Bloedvlekken in lakens

14-04-2010 21:50 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Iemand tips hoe ik bloedvlekken uit mijn lakens kan krijgen?
Ooh nu word ik alsnog nieuwsgierig.....hoe krijg je dat voor elkaar??
Jee wat erg :(

Das minder interessant als ik dacht. Wel naar de dok geweest toch?
Laat dat 'beetje' maar weg, MF, dat is behoorlijk smerig!

(Is alles wel goed met je?)
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:01:

Het is al oud bloed, lakens zijn al 2 keer gewassen.

(mijn vriend is nog springlevend )

Als je de lakens al warm of heet gewassen hebt, dan krijg je de vlekken er niet meer uit. De eiwitten uit bloed werken namelijk net zo als eiwitten uit een kippenei: bij hitte stollen ze. En de lelijke vlekken die dat geeft, die krijg je er gewoon niet meer uit, precies vanwege die chemische reactie.

Volgende keer dus eerst koud wassen, liefst met iets met enzymen erbij (biotex o.i.d.), zodat de eiwitten goed afgebroken kunnen worden. Dit net zo lang herhalen tot de vlekken eruit zijn. Pas daarná kun je het beddengoed weer heet wassen.
Je kan ook je slaapkamer er op aanpassen.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh, als ik lees waardoor de vlekken veroorzaakt zijn, dan hoop ik vooral dat er geen volgende keer komt...
quote:biebelie schreef op 14 april 2010 @ 22:21:

Ooh nu word ik alsnog nieuwsgierig.....hoe krijg je dat voor elkaar??

??
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bianc....
Nee niet naar de dokter geweest, wel gebeld omdat het de 1342213 keer was en ik tegenwoordig gewoon standaard zon bevallingsmatje eronder heb liggen. Volgens de dokter is er niks aan de hand. En ik ben graag onwetend.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2010 @ 22:26:

[...]

[afbeelding]

??

En ik wilde nog wel braafjes opperen dat ze de volgende keer een wortel moest pakken in plaats van een komkommer.
Knippen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien een andere hobby zoeken???

[...]

[afbeelding]

??

[...]

[afbeelding]

??
Nee mensen het komt niet omdat ik grote lompe dingen in mijn poeperd stop!
Moordwijf, wel even opnieuw de dokter bellen hoor, want dit is niet normaal natuurlijk!

....

Tenzij de suggestie van BGB wáár is natuurlijk. In dat geval zou ik ook de dokter bellen, maar dan voor een verwijzing naar een psychiater.
Vind het niet normaal moordwijf. Second opinion aanvragen bij andere arts.
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:27:

Nee niet naar de dokter geweest, wel gebeld omdat het de 1342213 keer was en ik tegenwoordig gewoon standaard zon bevallingsmatje eronder heb liggen. Volgens de dokter is er niks aan de hand. En ik ben graag onwetend.Echt? Dan even een serieuze noot: zoek een andere dokter! Dit klinkt niet goed hoor meid.

Auwa lijkt me dat........
Ja, dat vind ik echt.
Ik durf niet zo goed. Ik ben bang dat het iets ernstigs is. En dta wil ik niet weten.

(angel mag dit topic verplaatst worden naar psyche )
Maar idd, hop, even naar de doctor. Voor t zelfde geld is het gewoon een aambei waar je een smeersel tegen krijgt en waardoor je er vanaf bent.

Echt even een afspraak maken hoor!
Ja, dat vind ik echt.
Moordwijf als het iets ernstigs is dan ben je er nu wellicht nog ruim op tijd bij. Ik ben geen arts dus ik kan niet zeggen of het al dan niet ernstig is, maar normaal is het echt niet. Ga alstublieft.
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 22:35:

Moordwijf als het iets ernstigs is dan ben je er nu wellicht nog ruim op tijd bij. Ik ben geen arts dus ik kan niet zeggen of het al dan niet ernstig is, maar normaal is het echt niet. Ga alstublieft.En dit.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Moordwijf schreef op 14 april 2010 @ 22:32:

Ik durf niet zo goed. Ik ben bang dat het iets ernstigs is. En dta wil ik niet weten.

Lieverd, als het echt iets ernstigs is, wordt het alleen maar erger als je langer wacht, en als het iets onschuldigs is, heb je voor niets een vermogen aan nieuwe lakens uitgegeven. Dus hop, geef jezelf een schop onder dat bevallige holletje van je, en ga naar een dokter. Een goede, voor de verandering. Hop!
Lieve schat, de meeste oorzaken van rectale bloedingen zijn volkomen onschuldig en makkelijk te behandelen. Echt even terug naar de huisarts of een second opinion vragen hoor!

En anders schop ik je gewoon nog een rectale bloeding stevig onder je kont, zodat je wel gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven