Badlakens, goede kwaliteit en niet duur. Waar vind ik die
zaterdag 22 mei 2010 om 12:54
Ik wil graag onze verzameling bonte en versleten jaren 70 badlakens vervangen.
Ik ben op zoek naar grijze, zwarte en/of witte badlakens van fatsoenlijke kwaliteit. Ik zie ze wel, maar dan kosten ze al gauw zo'n ¤15,- per stuk, wat ik best prijzig vindt.
Weet iemand waar ik goede badlakens voor niet te veel (online) kan kopen?
Ik ben op zoek naar grijze, zwarte en/of witte badlakens van fatsoenlijke kwaliteit. Ik zie ze wel, maar dan kosten ze al gauw zo'n ¤15,- per stuk, wat ik best prijzig vindt.
Weet iemand waar ik goede badlakens voor niet te veel (online) kan kopen?
The time is now

zaterdag 22 mei 2010 om 14:59
quote:Banba schreef op 22 mei 2010 @ 13:01:
Hema ben ik al geweest, maar daar waren ze ook ¤16,- per stuk. Wij gebruiken altijd badlakens als afdrooghanddoek, dus ik wil er graag een stuk of 10 hebben. Dan loopt het dus behoorlijk op met de prijs.Ze zijn deze week in de aanbieding voor ¤12,00, er zit ook een zwart/grijs/wit met een patroon bij.
Hema ben ik al geweest, maar daar waren ze ook ¤16,- per stuk. Wij gebruiken altijd badlakens als afdrooghanddoek, dus ik wil er graag een stuk of 10 hebben. Dan loopt het dus behoorlijk op met de prijs.Ze zijn deze week in de aanbieding voor ¤12,00, er zit ook een zwart/grijs/wit met een patroon bij.
Whatever, I do what I want
zaterdag 22 mei 2010 om 15:07

zondag 23 mei 2010 om 12:51
Wacht tot de uitverkoop en kijk dan bij de Bijenkorf of een speciaalzaak in bed en badlinnen..zit niet overal maar de meeste grotere steden hebben in elk geval wel zo'n laatste.
Heb daar ooit mijn handdoeken geshopt met wel 70 % korting, en keuze zat ook in kleur dus heus niet allemaal mosterdgeel of knalroze.
Dan heb je mooi kwaliteitsspul voor een redelijke prijs.
Ik zelf heb wel slechte ervaringen met de handdoeken van Zeeman, Action etc...veel te dun en worden lelijk na een paar keer wassen.
Heb daar ooit mijn handdoeken geshopt met wel 70 % korting, en keuze zat ook in kleur dus heus niet allemaal mosterdgeel of knalroze.
Dan heb je mooi kwaliteitsspul voor een redelijke prijs.
Ik zelf heb wel slechte ervaringen met de handdoeken van Zeeman, Action etc...veel te dun en worden lelijk na een paar keer wassen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zaterdag 29 mei 2010 om 21:00
Ik kocht de mijne gewoon bij de V&D, daar werden ze omschreven als "Amerikaanse hotel handdoeken", groot van afmeting en heel dik. De katoenen band aan de uiteinden is nog steeds mooi, niet gekrompen of gerafeld en ze drogen echt super af. V&D heeft tegenwoordig zoveel acties (stickerkorting of 4 halen 3 betalen ed.) voor vaste klantenhouders, en je kunt ze volgens mij ook betalen met airmiles. Volgens mij hebben ze ze alleen in effen kleuren, dus als je liever strepen of motiefjes hebt zou je even moeten checken.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.