De puppies van Robo

28-06-2010 08:15 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Gisteren heb ik Robo gebeld en verteld van onze actie : Puppy's voor Robo. Ik had nooit gedacht dat wij bijna binnen een week het hele bedrag voor allebei de puppy's bij elkaar zouden krijgen. Geweldig.

Ik heb dus Robo gisteren gebeld. De man van Norre had een erge leuke nieuwsbrief gemaakt en daar stond het in van het mooie cadeau van de Vivameiden. Ik vind het nog steeds zo geweldig dat wij dit voor elkaar hebben gekregen en dit maakt het voor mij ook wat gemakkelijker iedereen te bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt. Het hoeft nu niet meer stiekem via e-mail of Hyves met het risico dat ik iemand zou vergeten.



a.s. Zaterdag is het zover. Eleonora, Norre en ik gaan de puppy's naar Frankrijk brengen. Dan kan Robo ze knuffelen zoveel al ze wil. Ze was zo verschrikkelijk blij en dankbaar en gelukkig.



Even uitleg.

Wij hebben al jaren Border Collies en zo af en toe plaatste ik een foto in Robo's topic van onze hond.

Robo was er altijd helemaal blij mee en ze vertelde dat ze zelf ook altijd een Border Collie wilde.

Toevallig wist ik via via een nestje en zo hebben we de man van Robo gespamt met posten in haar topic dat Robo zo graag een puppy wilde. Hij ging overstag, maar wilde niet één maar twee puppy's. Jongens puppy's ook nog.

Het nestje wat ik wist had toevallig nog twee reutjes en nog mooier, het was een zwart/witte Joe en een driekleur Sam.

Ik ben met Phoehee naar de fokker afgereisd. We hebben honderd :-) foto's gemaakt en die hebben we naar Frankrijk gemaild.

's Avonds wisten we het al. Ze wilden de puppy's. Tegelijkertijd dat ik dit wist ben ik de actie gestart. Wat zou het mooi zijn als we tenminste één pup cadeau zouden kunnen geven.

Nooit gedacht dat de actie zo'n succes zou worden.

Maar wel zo verschrikkelijk geweldig.



Dank jullie wel lieve Vivameissies.

En als jullie nog vragen hebben. Je kunt me nog steeds mailen op:

sedi@chello.nl
echt met mosterd
Ik ook. Zoeb roels.
Alle reacties Link kopieren
Aaaah gos, wat een lieve puppy's!

Zooo lief!
Alle reacties Link kopieren
dat doggystyle topic.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kan me alleen maar aansluiten bij de lieve openingspost van Zoebie en jullie heel, heel hartelijk bedanken!!!

Ro en ik zijn helemaal blij en gelukkig, wat een cadeau!



@Spijker: ik denk dat ik wel begrijp wat je geschreven had voordat je het weghaalde.

Ik hoop dat ik je gerust kan stellen; ik heb mijn hele leven ervaring met honden, ook "moeilijke" honden (mijn eigen Tommie was na het asiel niet bepaald een schatje) en ik heb me goed ingelezen.

Ook heb ik een afspraak met een hondentrainer gemaakt, voor tips en hulp. Daarbij ben ik de hele dag thuis, dus kan ik de pupjes al mijn aandacht geven, en dat is zeker in de eerste vormende maanden denk ik een groot voordeel.

Mocht je vragen hebben of je toch nog zorgen maken, mail me dan gewoon hoor! Ik vind het juist lief dat je meedenkt.
Alle reacties Link kopieren
Wat word ik hier blij van! Zoeb, je bent echt een wereldwijf dat je dit hebt geregeld. En zo leuk dat jij, Norre en Leo ze gaan brengen. Wat een mooie vrouwen bij elkaar daar in het zonnige Frankrijk van het weekend. Alvast ontzettend veel plezier!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Alle reacties Link kopieren
Robo, het is meestal geen goed idee om twee pups tegelijk te nemen. Meestal. Er zijn natuurlijk uitzonderingsgevallen, maar het is gewoon erg lastig. Maar ik wil niet miepen en je hondjes komen naar je toe en dat gaat vast super zijn! (en een bak werk en ze gaan minstens een schoen opvreten, want dat zijn pups )

Ik ben overigens hondentrainer en mocht je nog eens tegen iets aanlopen mag je mij ook mailen hoor, altijd bereikbaar op spijker.viva@gmail.com



Wanneer gaan ze richting Frankrijk?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, Spijker, er zal het één en ander gesloopt gaan worden

Wat betreft twee pups tegelijk: van de dierenarts hier heb ik begrepen dat het prima kan, zolang ze allebei tijd alleen krijgen met hun baasjes, de gelegenheid krijgen apart getraind te worden en dus niet altijd alles samen doen. Eén keer per dag apart uitlaten en één keer per dag samen; spelletjes samen en apart, etc etc.

Ik heb er in ieder geval vertrouwen in.



Ze komen aanstaande zaterdag :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja Bo nog vijf dagen

Jippie.
@spijker

Even off-topic, maar zou ik jou ook mogen mailen met een vraagje?
Alle reacties Link kopieren
O Zoebie, nog een foto en mijn man en ik zijn ook om. Ik ga dit topic maar niet meer openen:)
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn echt geweldig, Robo's pupjes.

Ik heb ze ook al in werkelijkheid mogen zien en vooral knuffelen.

Nog 5 dagen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve actie!!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat de zon extra van schijnen. ;)



Al een account? Log dan hier in.
quote:dangeensuus schreef op 28 juni 2010 @ 09:47:

Zoeb is heel echt... Ik steek mijn handen voor haar in het vuur me too
Alle reacties Link kopieren
quote:nummerzoveel schreef op 28 juni 2010 @ 10:25:

@spijker

Even off-topic, maar zou ik jou ook mogen mailen met een vraagje?Ja hoor
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hebben ze al namen Bo?
Alle reacties Link kopieren
leuk he!

Ik gun het Bo en Ro zo. Het is gewoon een geweldige actie, met zo veel mensen kan je veel bereiken.



Ook een applausje voor Zoebie voor het regelen



Ik ga ze morgen weer zien! En knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 28 juni 2010 @ 10:55:

Hebben ze al namen Bo?



Joe & Sam :-)



Leuk hè?



Phoehee, wat leuk, geniet ervan en geef ze een extra knuffel van mij!
Helemaal leuk!
Joe en Sam, wat leuk!



@Spijker

Ontzettend lief, dankjewel! Ik heb je net gemailt!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 28 juni 2010 @ 09:05:

Er mag nog gestort worden hoor. Er zijn nog dingen nodig en die zijn nog niet gecoverd.

Dusse, feel free Ik zou dolgraag ook mee willen doen, maar ik weet niet hoe!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Bink je kan me mailen. adres staat in de openingspost.



Bo wil je nog 2 puppy's
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn huis maar eens poetsen als Ing morgen komt.

Alle reacties Link kopieren
ing komt niet hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven