De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
woensdag 23 februari 2011 om 08:54
Oh, moet je weer naar het zuiden des lands? Heb je je snowboots meegenomen? Het zou daar gaan sneeuwen hoorde ik op het nieuws.
Gisteren kreeg ik van een collega een tijdschrift over chocola, nu komt ze met 2 Heerlijke taarten specials aanzetten!! Gelukkig wordt je van plaatjes kijken niet dik
Vroon, haaaaai, fijn je weer te zien. En met goed nieuws! Stoppen met roken met een beetje hulp van Champix. Ik ben er erg blij mee. Ben nu 4 weken en 3 dagen gestopt. En het gaat goed. Ook af en toe niet goed maar dat is niet zo raar na 30 jaar gerookt te hebben. Dat is niet zomaar uit je systeem. In welke fase zit je? Wanneer is je stopdag? Of heb je die al gehad?
Zo, nu ga ik iemands verjaardagscadeautje tekenen en kopieëren! Af en toe vind ik mijn werk zó leuk he. Morgen vindt ie een leuke brief van me op de mat als hij thuis komt van het werk.
Gisteren kreeg ik van een collega een tijdschrift over chocola, nu komt ze met 2 Heerlijke taarten specials aanzetten!! Gelukkig wordt je van plaatjes kijken niet dik
Vroon, haaaaai, fijn je weer te zien. En met goed nieuws! Stoppen met roken met een beetje hulp van Champix. Ik ben er erg blij mee. Ben nu 4 weken en 3 dagen gestopt. En het gaat goed. Ook af en toe niet goed maar dat is niet zo raar na 30 jaar gerookt te hebben. Dat is niet zomaar uit je systeem. In welke fase zit je? Wanneer is je stopdag? Of heb je die al gehad?
Zo, nu ga ik iemands verjaardagscadeautje tekenen en kopieëren! Af en toe vind ik mijn werk zó leuk he. Morgen vindt ie een leuke brief van me op de mat als hij thuis komt van het werk.
woensdag 23 februari 2011 om 09:07
woensdag 23 februari 2011 om 11:46
Mogguh (kan nog net hé )
Moet daar toch wat aan gaan veranderen...mijn hele dagrimtme is in de war.
Maarre topic even gelezen Ratteke van die buren op vakantie en ze is idd net een pittbul...
Prima als je je mening geeft maar ze doet het wel 10 keer...en 10 keer hetzelfde gedram.
loat goan..
Ik ga straks de lekkere prei/geitenkaastaart weer maken,mmm
Nu al zin aan!
Moet daar toch wat aan gaan veranderen...mijn hele dagrimtme is in de war.
Maarre topic even gelezen Ratteke van die buren op vakantie en ze is idd net een pittbul...
Prima als je je mening geeft maar ze doet het wel 10 keer...en 10 keer hetzelfde gedram.
loat goan..
Ik ga straks de lekkere prei/geitenkaastaart weer maken,mmm
Nu al zin aan!
woensdag 23 februari 2011 om 12:34
meisjes. De voorbereidende werkzaamheden voor de nieuwe zonnepanelen zijn achter de rug, alleen de panelen zelf moeten nog komen. Het type dat wij moeten krijgen bleek vanochtend niet op voorraad . Het gestamp op het dak en in huis was voor onze jongedame wel erg eng: ze is pas net onder het bed vandaan gekropen .
Splinter, dat zijn geen leuke tijden om al op pad te zijn
Ratteke en Bieb, helemaal eens met jullie mening. Ik zat die reacties ook met stijgende verbazing te lezen. En ik laat de verwarming niet op 19 staan voor de katten maar kouder dan 17 graden wordt het hier ook nooit .
Its, lekker even in relaxstand en zo dadelijk lekker op pad om geld uit te geven?
Olijf, hoest met snotkop vandaag? Ik ga zo nog even op pad om een paar dingen op te halen en loop dan ook een hema binnen. In buurtdorp hadden ze het niet en de jongen bij de kassa had ook geen idee. De hema hier is iets groter en heeft misschien wel wenkbrauwmascara of meer info.
Het is kil weer vandaag: temperatuur is wel iets hoger dan gisteren maar zonder zonnetje is er niks aan.
Splinter, dat zijn geen leuke tijden om al op pad te zijn
Ratteke en Bieb, helemaal eens met jullie mening. Ik zat die reacties ook met stijgende verbazing te lezen. En ik laat de verwarming niet op 19 staan voor de katten maar kouder dan 17 graden wordt het hier ook nooit .
Its, lekker even in relaxstand en zo dadelijk lekker op pad om geld uit te geven?
Olijf, hoest met snotkop vandaag? Ik ga zo nog even op pad om een paar dingen op te halen en loop dan ook een hema binnen. In buurtdorp hadden ze het niet en de jongen bij de kassa had ook geen idee. De hema hier is iets groter en heeft misschien wel wenkbrauwmascara of meer info.
Het is kil weer vandaag: temperatuur is wel iets hoger dan gisteren maar zonder zonnetje is er niks aan.
woensdag 23 februari 2011 om 12:57
Nou lekker dan van die zonnepanelen.
Hadden ze dat niet op voorhand even bekeken?
Faith al weer onder relaxed nu?
Och en de thermostaat op 15 graden is ook prima (m.i. dan)
poezen hebben hun jas aan.
Maar 7 of 8 graden in huis is niet lekker..ook niet voor die buren om in thuis te komen.
(nou zou ik persoonlijk daar geen topic over hoeven openen...beslissing genomen om de katten te laten overnachten en de volgende dag de buuv bellen om te overleggen lijkt me helemaal oké)
Mocht het bij de Hema niet lukken kan ik morgen ook nog hier kijken voor Olijf.
Straks nog wel even de deur uit om de ranzige Roosvicee Ferro te halen voor MO maar kom nu niet bij de Hema.
(en stel je voor dat we ze dubbel halen )
Hadden ze dat niet op voorhand even bekeken?
Faith al weer onder relaxed nu?
Och en de thermostaat op 15 graden is ook prima (m.i. dan)
poezen hebben hun jas aan.
Maar 7 of 8 graden in huis is niet lekker..ook niet voor die buren om in thuis te komen.
(nou zou ik persoonlijk daar geen topic over hoeven openen...beslissing genomen om de katten te laten overnachten en de volgende dag de buuv bellen om te overleggen lijkt me helemaal oké)
Mocht het bij de Hema niet lukken kan ik morgen ook nog hier kijken voor Olijf.
Straks nog wel even de deur uit om de ranzige Roosvicee Ferro te halen voor MO maar kom nu niet bij de Hema.
(en stel je voor dat we ze dubbel halen )
woensdag 23 februari 2011 om 13:13
woensdag 23 februari 2011 om 14:01
Mijn keel staat in brand, mijn oren doen zeer en ik heb een gloeihoofd. Ik ben sielugggg!
Hm, garage heeft nog niet gebeld over mijn auto. Zou dat een goed of een slecht teken zijn? Misschien dadelijk maar eens die kant op bellen om te vragen wat de stavaza is.
Fijn trouwens dat er naar wenkbrauwmascara wordt gekoekeloerd Maar ik vrees dus dat 'ie uit het assortiment is. Gelukkig is er nog Douglas met iets dergelijks.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 23 februari 2011 om 20:43
Ik heb vieze hamburger op. Ben maar opgehouden met eten. Nu aan de tijgernootjes. Maar dat is het ook niet helemaal.
Hoe was de glutenvrije pizza?
Goed van je TH dat je de wenkbrauwmascara voor Olijfje hebt gevonden.
Ik heb het koud! Heb al een dik vest aan, net mijn badjas maar er bij aan gedaan en ik heb een fleecedekentje over. Vanvond ook maar weer lekker met mijn dikke dekbed én mijn donzen dekbed gaan slapen. Dan vannacht maar warm, nu heb ik het echt koud. De warmte van de douche om 6 uur is ook al weer mijn lichaam uit.
Hoe was de glutenvrije pizza?
Goed van je TH dat je de wenkbrauwmascara voor Olijfje hebt gevonden.
Ik heb het koud! Heb al een dik vest aan, net mijn badjas maar er bij aan gedaan en ik heb een fleecedekentje over. Vanvond ook maar weer lekker met mijn dikke dekbed én mijn donzen dekbed gaan slapen. Dan vannacht maar warm, nu heb ik het echt koud. De warmte van de douche om 6 uur is ook al weer mijn lichaam uit.
woensdag 23 februari 2011 om 20:52
En ik ben ook al sielug..
kramp in mn buik niet normaal.
waarom wou ik ook alweer een stopweek inlassen?
Ratteke zit jij ook naar criminal Minds te kijken?
ik vind er geen zak aan..
Plous ik was gisteren bij de C1000 en die hadden een boel glutenvrije produkten!
Wel een halve rij.
Weet niet of jij die ook in de buurt hebt?
TH lekker naar de film,leuk!
kramp in mn buik niet normaal.
waarom wou ik ook alweer een stopweek inlassen?
Ratteke zit jij ook naar criminal Minds te kijken?
ik vind er geen zak aan..
Plous ik was gisteren bij de C1000 en die hadden een boel glutenvrije produkten!
Wel een halve rij.
Weet niet of jij die ook in de buurt hebt?
TH lekker naar de film,leuk!