De puppies van Robo

28-06-2010 08:15 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Gisteren heb ik Robo gebeld en verteld van onze actie : Puppy's voor Robo. Ik had nooit gedacht dat wij bijna binnen een week het hele bedrag voor allebei de puppy's bij elkaar zouden krijgen. Geweldig.

Ik heb dus Robo gisteren gebeld. De man van Norre had een erge leuke nieuwsbrief gemaakt en daar stond het in van het mooie cadeau van de Vivameiden. Ik vind het nog steeds zo geweldig dat wij dit voor elkaar hebben gekregen en dit maakt het voor mij ook wat gemakkelijker iedereen te bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt. Het hoeft nu niet meer stiekem via e-mail of Hyves met het risico dat ik iemand zou vergeten.



a.s. Zaterdag is het zover. Eleonora, Norre en ik gaan de puppy's naar Frankrijk brengen. Dan kan Robo ze knuffelen zoveel al ze wil. Ze was zo verschrikkelijk blij en dankbaar en gelukkig.



Even uitleg.

Wij hebben al jaren Border Collies en zo af en toe plaatste ik een foto in Robo's topic van onze hond.

Robo was er altijd helemaal blij mee en ze vertelde dat ze zelf ook altijd een Border Collie wilde.

Toevallig wist ik via via een nestje en zo hebben we de man van Robo gespamt met posten in haar topic dat Robo zo graag een puppy wilde. Hij ging overstag, maar wilde niet één maar twee puppy's. Jongens puppy's ook nog.

Het nestje wat ik wist had toevallig nog twee reutjes en nog mooier, het was een zwart/witte Joe en een driekleur Sam.

Ik ben met Phoehee naar de fokker afgereisd. We hebben honderd :-) foto's gemaakt en die hebben we naar Frankrijk gemaild.

's Avonds wisten we het al. Ze wilden de puppy's. Tegelijkertijd dat ik dit wist ben ik de actie gestart. Wat zou het mooi zijn als we tenminste één pup cadeau zouden kunnen geven.

Nooit gedacht dat de actie zo'n succes zou worden.

Maar wel zo verschrikkelijk geweldig.



Dank jullie wel lieve Vivameissies.

En als jullie nog vragen hebben. Je kunt me nog steeds mailen op:

sedi@chello.nl
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook haske goed hoor Spijker. Als ik ooit een hondenvraag zou hebben, open ik een topic: Spijker! WHELP!!!
Wat een geweldig initiatief! En wat jammer dat ik er nu pas achter kom! Kunnen degenen die het nu pas lezen nog wat doen?



En uhm... fotootje?
Er mag nog gestort worden hoor. Er zijn nog dingen nodig en die zijn nog niet gecoverd.

Dusse, feel free
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend lief groots gebaar van jullie!



Robo geniet van je pups, heel veel plezier ermee!
Spijker je bedoelde het hartstikke goed
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 28 juni 2010 @ 09:05:

Er mag nog gestort worden hoor. Er zijn nog dingen nodig en die zijn nog niet gecoverd.

Dusse, feel free Wil iemand even het hele puppy-verhaal vertellen voor iedereen die afgelopen week in de zon zat en het gemist heeft? En wat er nog nodig is en hoe en waar enzo?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Was ik overigens de enige die dacht dat het topic in de nieuw-lijst boven dit topic (doggy favoriet) óók over de pups van Robo ging?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een leuke en lieve actie! Kan iemand mij meer vertellen, ben wel nieuwsgierig
@Zoeb

Ik heb je net gemailt!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 28 juni 2010 @ 08:56:

We houden gewoon een inzamelingsactie Male Voor een pup voor Zoeb. Goed plan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:jackie23 schreef op 28 juni 2010 @ 09:14:

Dat klinkt als een leuke en lieve actie! Kan iemand mij meer vertellen, ben wel nieuwsgierig Zoeb is achter de schermen van het forum bezig geweest om geld in te zamelen voor 2 puppies voor Robo. Het waarom is te vinden op 'ik ben bang' op de Psyche pijler. Als je meer vragen hebt, dan kun je Zoebie mailen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijker schreef op 28 juni 2010 @ 09:12:

Was ik overigens de enige die dacht dat het topic in de nieuw-lijst boven dit topic (doggy favoriet) óók over de pups van Robo ging? Hahaha, ja, ik keek ook al zo -->
Alle reacties Link kopieren
Lieverds.



Even vanaf mijn werk. Dus ik kan mijn mail thuis pas checken.



Robo heeft ervaring met honden en twee puppy's is goed te doen. Ze krijgen een riant onderkomen, een kanjer van een tuin en een bos ergens in de (achter)tuin

Lief hoor Spijker, ik snap het best, ik heb de Puppy's nu bijna twee weken en ze zijn erg sociaal. Ze zijn graag bij mensen. Het gaat goed met onze hond en onze kat en met de andere honden van onze kinderen. Ze ravotten en tussendoor moeten ze steeds even komen knuffelen.



Twee foto's van de doerakjes.







Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Maleficent...



En die foto's....om te smelten!
Bo heeft wel eens geroepen dat ze graag border collies wilde hebben. Dat zijn al haar hele leven haar favoriete honden.

In haar topic zijn we wel eens bezig met waar we haar nu werkelijk een plezier mee zouden kunnen doen. Bo had via Zoebie een nest BC ontdekt en was geïnteresseerd in 2 pups. Toevallig waren het ook nog jongenshonden, precies wat Bo wilde.



Zoebie kwam met het idee om de pups mee te betalen die Bo via haar ging kopen. Dat niet Bo maar wij dat zouden doen en dat Zoeb, Nor en ik de jongens zouden gaan brengen. Binnen een week was het geld voor de hondjes bij elkaar.



Tot gisteren dacht Bo dat ze de hondjes zelf zou betalen, ze had al vlijtig geld apart gelegd en zo en gisteren hoorde ze via Zoeb aan de telefoon dat we met een groep forummers beide heren bij elkaar gespaard hadden.



Zoebie weet wat er nog nodig is allemaal. Ze wil vast nog wel even haar mailadres op het forum gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn echt leuk Zoeb!!!

wat kijken ze lekker ondeugend
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat weer geweldig!!!!!!



Wat zitten hier toch een aantal super mensen op dit forum!!!





Ik wist ook niks van de aktie, dus heb niet mee kunnen doen.



Wens Robo heel veel plezier met de 2 pups.



en de meiden die ze gaan brengen!!! ook heel veel plezier en ook dit is weer super!!!



En wat een geweldige hondjes........zucht.......Ga je nog een hoop lol van beleven denk ik! De levenslust straalt ervan af!!!!
Echt geweldig, en wat een schatjes!!!



Zoeb, ik zal vanavond opnieuw mijn mail checken. Zou je hier ook even willen melden welke mails je hebt ontvangen, zodat we straks geen geld overmaken naar 1 of andere overlaat die wildvreemde mailtjes met verzoeken om een bankrekeningnummer ontvangt? ;)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat mooi zeg! Zoeb ik ga je mailen...
Perfectionisme is niet perfect...
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor diegene die niets wisten van de actie.

Ik heb op verschillende Hyves die ik wist en waar ik op kon een oproep geplaatst en ook van de meiden waarvan ik het mailadres wist heb ik gevraagd.

Maar wat Lé zegt. Er is zijn nog bepaalde dingen nodig. Dus mail me.
Alle reacties Link kopieren
Meiden, wat zijn jullie toch geweldig! Ik heb jammer genoeg niks mee gekregen van de actie, ik had graag mijn steentje bijgedragen.



Robo, geniet van de pups, ze zijn echt superschattige doerakjes!

Zoebie en andere helpers: complimenten voor jullie! Echt een heel mooi gebaar!
Alle reacties Link kopieren
Zoebie, ik heb je gemaild. Je bent wel 'echt' toch, want heb je per ongeluk met mn werkmail gemaild
Perfectionisme is niet perfect...
Alle reacties Link kopieren
heb je gemaild
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo echt als het maar kan hoor.
Zoeb is heel echt... Ik steek mijn handen voor haar in het vuur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven