Cadeau jubileum ouders

05-06-2020 12:32 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Hoop dat dit de juiste pijler is :)

Mijn ouders zijn volgende week 34 jaar getrouwd en ik wil ze graag iets leuks/liefs cadeau doen. Ze hebben inmiddels al meer dan genoeg foto's van mijn zoontje, aan de muur, als kalender, als fotoboek, noem maar op. Op een gegeven moment houdt dat ook wel op :lol:

Heeft iemand hier goede ideeën? Iets waar ik zelf misschien niet zo snel aan denk?

Mijn ouders zijn (sinds kort) beiden met pensioen. Mijn vader leest graag en werkt veel in de tuin. Mijn moeder kijkt graag series en speelt spelletjes op de iPad. Ze fietsen samen regelmatig, en ze hebben onlangs een moestuin aangelegd in de tuin. Ze gaan graag uit eten, maar vinden dat nu (te) spannend i.v.m. de coronasituatie.
Budget is €50.

Thanks voor het meedenken!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
samen picknicken in een park?
Veel (kasteel)tuinen beiden nu picknickmanden aan
Alle reacties Link kopieren
Een tegoedbon om met zijn allen iets te gaan doen?

Een etentje/high tea thuis laten bezorgen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Eten laten komen van een goed (michelin ster) restaurant? Vaak moet je die thuis nog opwarmen maar ik heb er wel goede ervaringen mee. Betaalbaar en lekker.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-06-2020 12:39
samen picknicken in een park?
Veel (kasteel)tuinen beiden nu picknickmanden aan

Dat vind ik een heel leuk idee! :thumbsup:

himalaya schreef:
05-06-2020 12:39
Een tegoedbon om met zijn allen iets te gaan doen?

Een etentje/high tea thuis laten bezorgen?

Ben een beetje huiverig voor een tegoedbon. Dat heb ik ze al regelmatig gegeven, maar dat komt er dan nooit van.
High tea thuis vind ik ook leuk!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Miek_ schreef:
05-06-2020 12:40
Eten laten komen van een goed (michelin ster) restaurant? Vaak moet je die thuis nog opwarmen maar ik heb er wel goede ervaringen mee. Betaalbaar en lekker.

Dit doen ze al regelmatig zelf (zeker 2x per maand), dus is niet zo bijzonder meer.
Maar thanks voor het idee!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn ouders een bronzen tuinbeeldje kado gedaan. Iets symbolisch.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
een tuinagenda waarin ze kunnen bijhouden wanneer geplant en geoogst is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
ik heb je een pb gestuurd met mijn tip (even zo ivm herkenbaarheid)
Alle reacties Link kopieren
ik vind dit heel leuk,



https://printcandy.nl/product/dictionary-print/
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onlangs dit gedaan. Echt een aanrader! Ik zit eraan te denken dit nog eens te doen met Vaderdag, vond het echt ontzettend leuk en lekker (was echt goed eten en heel veelzijdig). Maar dan moet je niet in Groningen of zo wonen, dan is het nogal ver weg (of juist leuk met overnachting erbij).

De Bites Safari is een prachtige autoroute, uitgezet met allerlei bezienswaardigheden in Noord- en Midden-Limburg met onderweg gezellige plekjes, mooie stekjes, sightseeing vanuit de auto.
We noemen het de Bites Safari, men gaat immers het avontuur in.
Maar dat is nog niet alles.
Aan de route liggen 6 horeca ondernemers, die voor onze gasten een TO GO gerecht hebben bereid, wat de deelnemers in de auto op kunnen eten om daarna hun tocht te vervolgen.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
05-06-2020 14:12
ik vind dit heel leuk,



https://printcandy.nl/product/dictionary-print/
en daarvan zouden mijn ouders denken, dat het een cynisch fopkado was
:)
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
05-06-2020 14:26
Wij hebben onlangs dit gedaan. Echt een aanrader! Ik zit eraan te denken dit nog eens te doen met Vaderdag, vond het echt ontzettend leuk en lekker (was echt goed eten en heel veelzijdig). Maar dan moet je niet in Groningen of zo wonen, dan is het nogal ver weg (of juist leuk met overnachting erbij).

De Bites Safari is een prachtige autoroute, uitgezet met allerlei bezienswaardigheden in Noord- en Midden-Limburg met onderweg gezellige plekjes, mooie stekjes, sightseeing vanuit de auto.
We noemen het de Bites Safari, men gaat immers het avontuur in.
Maar dat is nog niet alles.
Aan de route liggen 6 horeca ondernemers, die voor onze gasten een TO GO gerecht hebben bereid, wat de deelnemers in de auto op kunnen eten om daarna hun tocht te vervolgen.

Fantastisch :heart: Helaas boven mijn budget.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-06-2020 14:29
en daarvan zouden mijn ouders denken, dat het een cynisch fopkado was
:)

Mijn ouders houden daar wel van, maar ik niet :lol:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
mcsteamy schreef:
05-06-2020 15:37
Mijn ouders houden daar wel van, maar ik niet :lol:
je zoekt toch ook een kado voor hen? ;-)
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
05-06-2020 14:26
Wij hebben onlangs dit gedaan. Echt een aanrader! Ik zit eraan te denken dit nog eens te doen met Vaderdag, vond het echt ontzettend leuk en lekker (was echt goed eten en heel veelzijdig). Maar dan moet je niet in Groningen of zo wonen, dan is het nogal ver weg (of juist leuk met overnachting erbij).

De Bites Safari is een prachtige autoroute, uitgezet met allerlei bezienswaardigheden in Noord- en Midden-Limburg met onderweg gezellige plekjes, mooie stekjes, sightseeing vanuit de auto.
We noemen het de Bites Safari, men gaat immers het avontuur in.
Maar dat is nog niet alles.
Aan de route liggen 6 horeca ondernemers, die voor onze gasten een TO GO gerecht hebben bereid, wat de deelnemers in de auto op kunnen eten om daarna hun tocht te vervolgen.
Leuk idee! Is het eten een beetje lekker? Ik ben nogal een moeilijke eter :-$
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Is een mooi fruitboompje voor in hun tuin wat?
Alle reacties Link kopieren
Een ontbijtmand aan huis laten leveren op de dag van hun jubileum?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
boontje89 schreef:
05-06-2020 16:11
Is een mooi fruitboompje voor in hun tuin wat?

Tuin staat al helemaal vol met fruitbomen. En allerlei andere bomen. En nu dus ook een uitgebreide moestuin :proud:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
05-06-2020 15:54
je zoekt toch ook een kado voor hen? ;-)

Haha ja, maar ik wil 't zelf ook leuk vinden!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
05-06-2020 16:19
Een ontbijtmand aan huis laten leveren op de dag van hun jubileum?

Heb ik ook aan gedacht. Ook leuk!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
05-06-2020 16:06
Leuk idee! Is het eten een beetje lekker? Ik ben nogal een moeilijke eter :-$
Ik vond het geweldig!! Zit een sterrenrestaurant bij maar ook iets wat meer 'dagelijks' is. Maar allemaal zo lekker en toegankelijk. De rit zelf is prachtig. Nu hadden we ook supermooi weer, dat maakt t extra leuk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
05-06-2020 21:44
Ik vond het geweldig!! Zit een sterrenrestaurant bij maar ook iets wat meer 'dagelijks' is. Maar allemaal zo lekker en toegankelijk. De rit zelf is prachtig. Nu hadden we ook supermooi weer, dat maakt t extra leuk natuurlijk.
Bedankt! Misschien iets voor volgend weekend met z'n tweetjes. Als het weer het toelaat dan, voorkeur gaat naar de bike safari.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Evt. ter inspiratie voor anderen: ik heb uiteindelijk zelf een driegangendiner voor ze klaargemaakt, bij hun thuis. Menu gemaakt in Photoshop en afgedrukt. Vooraf een garnalencocktail, hoofdgerecht was honing mosterd beenham uit de oven met frietjes, salade en stoofpeertjes, en als toetje heb ik triple chocolate chip cookies gebakken, met een bolletje vanille-ijs erbij. Het was waanzinnig lekker en m'n ouders vonden het fantastisch :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven