De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Ik heb nu al de zenuwen voor morgen, heb deze keer helemaal geen goed gevoel over de keuring...duimen jullie mee??
Ik ben mijn eigen bananenschil
Aaaaah, toet naar de kliko? Oh nee, verkeerd gelezen.

Dat krijg je van al die giftige dampen hier....

Tuurlijk, duimen gaan aan!

Plous, goed bezig! En dan huppel je ook lekker energiek door je sollicimitatiegesprek heen vanavond. Ik graaf even in mijn geheugen, want ik denk dat ik dat niet meer zo goed weet.

TH, goed dat je het zegt van de treinen. Ik zie ze nog steeds rijden gelukkig, de wilk gaat ook net de andere kant op. Maarja, je weet nooit natuurlijk.

Jij had een mooi excuus om lekker binnen te blijven vandaag?
Hey, hoe kan dat Olijf? Geen goed gevoel?

Ik duim hoor!

Splint, hoop dat de treinen blijven rijden hoor...
ik duim hoor Olijf en natuurlijk ook voor Plous

Th, wat naar van die brand en zo kort in de buurt

Ik ga even wat rennen en vliegen hier, dan hoef ik vanavond namelijk niets meer. En o ja morgen ga ik lekker geld uitgeven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ben niet binnen gebleven hoor: even een bakkie gedaan bij mijn ouders en er moesten ook boodschappen gedaan worden . Viel me alles mee qua lucht en die brand is "onder controle" nu.

Olijf, ik duim voor een goeie keuring!

Splinter, hopelijk ben je nu toch wel in de buurt van huis?

Plous, succes vanavond!

Its, wat naar zeg, morgen geld uitgeven .

Etenstijd!
- 6,5 koud? Nee hoor zonder gekheid. In NL kan -6,5 net zo koud aanvoelen als -20 hier. Op de dag v. onze emigratie was het in NL -1 ofzo maar ook heel grijs en winderig. Wij stapten uit de taxi bij Schiphol en stonden te bibberen met z'n zessen. We zeiden nog tegen elkaar in Kale Gary is het -20 en hier staan we al te bevriezen, hoe moet dat daar dan wel niet? Maar het voelde eerder minder koud dan meer. 't Is de wind en de vochtigheid in NL die het zo koud maakt.

Wat een ellende die brand in NL: doen jullie voorzichtig aan daar meissies?

Olijf, ik duim hoor. Tuurlijk. Niks aan die keuringen.

Pilous, ik zit effe te peinsen over wat nou sollicimitatie gesprek is. 't Is nog vroeg dus ik ben nog ultra duf. Misschien begrijp ik hem straks. In ieder geval ook hiervoor duim ik vrolijk mee.

Wij hebben gisteren een topdag gehad. Prachtige ijssculptures gezien, ook een uit NL maar die was al kapoet. Kids hebben genoten vh snowboarden. Hoewel de conditie vh sneeuw ietsies minder was ivm een bevroren bovenlaag hier en daar. Riekels was nog aangesnowboard door een jongen die niet op tijd kon remmen. Hij kwam met zijn snowboard tegen haar hoofd aan. Lang leve de helm!!!! Hij had honderd keer zijn excuus aangeboden; 't was wel een lekker ding vlgs de meiden (die waren samen). 's Avonds lekker bij een steakhouse gegeten. Ze was erg blij met haar "dagje" en kadoos (meer en deel interieur design boeken en een boek over stencilling en nog een houtsnij setje).
Optimist tot in de kist!
Trouwens humor hier met de poezenbeesten. We hebben een tweede traphekje gekocht. Aangezien dit huis split level is hebben we nogal wat trapjes. Nu kunnen we de honden op de keuken/studiekamer verdieping houden en das makkelijk ivm als Hopper een keertje een ongelukje heeft (hij wordt wat ouder en heeft altijd al een zwakke blaas gehad).

Nu hebben de trappen allemaal spijltjes waar de poezen altijd doorheen konden. Maar met name Toulouse is nogal uitgezet en hij kan er nog net doorheen 't is echt geen gezicht hoe hij zich erdoor heen wurmt. O'Malley heeft een makkelijke manier gevonden om van beneden naar boven te komen: hij springt eerst op het kastje wat onder het studeerkamertje staat, dan gaat hij rechtop staan tegen de vloer vh kamertje en klautert hij via de achterkant vd bank die daar staat verder naar boven. 't Is geen gezicht als je ineens achter je zo'n kat naar boven ziet klauteren, komt dat koppie boven de bank uit met zo'n uitdrukking van "nou dat heb ik handig gedaan of niet soms?". Echt geen gezicht. Maf beest.
Optimist tot in de kist!
Oh ja ooit beloofd de Director of Pet Relations in Lake Louise:

Dog lover? Then you might fancy staying at Fairmont Hotels & Resorts offering resident hotel dogs known as Canine Ambassadors.

Travelers, who are missing their own dogs or companions, can take walks with the Fairmont dogs for extra security and comfort.

The newest Canine Ambassador is Marcus (above), a Golden Labrador Retriever, known to his friends as Mark.

In fact, Marcus is the director of pet relations at The Fairmont Chateau Lake Louise in the Canadian Rockies.

Friendly, furry and fun-loving, Marcus loves to hike and play fetch with hotel guests.

Here are other Fairmont Canine Ambassadors:

* Zeus, a Chocolate Labrador at Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa in California;

* Smudge, a Golden Labrador Retriever at The Fairmont Algonquin in New Brunswick;

* Jordy, a Black Labrador Retriever at Fairmont Le Manoir Richelieu in Quebec;

* Gracie, a Golden Labrador at the Fairmont Tremblant;

* Catie, a Black Labrador at The Fairmont Copley Plaza Boston;

* Volga and Ducia, Labrador Golden Retrievers at Fairmont Mount Kenya Safari Club and

* Mavis, a Lab/Retreiver mix, and Beau, a Yellow Labrador, at The Fairmont Hotel Vancouver.

After their hotel stays, guests can even email the dogs or follow them on their individual Facebook pages.
Optimist tot in de kist!
Foto is niet door mij genomen trouwens. Die van mij is mislukt..
Optimist tot in de kist!
Dag dames!

Ik ben meteen alweer druk geweest maar hier ben ik! Meet was gezellig, stappen in Ommen was... intrigerend hahaha. Tip: Draag geen blommen en doe je vest niet uit!

Bieb je had het geweldig geregeld en de dames waren erg leuk en gezellig!

Ben nu aan het werk omringd door poezewoezen. Gezellig.
Dag dames!

Ik ben meteen alweer druk geweest maar hier ben ik! Meet was gezellig, stappen in Ommen was... intrigerend hahaha. Tip: Draag geen blommen en doe je vest niet uit!

Bieb je had het geweldig geregeld en de dames waren erg leuk en gezellig!

Ben nu aan het werk omringd door poezewoezen. Gezellig.
Heb je je vest uitgedaan! Bengelie toch!

Sollicitaaaaasie ging goed. Afwachten maar weer... *zucht*
Geweldig Fantje, wat een gastvrijheid om zo'n director aan te stellen. Heerlijk.

Jullie dag gisteren klinkt ook prima. Pfoe, lang leve de helm inderdaad, daar moet je verder maar niet te veel bij doordenken. Heeft ze verder geen last?

Ik ben ooit 1x op skivakantie geweest met mijn toenmalige 'schoon'familie. We hadden les en ik kon nog niet zo goed remmen. Heb ik schoonpa finaal ondersteboven gekegeld, hij heeft nog weken met een enorm blauw ei op zijn heup gelopen.

Nou, ik ben eindelijk thuis. Trein deed het prima, maar ik heb wel 25 minuten op de bus staan wachten. BRRRRRRR.

Wel een veelbelovend mailtje gekregen van mogelijk nieuwe werkgever. Ik heb zowaar een kleine onderhandeling in de strijd gegooid. Dus zoals het er nu uitziet, ga ik ja zeggen en mag ik een assessment doen. Nog een keer brrrrrrrr.

Its, geld uitgeven? Vertel! dat willen we horen!
quote:pilous1 schreef op 22 februari 2011 @ 20:15:

Heb je je vest uitgedaan! Bengelie toch!

Sollicitaaaaasie ging goed. Afwachten maar weer... *zucht*Jaja Wild Girl!
<--- mét bloem en zonder vestje
Spannend Splinter, goed bezig!
Jij ook Plousie!
quote:pilous1 schreef op 22 februari 2011 @ 20:24:

[afbeelding] <--- mét bloem en zonder vestje
Hey Beng, weet jij nu wel wie ik ben eigenlijk? IRL?
nee! Whahaha
nou plous, ik zie de gelijkenis nu hoor. Die smiley lijkt sprekend op Beng. Wat fijn dat je solliciatie goed ging

en splinter voor jouw ga ik ook duimen

Ik lig heerlijk op de bank met een dekentje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Beng! Whahaha

Its, ik had je armband om. Brengt van geluk

Ik ook trouwens, bank/dekentje. En zingende katten
Hier ook dekentje en katten! Moet werk verzetten maar geen zin...Denk dat ik het ga uitstellen naar morgen! Heel fout foei!
Ik ga zo een drankje nemen voor het slapen gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven