De puppies van Robo

28-06-2010 08:15 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Gisteren heb ik Robo gebeld en verteld van onze actie : Puppy's voor Robo. Ik had nooit gedacht dat wij bijna binnen een week het hele bedrag voor allebei de puppy's bij elkaar zouden krijgen. Geweldig.

Ik heb dus Robo gisteren gebeld. De man van Norre had een erge leuke nieuwsbrief gemaakt en daar stond het in van het mooie cadeau van de Vivameiden. Ik vind het nog steeds zo geweldig dat wij dit voor elkaar hebben gekregen en dit maakt het voor mij ook wat gemakkelijker iedereen te bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt. Het hoeft nu niet meer stiekem via e-mail of Hyves met het risico dat ik iemand zou vergeten.



a.s. Zaterdag is het zover. Eleonora, Norre en ik gaan de puppy's naar Frankrijk brengen. Dan kan Robo ze knuffelen zoveel al ze wil. Ze was zo verschrikkelijk blij en dankbaar en gelukkig.



Even uitleg.

Wij hebben al jaren Border Collies en zo af en toe plaatste ik een foto in Robo's topic van onze hond.

Robo was er altijd helemaal blij mee en ze vertelde dat ze zelf ook altijd een Border Collie wilde.

Toevallig wist ik via via een nestje en zo hebben we de man van Robo gespamt met posten in haar topic dat Robo zo graag een puppy wilde. Hij ging overstag, maar wilde niet één maar twee puppy's. Jongens puppy's ook nog.

Het nestje wat ik wist had toevallig nog twee reutjes en nog mooier, het was een zwart/witte Joe en een driekleur Sam.

Ik ben met Phoehee naar de fokker afgereisd. We hebben honderd :-) foto's gemaakt en die hebben we naar Frankrijk gemaild.

's Avonds wisten we het al. Ze wilden de puppy's. Tegelijkertijd dat ik dit wist ben ik de actie gestart. Wat zou het mooi zijn als we tenminste één pup cadeau zouden kunnen geven.

Nooit gedacht dat de actie zo'n succes zou worden.

Maar wel zo verschrikkelijk geweldig.



Dank jullie wel lieve Vivameissies.

En als jullie nog vragen hebben. Je kunt me nog steeds mailen op:

sedi@chello.nl
Alle reacties Link kopieren
Haha ik bedoelde Phoehee. Komt door je mail net.
Alle reacties Link kopieren
Wat een enorm lieve actie! En wat een schatjes, die hondjes, zou er bijna zelf eentje willen
Zoebie: je hebt mail!
Alle reacties Link kopieren
Leaf je hebt mail terug.

Is er een directie secretaresse in de zaal?



Ik moest zo lachen om dat "minstens een schoen" van Spijker.

Ze vreten alles, behalve schoenen. Nou ja schoenveters zijn dan wel weer populair onder de jongens. Net zoals kasthoekjes. Onderkant van stoelen en banken en kabeltjes van luidsprekers.

Gelukkig kunnen ze het nog niet geluidloos. (op de luidsprekerkabeltjes na dan) Straffen en een paar minuten negeren is de beste oplossing want ze willen absoluut niet genegeerd worden. Ze worden dan nog aanhankelijker dan ze al zijn.



Maar mensen wat geniet ik van die twee mannen. En ik weet zeker dat ik en ook mijn man en trouwens ook de hond ze heel erg ga missen. Wat zal het huis leeg en stil zijn als we terug komen zondag.

Als mijn man thuis komt fluit hij een keer en dan zitten ze al aan de poort.



Dus Bo. Ro moet ook fluiten als hij thuis komt hoor.
Alle reacties Link kopieren
wat een leuke,mooie actie! wat zitten er hier ook lieve meiden! ik ben dol op honden. dus het wordt daar echt een hondencrech bij robo thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het zeggen aan Ro, dat ze luisteren naar fluitsignalen :-)



Wat hebben wij er zin in hier zeg... nog maar 5 nachtjes!!

Zoebie, ik hoop dat het niet té leeg voelt over een week; je hebt ze zoveel liefde gegeven dat ik zeker weet dat ze jou ook gaan missen. Gelukkig ben je hier van het weekend om de overgang makkelijker te maken voor ze.
Alle reacties Link kopieren
Zoebie niet poetsen! Word altijd eerder blij als het niet helemaal netjes is want dan voel ik me niet zo raar.



En je kan Joe en Sam de schuld geven.
Alle reacties Link kopieren
Oh Phoehee, ik ben niet zo netjes hoor. Nooit geweest ook. En nu is het ook niet te doen. ik hou meer van gezelligheid dan van schoonmaken.

Ik heb toch een goede smoes met twee van die kleine ukkies in huis.
Alle reacties Link kopieren
*Breekt even in*



Dames, wat ontzettend lief. En Robo, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk gewenst.
Je breekt toch niet in door dat te posten angel 6?

Niemand breekt in hoor



Ik zit al warm te draaien voor vrijdag hoor Zoeb, ik weet al hoe ik moet rijden!
Alle reacties Link kopieren
Goeoeoeed Lé. Dan kan je zeker niet verkeerd rijden. Wat zei We dat je zondag ook nog wegbleef? Dat je zeeeeer verstandig was zeker.

En Norre dat geldt ook voor jou hoor. Als je wilt kun je zondag ook nog blijven slapen.

ik ben mijn huis Norre en Lé proef aan het maken dus daarom was ik hier niet zoveel vanmiddag. Ik moest mezelf even opdraaien maar ik ben nu goed op gang.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een mooi en ontroerend gebaar . Ik vroeg mij nog af of er nog een inzamelactie voor tijdschriften kwam maar het gaat nu al om 2 puppies. Wat wordt het de volgende keer ?



Dames, veel plezier zaterdag en Bo heel veel geluk met deze 2 mooie beestjes.
Ik heb je gemaild zoebie. Hoop ècht de je een secretaresse nodig gaat hebben



Ik wens de dames een heel goede reis. Een heel fijn weekend bij Robo en haar man. En dat Robo nóg verliefderderder op die twee doerakken wordt.
Alle reacties Link kopieren
heel leuk, en wat een lieverds zijn julllie. Rij voorzichtig zaterdag, geef robo een zoen en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Meissies. Wat zijn jullie helemaal geweldig.

Ik kan melden dat er weer drie nieuwe kanjers bij zijn gekomen en dat we nu de dierenartskosten ook al bij elkaar hebben.

Ik ben zo verschrikkelijk super trots op ons forum. Dat er zoveel van die fijne mensen zitten. Het is gewoon niet te bevatten. Ik word er gewoon een beetje stil van dat dit zomaar mogelijk is.

We gingen voor één pup en nu krijgen Bo en Ro er twee van ons, van het Vivaforum.

Moet er even van bijkomen hoor. Pffft. 't Is zo ongelofelijk mooi wat hier is gebeurt.

Eigenlijk moeten we onze koningin laten weten dat internet, zeker niet zomaar internet is.

Daar komen mooie dingen uit voort.

Wat een geweldige actie

Ik heb hem gemist anders had ik meegedaan, ik ga je mailen Zoebie!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een waard voor Zoeb. Heb het je al vaker gemaild de laatste tijd, dit is zo'n geweldige actie!

Ook Norre en Leo, een voor jullie, superwijven dat jullie dit allemaal doen!



Sam & Joe, kick-ass namen Robo! Geniet van a.s. weekend, geniet van je hondjes!



Ik ben overigens benieuwd, Ro, heb jij al eens iemand van deze meiden ontmoet? Of is het ook nog een first meet met deze Viva ladies?



Afijn, ik vind het heerlijk fantastisch..... en ben blij!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Haha Djoels. Ik heb Ro eens ontmoet in den Bosch. Bo was daarbij hoor. Het was wel in de vluggigheid. Bij het afscheid van Bo stond Ro een beetje beteuterd te kijken naar al die kletsende vrouwen, waar hij niets van kon verstaan.

Maar hij mag er zijn. (Zei zij die al tegen de 60 aan loopt).

Nou ja dat duurt gelukkig nog wel even).

Lé en Norre en ik zijn zo melig als de pest en we krijgen steeds meer zin in het weekend.

Ik geloof dat het echt top gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
En weer zijn er drie kanjers bijgekomen.

Ik kan het ook niet genoeg zeggen hé.

Dit is zoooo geweldig.

Over drie dagen zijn de belhamels in Frankrijk bij Bo en Ro.

Dan kunnen we deze succesvolle actie afsluiten.

Wat zal ik ze missen en wat zal het stil worden hier.

Maar Sam en Joe gaan een fantastisch leven tegemoet en ik hoop dat Robo nog heel lang van ze kan genieten.

Dank jullie wel lieve meiden. Jullie zijn schatten.



Jaja ik ook, ik weet het. Ik wordt bestookt met mailtjes dat ik zo'n fantastisch wijf ben.

Ik word er gewoon hardstikke verlegen van.

Maar ik heb dit niet alleen gedaan. Als jullie er niet waren was het nooit gelukt.



Alle reacties Link kopieren
Morgen nog en dan is het het einde van een paar verschrikkelijke leuke weken. Zaterdag gaan we al vroeg op pad.

Morgen komen Norre en Leo hier slapen.

Sam en Joe zijn in die paar weken erg gegroeid. Mijn tuin is een puinhoop, mijn meubilair heeft stevig te lijden gehad, maar lieve fantastische mensen die hier op het forum zitten. Ik had het voor geen goud willen missen. Het waren geweldige weken. Het was zoooo leuk om weer eens puppy's in huis te hebben. Twee nog wel. Het zijn kanjers. Ze zijn zo lief.

En dan de actie. Het is helemaal gelukt. We hebben het bijna gehaald. De laatste euro's die nog nodig zijn leg ik zelf bij.

De hondjes, de dierenarts, het voer. Alles is er.

We kunnen Sam en Joe gaan brengen en alles is één groot geweldig fantastisch cadeau van jullie allemaal.

Robo kan nog steeds bijna niet geloven dat er zoveel lieverds zitten hier. Maar ze moet wel als we zaterdag aankomen en alles kunnen overhandigen. Geweldig is het.

Ik heb het met alle liefde gedaan. Maar zonder jullie was het nooit gelukt.

Nogmaals

BEDANKT ALLEMAAL.



En last but not least hier nog een foto van jullie cadeau aan Robo.



Alle reacties Link kopieren
en en en en en en en en ?????
DTEEZ!
Ik ben ook erg benieuwd! Maar volgens mij zijn ze veels te druk met de hondjes en met elkaar en moeten we gewoon nog even geduld hebben
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, ik zie dit topic nu pas! Heb je wel al gemaild op je andere mailadres, maar ik zal die uit de OP ook nog gebruiken.



Super dat dit zo goed loopt, zo'n lieve actie. Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ohw wat is dit groots, hier zijn woorden overbodig.

Wat zijn het trouwens schatjes van puppies.

Ik wil je ook even mailen zoebie.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Waar blijven de eerste foto's van de kennismaking met het nieuwe huis?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven