Brandvlek vloerbedekking

07-04-2010 22:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips voor me? Ik heb een behoorlijke brandvlek op mn vloerbedekking, het is er soort van ingesmolten.

Met google kwam ik op:

- schuren en dan stofzuigen

- een nieuw stuk plaatsen

(- en strijken, maar dat werkte niet)

Heeft iemand nog andere tips, of advies hoe ik het beste een nieuw stuk er in kan plaatsen? Het is best wel basic vloerbedekking, dus ik ben bang dat je de naden wel snel ziet!
vergoed de brandverzekering dat niet??
Klinkt vast heel suf maar misschien gewoon een kleedje?
oh ik dacht dat jijzelf een brandplek had van de vloerbedekking. Heb ik nl. ook wel eens gehad Sorry, geen tips verder.
Een kennisje veroorzaakte ooit een behoorlijke schroeiplek in mijn vloerbedekking (die net nieuw was). Ik had geen zin om alles eruit te halen en opnieuw te leggen, dus ik heb de plek met een heel scherp mes eruit gesneden en een nieuw stuk met veel passen en meten op die plek gelegd. In het begin zag je het een klein beetje, maar nu zou ik de plek niet eens terug kunnen vinden (je loopt de vezels van de verschillende stukken nl. wel een beetje in elkaar).
Wat soleil zegt. Mijn broers verstopten zo vroeger altijd de brandgaatjes. Mijn moeder stond vreemd te kijken toen we het kleed er een keer uithaalden.
@gazelle haha, echt? te lang in de zon gelegd? ;)

@borderwalk ga ik ook zeker doen, maar moet wel even de plek repareren vrees ik, anders is mn huisbaas niet blij!

@soleil, troeta ok, het kan dus wel. zal iemand inschakelen die wat handiger is dan ikzelf

bedankt voor jullie tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven