Bloedvlekken in lakens

14-04-2010 21:50 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Iemand tips hoe ik bloedvlekken uit mijn lakens kan krijgen?
quote:Moordwijf schreef op 16 april 2010 @ 18:19:

Oke nou ik ben geweest. Deze dokter maakt zich wel zorgen en heeft een afspraak voor volgende week geregeld voor me voor een darmonderzoek (ze gaan met een camera mijn poeperd in, ben even de naam kwijt?) Ze zegt dat ze het zo snel wil omdat er zoveel tumorgroei in de familie zit.

Ze vond het heel vreemd dat ik zo weggestuurd was zonder wat dan ook door mijn echte dokter. Vond ze niet kloppen.

Dus ik ben voor geen meter gerustgesteld...

Mooi dat het wel allemaal snel kan. Daarna weet je waarschijnlijk wat er nu precies aan de hand is en hoef je ook niet zo te gaan malen. Wat komt er precies in je familie voor dat je al eerder een scopie hebt gehad? Familiale darmpoliepen (polyposis syndromen) oid?

En als je klean-prep niet wegkrijgt (ik weet niet hoe jij het vind smaken), er zijn alternatieven, dus vraag erom als je dat wil.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Moordwijf ik vind je helemaal stoer dat je gegaan hebt, en ondanks dat je zorgen niet weg zijn ben ik persoonlijk wel blij dat de arts er wat mee doet nu.
ik heb eens gehoord dat als je erop spuugt en het spuug even lekker in laat trekken dat het dan weg gaat. Dan moet het wel spuug zijn van dezelfde persoon als waar het bloed van is. of het werkt? geen idee. Eens proberen -pakt mes en roept nazman-
@ singlalalalalalalalalala: Ze dachten een paar jaar terug da tik Crohn had en daarom moesten ze een biopsie doen, toen gingen ze dus ook al met zo'n ding er in.

@ suus: je bent een lieverd
Wat een suf kaa uu teee van een arts heb jij eigenlijk....en wat goed dat deze je wel serieus neemt!

Nogmaals, ben hartstikke trots op je
Ja, dat vind ik echt.
Moordwijf, in eerste instantie moest ik wel erg lachen om de combinatie 'moordwijf - bloedvlekken in de lakens'.

Maar nu vind ik het alleen maar akelig voor je en ik vind het super dat je naar de huisarts bent geweest. Ik duim voor je dat het allemaal meevalt!
Ik weet niet in hoeverre het je gerust stelt, maar als je poliepen in een vroeg stadium signaleert zijn ze goed te verwijderen.

Niet te druk maken nu. Je hebt gedaan wat je moest doen en verder weet je nu gewoon niks. En kun je ook niks doen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:nazife schreef op 17 april 2010 @ 17:54:

ik heb eens gehoord dat als je erop spuugt en het spuug even lekker in laat trekken dat het dan weg gaat. Dan moet het wel spuug zijn van dezelfde persoon als waar het bloed van is. of het werkt? geen idee. Eens proberen -pakt mes en roept nazman-

Aggossie
Frankly my dear, I don"t give a damn
sterkte volgende week zeg..
Hopelijk valt het allemaal mee.
Moordwijf, misschien is het een goed idee dit topic te laten verplaatsen naar gezondheid Als je dat wilt tenminste
Ik vind het heel erg goed van je dat je bent gegaan! Jij bikkel! Goed dat deze arts je doorgestuurd heeft. Ik hoop dat ze iets heel simpels vinden en dat je er met een niet-vies-smakend drankje meteen weer vanaf bent. Heel veel sterkte deze week!
Niet vies smakende drankjes werken niet, Aletta, dat weet toch iederéén?!

Goed dat je naar de dokter bent gegaan, Moordwijf! En ik snap dat je ontzettend in de zenuwen zit, maar bedenk je: feitelijk is er vandaag niets anders aan de hand dan gister en eergister en vorige week. Behalve dan dat er wat minder zand om je hoofd zit.

Moordwijf, ik ben benieuwd hoe het met je is. Je hebt na de onderzoeken niets meer laten horen. Ik hoop dat het allemaal meegevallen is.

Hier even een heads-up. Moordwijf is naar de dokter geweest en ligt nu in het ziekenhuis, zie topic mamalelie:

beterschap moordwijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven