De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Slaap lekker Ratje en Ploes!

Ratje, jij zit idd een bietje maf in elkaar (zegt de andere rammelbak ) Krab je misschien 's nachts in je slaap ofzo? Vandaar wondjes aan je enkel?? Ik opper ook maar wat hoor...ik ga bijv. altijd in mijn slaap aan mijn benen krabben als ik teveel chocola heb gegeten (over vreemd in elkaar zitten gesproken ) en heb dan ook een soort wondjes. Kan het dus een allergie zijn, wat misschien niet zo vreemd is bij jou?

Oeh, lekker...advocaat.

Jeetje, MO ineens bloedarmoede? Veel spinazie eten enzo. Hopelijk doen staaltabletten idd hun werk en is hij gauw weer de stoere, sterke man. Succes trouwens met opoe...stom mens. Je bad klinkt goed!

Ik word weer lekker verkouden, joepie! Kan er ook nog wel bij in deze kwakkelwinter voor mij. Ik heb een hele zere plek in mijn keel, maar heel diep, zo'n beetje ter hoogte van mijn strottenhoofd. Voelde het daarstraks ineens schrijnen toen ik vruchtensap dronk. Verder rillerig, hoofdpijn en algeheel bleh-gevoel. Net maar ff paracetamol genomen want ik heb hier echt geen zin in. Klaagklaagklaag Maar misschien verklaart dit wel mijn enorme moeheid van de laatste dagen, zat dit al dwars ofzo.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lieve schatten, ik geef het bijlezen maar gewoon op. Beterschap aan de zieken, sterkte en toitoitoi aan degenen met gedonder in wat voor vorm dan ook, en haak vanaf nu weer aan if you don't mind.

Met de beessies gaat het lekker hier: Zoë vermaakt zich prima met Yanno in huis. Yanno doet wel geregeld een greep naar de macht en/of Zoë keel maar daar heeft ze een geweldige remedie voor: ze pakt z'n koppie met beide voorpootjes vast in 'n houdgreep en begint z'n oren te wassen.... Nja, en da's niet stoer en zo en Yanno vindt dat maar nìks.

Denk dat Zoë nog heel wat te stellen krijgt met Yanno, hij is pas net 'n half jaar...

Zelf heb ik gisteren twee zware epilepsie-aanvallen gehad. Vorig jaar m'n medicatie afgebouwd want het kon zomaar wegblijven, de vorm die ik heb. Helaas, niet dus. Gelukkig wel weer aanvallen in m'n slaap dus geen rijverbod.

En vandaag ben ik begonnen met Champix! Het gaat echt gebeuren, ik ga stoppen met roken. En man ook. Die zit niet aan de Champix maar aan de Nortrilen.

Hoe is het verder hierzo??
Dames ik taai ook af.... Zit op Bengelaar te wachten maar die is na he ttennissen nog aan de zuup gegaan denk ik. Of hij heeft iemand gevonden om naar zijn waggie te kieken

Trusten en tot snel!
klinkt idd als een opkomende griep met een irritant lange aanloop Olijf... Bah.

Maar dan is het malaise gevoel wel duidelijk.

Beterschap!

Ratteke...je had al een droge huid op je benen toch?

Dat scrubspul is best agressief he..kan best daardoor komen.

Ik heb het ook met droge vel in bad,als ik er badolie in doe met van die etherische olie dan bijt het eerst even.

Ik lig ook in bed nu met Simone van der Vlucht en de elektriese deken

truste allemaal
Vroon

klas het al van je epilepsie,balen zeg!

kan het iets eenmaligs (tweemaligs) zijn?

Enne champix gebruikt Ratteke ook geleuf ik.

hoop dat het je helpt!

Waarom man wat anders dan?

En Bengelie: waggie?
Vroon, heel verstandig...gewoon weer aanhaken! Je pikt de draad vast gauw weer op hoor. Balen van je epilepsieaanvallen, hoe merk je zoiets in je slaap? Ben ik wel benieuwd naar!

Fijn dat het met de beessies zo goed gaat en succes met het stoppen met roken!!
quote:biebelien schreef op 22 februari 2011 @ 22:46:

Vroon

klas het al van je epilepsie,balen zeg!

kan het iets eenmaligs (tweemaligs) zijn?

Neuh, dit was de zesde en zevende keer inmiddels Maar wel de eerste twee keren sinds de medicijnen, dat wel.

quote:Enne champix gebruikt Ratteke ook geleuf ik.

hoop dat het je helpt!

Waarom man wat anders dan?

Die man krijgt wordt volledig vergoed, en Champix alleen bij contra-indicatie voor die andere (epilepsie of zo ).

Ik las net over je electrische deken, ik ga de mijne zo ook aanzetten!
quote:Olijfje_ schreef op 22 februari 2011 @ 22:49:

Vroon, heel verstandig...gewoon weer aanhaken! Je pikt de draad vast gauw weer op hoor. Balen van je epilepsieaanvallen, hoe merk je zoiets in je slaap? Ben ik wel benieuwd naar!

Ik merk er helemaal niks van, gelukkig. Man merkt het wel, en de dokter die man gebeld had ook.... Ik schijn die beste man bijna 'n blauw oog gemept te hebben toen ik naar de wc wilde

quote:Fijn dat het met de beessies zo goed gaat en succes met het stoppen met roken!!Thanx!!
He Vroontje ik mis je hier!

Wat rot van je epilepsie (ik zei vroeger altijd elipepsi). Als je je medicijnen gebruikt heb je geen aanvallen?

Fijn dat je af en toe effe langs komt!
Optimist tot in de kist!
Vroon! Ook al aan het stoppen, goed hoor Hopelijk blijft meneer epilepsie nu weer weg!

Bieb, jammer dat die rode sportauto nu net bij jou wil stoppen. Bad, elektrieke deken en boek klinken wel fijn . En MO bloedarmoede, vervelend maar wel een voordeel dat je regelmatig gecontroleerd wordt als donor.

Plous en Ratteke zijn al heerlijk in dromenland, na hun glaasjes Amarguinha en advocaat.

Fantje, wat een heerlijke verhalen weer en inderdaad: Canada is jaloersmakend mooi op jouw plaatjes.

Splinter is weer druk aan het schrijven, maar wie weet ben je wel aan de laatste klussen bezig voor deze werkgever .

Olijf, waardeloos dat je verkouden aan het worden bent maar wel een goeie verklaring voor die vermoeidheid. En dat krabben na chocola . O ja, Ratteke, mijn huid is ook veel droger in de winter, met name mijn handen. Daar willen wel eens wondjes ontstaan tussen mijn vingers en dat is dan echt de combi kou - droge lucht. Veel smeren helpt
Ik ga vanavond lekker uiteten bij een nieuw restaurant van een bekende Canadese chef, met de culiclub. Heb al 4 dagen niet thuis gegeten

restaurant
Optimist tot in de kist!
Spuit 11 (mmm idee voor nieuwe nick? ) komt ook weer eens even binnenwaaien als iedereen al naar bed is

Veel plezier Fantje! Restaurant ziet er goed uit en met allemaal lekkere dingen on the menu! Geniet er maar lekker van!

En wat een mooie foto's weer, én die hotelhonden , Wat een ontzettend leuk, goed idee!
quote:Olijfje_ schreef op 22 februari 2011 @ 22:26:

.ik ga bijv. altijd in mijn slaap aan mijn benen krabben als ik teveel chocola heb gegeten (over vreemd in elkaar zitten gesproken ) .Nou dan zit mijn hub nog raarder in elkaar; die krabt midden in de nacht mijn rug! Vraag ik waarom, snurkt hij gewoon verder. Weet nergens van "ik krabben...jou...waarom zou ik dat doen..." Tja.
Optimist tot in de kist!
maar rugkrabben is wel lekker Fantje, dus ik zou niet klagen
anoniem_6534096ea70fa wijzigde dit bericht op 23-02-2011 00:01
Reden: oeps typevaute
% gewijzigd
spuit 11. Ik ben nog net niet naar bed
Misschien moeten we het volgende topic maar de tetterettes kriebelen verder ofzo noemen Ik meen me te herinneren dat Bieb eens aan de neus van MO heeft gekriebeld in haar slaap, Olief kriebelt op mijn hoofd in zijn slaap, rugkriebelen, beenkriebelen.... Ik voel een patroon opkomen.

Zo, ik noem het een dag en ga met snotkop in bed liggen. Nog ff lekker lezen in HP en hopen dat ik morgen niet de spetters in het rond nies.

Truste allemaal!
Trouwens, eet ze vanavond Fant & have fun!

En Slof/Spuit 11!
TH, ik wilde net gaan afsluiten, maar daar komt toch nog 1 tetter haar hoofd laten zien
En nummer 2 is er ook
Ja, ik ga ook afsluiten. ben alleen maar zo stoer laat aanwezig omdat ik morgenvroeg niet hoef te werken

slaap lekker allemaal.

haha komt Splinter ook nog even binnen!!
Moeilijk hoor . Aan de ene kant roept mijn boek en aan de andere kant roept het forum
Mijn bed roept het hardste. Of eigenlijk: mijn wekker die om half 6 afgaat.....

Slaap lekker allemaal!
Mijn bed lonkt ernstig naar me: morgenochtend (om 8 uur) komt er een ploegje werkmannen zonnepanelen installeren. Dus uitslapen is er niet bij, al is man present om ze te ontvangen .

Wel gezellig dat er nog meer tetters even welterusten komen .

Slofje, heeft jouw boek het gewonnen?

Olijf, beterschap!

Splinter, jij maakt lange dagen

Slaap lekker allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven