Beste vuilniszakken die niet lekken?
vrijdag 29 augustus 2025 om 11:54
Zoals de titel al zegt. Mijn vuilniszakken lekken altijd. Ook met twee over elkaar heen. Ik probeer wel zo weinig mogelijk ‘nat’ voedsel in de vuilniszak te gooien maar soms moet het gewoon. Heb ook al twee vuilniszakken over elkaar heen geprobeerd maar toch vaak een natte bodem en dan sta ik weer een vuilnisbak uit te spoelen.
Iemand tips voor een goed merk vuilniszak? Het liefst met treksluiting.
Iemand tips voor een goed merk vuilniszak? Het liefst met treksluiting.
zaterdag 30 augustus 2025 om 23:22
Ik val wat laat in de discussie, maar mijn ervaring is dat een zak gaat lekken wanneer ie teveel ruimte heeft of de bodem van de vuilnisbak niet volledig raakt, dan duw je je afval door de zak heen. Ik heb zo'n smalle brabantia pedaalemmer en nooit last van lekken, zelfs als ik nog flink aanduw. Gebruik blauwe Dumil extra hoge trekbandzakken, zijn vrij dun.
zaterdag 30 augustus 2025 om 23:49
Dat is scheuren. Maar ik heb ook niet allerlei bin liquids onderin de dichte zak, eigenlijk.LoiseauBicyclette schreef: ↑30-08-2025 23:22Ik val wat laat in de discussie, maar mijn ervaring is dat een zak gaat lekken wanneer ie teveel ruimte heeft of de bodem van de vuilnisbak niet volledig raakt, dan duw je je afval door de zak heen. Ik heb zo'n smalle brabantia pedaalemmer en nooit last van lekken, zelfs als ik nog flink aanduw. Gebruik blauwe Dumil extra hoge trekbandzakken, zijn vrij dun.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in