Badlakens, goede kwaliteit en niet duur. Waar vind ik die

22-05-2010 12:54 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag onze verzameling bonte en versleten jaren 70 badlakens vervangen.

Ik ben op zoek naar grijze, zwarte en/of witte badlakens van fatsoenlijke kwaliteit. Ik zie ze wel, maar dan kosten ze al gauw zo'n ¤15,- per stuk, wat ik best prijzig vindt.

Weet iemand waar ik goede badlakens voor niet te veel (online) kan kopen?
The time is now
Action Zit die bij jou?
Ja die zit hier wel. Ik heb er wel eens kleine handdoeken van gehad, maar die waren niet zo best. Heel dun en na een paar keer wassen hingen er overal draden uit.
The time is now
Hema!

Iets te snel gereageerd...de Hema heeft natuurlijk allemaal leuke gekleurde badlakens (vind ik dan)....ik weet niet of ze ook zwart/wit/grijze hebben...
Zeeman!
Hema ben ik al geweest, maar daar waren ze ook ¤16,- per stuk. Wij gebruiken altijd badlakens als afdrooghanddoek, dus ik wil er graag een stuk of 10 hebben. Dan loopt het dus behoorlijk op met de prijs.
The time is now
ik heb ook badlakens bij de action vandaan, en gebruik ze nu een jaar of 3. Mankeert nog niets aan!
Oke, dan ga ik nog eens bij de Action kijken. Misschien heb ik de vorige keer gewoon pech gehad.

Zeeman had ik nog niet aan gedacht, daar ga ik ook even langs.
The time is now
Badlakens 140x70 of echt van die grote van 1,80?
@Isabon, ja echt van die grote. Man wil die kleinere absoluut niet. Dus als ik die meeneem, kom ik nog niet van die oude gevallen af
The time is now
aldi heeft soms handdoeken in de aanbieding voor 2,50 per stuk.

Ik heb ze voor mijn verjaardag gekregen en ze zijn nog steeds onverwoestbaar. Gaan ook naar de voetbal mee en zijn super lekker!
En van de Ikea zijn bij mij (net als die van de Action) ook nog steeds erg mooi én ze waren heel goedkoop! Ik was zowel de Action- als de Ikeahanddoeken op 90 graden!
Mijn witte ikea handdoeken zijn ook nog steeds prima en waren niet duur, dus daar zou je ook nog even kunnen kijken
Semper ubi sub ubi
Wibra en de otto.
ik vind zelf de handdoeken van vandyck heerlijk! Heb ze in Groningen een aantal keren in de aanbieding gekocht voor een tientje per stuk ofzo...(buhrmann lijkt ze standaard in de aanbieding te hebben)
quote:Banba schreef op 22 mei 2010 @ 13:01:

Hema ben ik al geweest, maar daar waren ze ook ¤16,- per stuk. Wij gebruiken altijd badlakens als afdrooghanddoek, dus ik wil er graag een stuk of 10 hebben. Dan loopt het dus behoorlijk op met de prijs.Ze zijn deze week in de aanbieding voor ¤12,00, er zit ook een zwart/grijs/wit met een patroon bij.
Whatever, I do what I want
Hema en Ikea vind ik allebei goed en betaalbaar. Vooral mijn Hema handdoeken zijn nu 10 jaar nog steeds prima! De handdoeken die mijn vriend bij de Action heeft gekocht zijn echt van mindere (dunnere) kwaliteit, dus dat zou ik niet doen.
Dat zeg ik....
Ben je in bezit van een makro pas? ( je kunt ook een dagpasje kopen hoor). Daar hebben ze hotelkwaliteit handdoeken voor een euro of 8 per stuk ( de grootste maat) en bijpassende kleinere handdoeken, washandjes etc .
Ik heb alleen maar handdoeken van de Hema - gekocht tijdens zo'n actieweek

Goede tip trouwens, DGS! Nooit geweten.... ga ik ook maar 's doen
Wacht tot de uitverkoop en kijk dan bij de Bijenkorf of een speciaalzaak in bed en badlinnen..zit niet overal maar de meeste grotere steden hebben in elk geval wel zo'n laatste.

Heb daar ooit mijn handdoeken geshopt met wel 70 % korting, en keuze zat ook in kleur dus heus niet allemaal mosterdgeel of knalroze.

Dan heb je mooi kwaliteitsspul voor een redelijke prijs.

Ik zelf heb wel slechte ervaringen met de handdoeken van Zeeman, Action etc...veel te dun en worden lelijk na een paar keer wassen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Oeh, de makro

Ik heb geen pas, maar ken iemand die er waarschijnlijk wel een heeft.

@Suus: weet je wat zo'n dagpas eventueel kost?
The time is now
in de wibra (ik woon wel in belgië) verkopen ze momenteel van die grote van 1m80 maar die waren ook 10euro het stuk

sommige ook 12euro
Ik heb ze inmiddels gekocht. Ik liep er stomtoevallig tegenaan in een woonoutlet waar we laminaat hebben gekocht.

'Echte' seahorse badlakens van 180x100, ¤7,50 per stuk.
The time is now
Ik kocht de mijne gewoon bij de V&D, daar werden ze omschreven als "Amerikaanse hotel handdoeken", groot van afmeting en heel dik. De katoenen band aan de uiteinden is nog steeds mooi, niet gekrompen of gerafeld en ze drogen echt super af. V&D heeft tegenwoordig zoveel acties (stickerkorting of 4 halen 3 betalen ed.) voor vaste klantenhouders, en je kunt ze volgens mij ook betalen met airmiles. Volgens mij hebben ze ze alleen in effen kleuren, dus als je liever strepen of motiefjes hebt zou je even moeten checken.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven