Bord-en kaartspellentopic voor iedereen
dinsdag 9 mei 2017 om 19:10
deel 2: entertainment/bord-en-kaartspellen-voor ... ges/470601
Dit topic is voor spelliefhebbers, van zeer verslaafd tot och wel een keertje leuk.
Van Wauw, kennen jullie dat nieuwe spel al tot ik stond in de winkel en ik wist niet wat ik moest kiezen want ik wist niet dat er zoveel waren
Van aankondigingen tot beurzen of vragen daarover of wat er maar op spelgebied is.
Je mag best zeggen dat je een bepaald spel niks vindt, want dat wil niet zeggen dat je de liefhebber van dat spel niks vindt
Hoop dat we er een leuk topic van kunnen maken, hoeft geen top 3 te worden, maar wel een dat niet helemaal verdwijnt in het grote geheel
Je top 3 spellen mogen ook genoemd worden natuurlijk
veel plezier allemaal
Dit topic is voor spelliefhebbers, van zeer verslaafd tot och wel een keertje leuk.
Van Wauw, kennen jullie dat nieuwe spel al tot ik stond in de winkel en ik wist niet wat ik moest kiezen want ik wist niet dat er zoveel waren
Van aankondigingen tot beurzen of vragen daarover of wat er maar op spelgebied is.
Je mag best zeggen dat je een bepaald spel niks vindt, want dat wil niet zeggen dat je de liefhebber van dat spel niks vindt
Hoop dat we er een leuk topic van kunnen maken, hoeft geen top 3 te worden, maar wel een dat niet helemaal verdwijnt in het grote geheel
Je top 3 spellen mogen ook genoemd worden natuurlijk
veel plezier allemaal
nlies wijzigde dit bericht op 14-11-2020 20:21
8.50% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 16 november 2019 om 19:01
Welkom, kom gezellig de laatste 1000 posts volmaken,
Leuk dat er nog steeds mensen ons kunnen vinden, al had ik het topic misschien beter bij entertainment kunnen zetten, nou ja, na deze 1000 dus
zaterdag 16 november 2019 om 23:06
ik niet, is altijd tegelijk met Spel, heb wel gehoord dat je goed moet weten wat de normale prijzen zijn. Maar dat is bij iedere uitverkoop
zondag 17 november 2019 om 09:00
Ik ben een aantal jaar terug meerdere keren geweest. De eerste keer was leuk goed te doen en nog goede aanbiedingen. De keren daarna werd het steeds drukker en de aanbiedingen minder dus de laatste 3/4 jaar ben ik niet meer geweest . Op Facebook plaatsen ze vaak een lijst met de spellen die ze hebben en de prijzen dus dan kun je vast kijken of je het wat vindt.
zondag 17 november 2019 om 11:09
Ik ben een paar jaar geleden geweest en begin dit jaar. Je moet de prijzen goed kennen wil je de echte koopjes herkennen. Paar jaar geleden Majesty op spel gekocht voor €23 en de dag erna op de outlet lag hij voor maaaar!!!! €30, wat een koopje
Dit jaar OMG gekocht voor maar €5, is al wat ouder maar toch best leuk en hebben dat al vaak gespeeld!

Dit jaar OMG gekocht voor maar €5, is al wat ouder maar toch best leuk en hebben dat al vaak gespeeld!
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
op en top, wat 'n flop!
zondag 17 november 2019 om 11:55
Wingspan is pas uit dus ik denk zo dat die nog niet in de uitverkoop zit, maar kan me vergissen.
De bedoeling is dat je voedsel vogels en eieren verzamelt. Het een lukt niet zonder het ander, je hebt verder persoonlijke doelen en algemene.
Er is vast al wel een you tube filmpje dat het beter uitlegt dan dat ik hier kan doen.
999 geeft nog steeds een gratis verrassingsspel als je via de website bestelt

zondag 17 november 2019 om 21:30
Het was op spellenspektakel zaterdag al voor de middag uitverkocht
maandag 18 november 2019 om 09:35
Ik heb het spel gekocht via amazon.de. Spel op zich is taal onafhankelijk. Spelregels weet ik niet of die in meerdere talen erin staan.
maandag 18 november 2019 om 12:15
Ik heb het via Thalia.de besteld (die hadden een aanbieding) en daar zaten meertalige spelregels bij, beginnend met Nederlands!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
dinsdag 19 november 2019 om 01:33
dinsdag 19 november 2019 om 10:53
geen idee, ik heb wel bij Kruidvat wat uitbreidingen gezien, 1 normale en 1 voor 2 personen, rond de 10 euro geloof ik, maar geen idee wat ze ergens anders kosten
dinsdag 19 november 2019 om 12:52
Dit is er wat er is qua uitbreidingen van escape room
https://boardgamegeek.com/boardgame/204 ... expansions
https://boardgamegeek.com/boardgame/204 ... expansions
dinsdag 19 november 2019 om 13:28
woensdag 20 november 2019 om 14:04
Vraagprijs geven ze nooit vrij. Meestal is het tussen de 5 en 15 % op de prijs uit de webshop van 999. Bijvoorbeeld Wingspan (heel nieuw en hot) kost daar €50 en op de sale was hij vorige keer €45 en verwacht dat dat nu nog zo is. Oudere, en dus minder populaire spellen zijn vaak nog goedkoper en dan hebben ze altijd nog een aantal spellen die echt heel goedkoop zijn. Vorige keer bijvoorbeeld La Granja voor €15 en OMG voor €5, dat zijn dan echte stuntprijzen maar vaak maar max 10 spellen waar ze dat bij doen en dus moet je geluk hebben.
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
op en top, wat 'n flop!