WIj hebben houten luxaflex speciaal bestemd voor vochtige ruimtes.

In een vorig huis hadden we een blijkbaar best wel licht doorlatend gordijn en met de wc naast het raam, zagen onze achterburen telkens de contouren als iemand voorover bukte om zijn/haar billen af te vegen. Hoorden we achteraf..
quote:streepjessokken schreef op 15 februari 2017 @ 21:15:

Plakplastic statisch raamfolie van de Action. Wordt hier niet nat en je ziet er niks door. En een vochtbestendig rolgordijn, zit nu desondanks helaas wel het weer in.

Vochtbestendig rolgordijn, maar ja, daar komt dus ook het weer in.

Tot nu toe vind ik luxaflex de beste oplossing, dat kan je tenminste schoonmaken.
Wij hebben hier plakfolie ( huurhuis , zat er al) . Dat vertrouwde ik ook niet dus paar keer getest savonds licht aan maar je ziet echt niks.

Alleen het licht.

Bevalt heel goed en gaan we in ons nieuwe huis ook doen
Plakfolie in de nieuwe badkamer vind ik nogal armoedig (sorry).
Hier vooral een lang raam en daarvoor het een paneel gordijn hangen. Laat licht door maar je ziet niets. De meeste buren hebben plissé gordijnen ervoor.
quote:pien6 schreef op 15 februari 2017 @ 20:52:

[...]

En dat vertel je ze niet even..?Dat zou ik wel willen, maar we weten niet bij welke bel het raam hoort. Nogal een ingewikkelde constructie
quote:Pluisi schreef op 15 februari 2017 @ 22:11:

Plakfolie in de nieuwe badkamer vind ik nogal armoedig (sorry).

Waarom? Het ziet er ( hier iig) uit alsof er melk/ satijn glas in zit.

Ieder zijn mening natuurlijk maar ben benieuwd waarom je het armoedig vind staan.

Ik zie veel van die smalle metalen jaloezieën , dat vind ik er dan weer goedkoop uit zien.
Omdat het een eigen woning is, en misschien ook nog eens verkocht gaat worden.

Ik ben er al uit, het worden luxaflex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven