Bloedvlekken in lakens

14-04-2010 21:50 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Iemand tips hoe ik bloedvlekken uit mijn lakens kan krijgen?
Ik durf niet. Er komt heel veel kanker voor bij mij in de familie. En normaal ben ik echt geen mietje, ik heb totaal geen last van ingebeeld ziektes en dergelijke maar hiervoor schijt ik echt 7 kleuren (wat een grapjas ben ik toch)
Precies.

Hoe lang heb je hier al last van?

Dat een dokter dan telefonisch even weet dat alles in orde is vind ik raar.

Daar moet op zn minst even naar gekeken worden.

(fistels?)
Mijn vader had hier jaren geleden ook last van. bleek bij hem een inwendige aambei te zijn die steeds knapte. Hij heeft hem toen operatief laten verwijderen en heeft daar nooit meer last van gehad
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:38:

Ik durf niet. HOP!
Goed, even ingaand op je angst: jij hoort liever dat het kanker is als het onomkeerbaar terminaal is? Of is het misschien fijner om het te weten als het behandelbaar is (of als het dus gewoon een aambei of een fistel blijkt)?

Echt hoor, hóp naar de huisarts en daar niet weg voor je onderzocht en/of doorverwezen bent!
Op aambeien ben ik al gechecked toen het net begonnen was. (maand geleden ongeveer) daarna nog een keer maar was het wederom niet.
Gaan. Zeker als het in de familie zit.
quote:qwertu schreef op 14 april 2010 @ 22:40:

Goed, even ingaand op je angst: jij hoort liever dat het kanker is als het onomkeerbaar terminaal is? Of is het misschien fijner om het te weten als het behandelbaar is (of als het dus gewoon een aambei of een fistel blijkt)?

Echt hoor, hóp naar de huisarts en daar niet weg voor je onderzocht en/of doorverwezen bent!Ja ikw eet dat het niet logisch is end at ik niet zo moet mieten en dat angsten vaak ongegrond zijn (hell ik studeer psychologie, ik zou beter moeten weten) maar toch.
echt hoor. Een darmonderzoek is niet leuk maar je kop in het zand steken is helemaal niet leuk als er wel iets aan de hand blijkt te zijn.
Ja mama's

Ik zal morgenochtend de dokter nog wel een keer bellen.
Je weet het zelf ook best wel heel erg goed dat je moet gaan, andere reacties had je zelf ook niet verwacht.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:42:

Ja mama's

Ik zal morgenochtend de dokter nog wel een keer bellen.Goed zo! En als hij gaat miepen, bel je een ander. Ik kom checken.
Ik mag over een x aantal jaar elk jaar naar het ziekenhuis voor een maagonderzoek. Mag, want het moet niet maar is wel verstandig gezien de voorgeschiedenis in mijn familie. Wil ik ook niet. Echt niet. Ik ben ten eerste als de dood voor een eventuele slechte uitslag, en ten tweede ben ik emetofoob en een camera via mijn slokdarm naar binnen werken is het ALLERLAATSTE wat ik wil. Maar wetende wat ik weet, ga ik toch. Doe jij dat alsjeblieft ook....
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 22:44:

Ik mag over een x aantal jaar elk jaar naar het ziekenhuis voor een maagonderzoek. Mag, want het moet niet maar is wel verstandig gezien de voorgeschiedenis in mijn familie. Wil ik ook niet. Echt niet. Ik ben ten eerste als de dood voor een eventuele slechte uitslag, en ten tweede ben ik emetofoob en een camera via mijn slokdarm naar binnen werken is het ALLERLAATSTE wat ik wil. Maar wetende wat ik weet, ga ik toch. Doe jij dat alsjeblieft ook....En jij krijgt een dikke knuffel van me, stoer meisje dat je bent
anoniem_59197 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 22:47
Reden: typen met 2 baby's op je is moeilijk :-)
% gewijzigd
Ja, dat vind ik echt.
maar goed, ik ga eerst nieuwe lakens kopen morgen. En dan bel ik wel. En dan zegt ie vast dat ik kanker heb een doodga :(
Ahh lief Saar, dank je.

Moordwijf dat gaat ie niet zeggen joh mafketel. Hij gaat je doorverwijzen naar een darm-o-loog en daar gaan ze eens kijken wat er loos is.
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:47:

maar goed, ik ga eerst nieuwe lakens kopen morgen. En dan bel ik wel. En dan zegt ie vast dat ik kanker heb een doodga :(Echt niet!
Ja, dat vind ik echt.
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 22:44:

Ik mag over een x aantal jaar elk jaar naar het ziekenhuis voor een maagonderzoek. Mag, want het moet niet maar is wel verstandig gezien de voorgeschiedenis in mijn familie. Wil ik ook niet. Echt niet. Ik ben ten eerste als de dood voor een eventuele slechte uitslag, en ten tweede ben ik emetofoob en een camera via mijn slokdarm naar binnen werken is het ALLERLAATSTE wat ik wil. Maar wetende wat ik weet, ga ik toch. Doe jij dat alsjeblieft ook....Oh dat is wel echt heel kut. Ben je al lang emetofoob? En kun je geen roesje krijgen? Zodat je het niet zo bewust meemaakt? En is de kans op een slechte uitslag erg aanwezig?
(ps normaal ben ik heel rationeel en kan ik alles relativeren, nu lukt dat even niet. Ik heb nog met niemand gepraat over mijn angst en de bloedingen en nu kwam het er opeens allemaal uit )
Ehm. Een roesje zou kunnen MAAR daar moet ik dan misschien ook weer van overgeven...

De kans op een slechte uitslag is zeer reëel aanwezig helaas. Ik zou het liefst doen alsof het niet zo is, maar dat is geen optie. Ik zal wel moeten :(
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:49:

(ps normaal ben ik heel rationeel en kan ik alles relativeren, nu lukt dat even niet. Ik heb nog met niemand gepraat over mijn angst en de bloedingen en nu kwam het er opeens allemaal uit )Het is ook doodeng en ik zou ook bang zijn.
Ja, dat vind ik echt.
moordwijf, het komt echt goed

Echt.
Jullie zijn schatten

Suus; heb je al eens therapie geprobeerd voor je fobie?
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 22:51:

moordwijf, het komt echt goed

Echt.Eens!
Ja, dat vind ik echt.
Succes morgen Moordwijf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven