Burenoverlast ervaringen, deel 3

08-03-2023 21:03 1807 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer verder. Helaas is deel 2 ook alweer vol geschreven.
Schrijf hier lekker van je af als je (over)last hebt van de buren of als je gewoon even lekker wil klagen. Lucht hier je hart en vind een luisterend oor :hug:
nausicaa schreef:
10-08-2025 10:38
Alleen schreef ze niet midden in de nacht maar nog voor 20u. Als ik eind van de middag een borrel zou willen geven in mijn tuin (nog nooit gebeurd, maar stel), dan zou ik ook niet de hele buurt gaan verwittigen zodat niemand net van plan was om een film te gaan kijken en dat nu niet meer kan.

Dus ja, ik vind het op dit punt wel gezeur. Een feestje dat tot diep in de nacht doorgaat in je tuin is natuurlijk weer een ander verhaal, maar daar ging dit niet om.
Het begon rond 20.00 en eindigde rond 01.30
muts87 schreef:
11-08-2025 16:36
Het begon rond 20.00 en eindigde rond 01.30
Hoe vaak komt dat voor dan?
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Hier nieuwe achterburen die bijna elke dag de Green Egg bbq aanstoken; de hele middag vanaf een uur of 13 tot aan het avondeten zitten we in de rook en de stank. Iets met slowcooking.
En hun zoon van 13 voetbalt uren in de tuin (kleine tuin), dus constant dat gebonk tegen de schutting. Ik weet het, het hoort er bij dit soort dingen, maar wat we missen we de oude achterburen!
Lady*Voldemort schreef:
11-08-2025 16:48
Hoe vaak komt dat voor dan?
Niet vaak. Maar ik zou persoonlijk een briefje hebben opgehangen.
muts87 schreef:
11-08-2025 17:14
Niet vaak. Maar ik zou persoonlijk een briefje hebben opgehangen.
Ja dat was inderdaad wel zo netjes geweest. Maar als het niet iedere week feest is bij die buren zou ik me er niet druk over maken en die film hebben gekeken met oortjes in.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Bij ons in de buurt zijn er veel mensen jarig in de zomer blijkbaar. Dus iedere week / weekend is er wel een feestje in de achtertuin. Incl herrie. Muziek. Gelach. Ik stoor me er niet zo aan.
poldervrouw schreef:
11-08-2025 17:45
Bij ons in de buurt zijn er veel mensen jarig in de zomer blijkbaar. Dus iedere week / weekend is er wel een feestje in de achtertuin. Incl herrie. Muziek. Gelach. Ik stoor me er niet zo aan.
Als het niet tot in de kleine uurtjes doorgaat en de dreunende bas niet tot binnenshuis (met ramen en deuren dicht) hoorbaar is, vind ik ook niet zo'n probleem. Helaas gebeurt dit bij de feestjes hier in de buurt (bijna altijd dezelfde 'buur')

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven