Dag lieve kat
woensdag 20 juni 2012 om 22:44
Ik heb vandaag samen met mijn broer zijn lieve kater laten inslapen. Het arme beestje was op, 19 jaar geworden.
Redelijk sterk voor mijn broer gebleven maar toen ik het mijn oudste zoon (5) vertelde vanmiddag hebben we samen heel hard gehuild. Ze waren dikke maatjes. En nu kan ik amper stoppen met huilen. Broer alleen thuis met verdriet. Ik hier thuis met verdriet (van kat en een hoop eigen gedoe).
En mijn eigen kleine rode kater sloopt hier de boel, zou hij het ruiken?
Pfff, wat een dag!!!
Redelijk sterk voor mijn broer gebleven maar toen ik het mijn oudste zoon (5) vertelde vanmiddag hebben we samen heel hard gehuild. Ze waren dikke maatjes. En nu kan ik amper stoppen met huilen. Broer alleen thuis met verdriet. Ik hier thuis met verdriet (van kat en een hoop eigen gedoe).
En mijn eigen kleine rode kater sloopt hier de boel, zou hij het ruiken?
Pfff, wat een dag!!!
woensdag 20 juni 2012 om 23:11
quote:doxycycline schreef op 20 juni 2012 @ 22:54:
Ocharm, heel veel sterkte jullie allemaal. Weet helaas maar al te goed hoe het voelt, verleden jaar vier katten verloren...
Écht? Oh wat erg...
TO: ik voel met je mee, gister mijn schatje van 16 in moeten laten slapen, accuut nierfalen, wat een narigheid. Ik zit nu (weer) met tranen in mijn ogen... Het is niet éérlijk!
En, alhoewel je weet dat ze eerder gaan dan jij, het blijft k u t...
Ocharm, heel veel sterkte jullie allemaal. Weet helaas maar al te goed hoe het voelt, verleden jaar vier katten verloren...
Écht? Oh wat erg...
TO: ik voel met je mee, gister mijn schatje van 16 in moeten laten slapen, accuut nierfalen, wat een narigheid. Ik zit nu (weer) met tranen in mijn ogen... Het is niet éérlijk!
En, alhoewel je weet dat ze eerder gaan dan jij, het blijft k u t...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 21 juni 2012 om 13:16