De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Ik ben niet gaan sporten... slecht...

Over halfuurtje naar het werk.
eet smakelijk bieb. Olijfje is idd niet zo vroeg aanwezig. En al helemaal niet nu ze niet zo lekker is. ik heb met mijn laatste keer riagg gehad! Ik mag het nu weer zelf doen! en vanavond ga ik weer garnalen met pasta eten. Verheug ik me nu al op.
Ik weet dat Olijfje niet zo'n vroege vogel is hoor, maar het leek me Reuze Belangrijk dat ze bij het wakker worden, computer opstarten, Tettertjes lezen dan wél meteen mijn bericht zou lezen
Olijf is er

Erwt, besta je nog of ben je intussen uit elkaar geploft van ongeduld? Ik ga zo je Uiterst Belangrijke Vraag bestuderen.

Jemig Ploes, ook verkouden aan het worden? Wij zaten zaterdag naast elkaar dus ik denk dat ik sorry moet zeggen... Keelpijn is bij mij nu wel over, alleen nog dik gevoel en mijn neus voelt alsof er heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel snot aan gaat komen. Voel me wel gammel maar het valt gelukkig verder wel mee dus.

Splint, heel veel succes hè, komt helemaal goed! Je hoeft echt geen 100% score te halen hoor!! Duimduimduim iig.

Its, lekker vrij vandaag? Heb je gisteren nou nog lekker geld uit gegeven (waaraan????)?

Ploes, ja, debiel hè van die Sligro. Ik stotterde bij de kassa "oh, dan ga ik even alles terugzetten" maar in een verlaten gangpad heb ik mijn volle kar neergezet en ben met rooie kop naar buiten gerend
Ik ben mijn eigen bananenschil
Erwt

Pilous, een keer niet sporten is soms ook verstandig . Heb je de volgende keer weer meer zin En leuk dat je gebeld bent .

Ratteke voor Riagg en eten van vanavond!

Its, fijn om even rustig aan te kunnen doen

Bieb is lekker wezen poetsen, ben ik hier ook aan het doen. En geniet nu even van een bakkie Sjors
Ploes wat leuk dat je trouwens gebeld bent voor klussen. Balletje gaat nu wel her en der rollen hè, leuk!! En fijn! En niet sporten, ach...volgende keer beter!

Ratje, fijn dat het Riagg achter de rug is. Ook weer een goede opsteker voor jou!
Ik heb heel decadent midden op de dag een uur in bad gelegen maar dat mocht van mezelf omdat ik heel heel heel hard gewerkt heb en ook nog buikkrampen heb.

Was lekker en ik was daarbij aan het lezen in een boek van Marit Hofland-Volmaakt

Poeh echt een aanrader (Olijf ) is een literaire thriller.

Ratteke van laatste keer riagg!!!

en TH ook aan het poetsen tussen de Sjorsen door

Jammer dat je geen geld meekrijgt als je klaar bent hé..

Enne Plous,morgen (of overmorgen of volgende week) weer een dag om te sporten hoor..

voor je genetwerk.

Ik ga om 3u nog even een bakkie doen bij de buuv die natuurlijk ook al 14 jaar de buuv van mijn zus was en ik dus wel ken maar verder nooit meer spreek

Ze kwam gisteren aan de deur om voor Dorcas te collecteren en vroeg me gelijk op de koffie.

En vanavond borrelen in Z. met 2 oud-collegaatjes (die ene die met de bewaker naar buiten is gebracht en eentje die er nog wel werkt)

Allemaal weer leuk!
Klinkt gezellig bieb, maar dat klinkt borrelen altijd

Lekker hoor, in bad.

Rat, goed nieuws!

Olijf, bedankt he? Ik ben trouwens extreem moe... Bwah. Terwijl ik best oke geslapen heb. Vanavond ga ik denk ik lekker vroeg (net als gister) naar bed.

TH, lekker aan de poets dus? Jammer he, dat dat elke keer weer terug komt.

Ik wil inderdaad morgen en van het weekend sporten. Ik wil niet op mijn vrije ochtend. Dan zit ik zo lekker in mijn badjas, bakkie koffie, laptop op schoot, muziekkies aan.... Ga liever vanuit het werk gelijk door.
Zo, ik ben intussen ook frips gedoucht en in de makkelijke kleertjes. Wasje aangezet, wasje opgevouwen, wasje opgehangen. Lekker beetje aankeutelen dus. Dadelijk even de kattenbak verschonen want zelfs met mijn verstopte neus ruik ik de onwelriekende dampen die de trap af komen huppelen

Het is hier trouwens vies, nattig, nevelig weer. Bleh. Gisteravond/vannacht was het compleet winter: alles wit en urenlang ijsregen, ik hoorde het tegen het slaapkamerraam tikken, brr.

Bieb, boek zet ik op de after-HP lijst Ik ben halverwege deel 5 dus ik schiet (helaas) al veel te veel op. De boeken zijn veel te verslavend...

Ploes, logisch hoor dat je geen zin hebt om op je vrije ochtend te sporten. Uit je werk door is lekkerder idd, want dan zit je toch nog helemaal in je ritme.

En poets-verhalen negeer ik even *schuift stofpollen onder de bank*
Mijn god, ik dacht even dat het luchtalarm afging maar bleek een klein meisje te zijn dat tegen haar wil in de wandelwagen werd gezet Wat een decibellen kunnen er uit zo'n klein lijfje komen zeg
Zo, auto ook weer opgehaald. Advies was wel om hem deze zomer een uitgebreide onderhoudsbeurt te laten geven. Er zijn wat punten die nog net door de APK kwamen maar wel op termijn gerepareerd zullen moeten worden en Toet is het nog dubbel en dwars waard. Dus dat doe ik maar als het vakantiegeld ofzo er is
En ik geef mezelf maar even een mooie beker

Ik ga nog even een verkwikkend dutje doen. Samen met Olief want die kwam net met iets van spit thuis en ligt nu boven op bed Hulk-achtige geluiden te maken
Haaai lieve meiden,

wederom een ego-post, ik blijf rennen en vliegen... (voel me al een beetje Itserig )

Het was een goede dag vandaag! Ik ben slim genoeg en ik heb leuke mensen ontmoet. Positief dus en maandag verder.

En nu: op pad naar een dansvoorstelling in Rotjeknor. Ook leuk. Tot later, dan ga ik weer bijlezen en sociaal doen!
Ik ben blond.

Zo blond.

En het liefste word het uiteindelijk zo

Veelplezier vanavond Splinter! Fijn dat je slim genoeg bent

Olijfje, mooie beker

Ik ben thuis, heb iets van zalm en mais gegeten. Wel lekker, maar geen honger.
Splinter: wat goed, en dat jij knap genoeg was wisten wij al lang!!! Veel plezier vanavond.

Ratje, zoooo das blond! Moet je maar een foto van plakken ergens. Mijn haar wordt nu alsmaar lichter; twee weken geleden geblondeerd en toen donker erover heen. 't Was eerst nog heel donker maar nu wordt het elke keer lichter. Hoop niet dat ik straks geel haar heb.

Bieb, klinkt allemaal gezellig, zelfs het poetsen. Have fun!

Hier vannacht weer wakker geworden met een supervervelend lijf. Ik heb er zelfs een topic over geopend. Naast wat hilarische reacties nog niks. Is ook geen wonder 't is zoo vaag.

Uiteten dinsdag was super. De lekkerste kip ever, heerlijke barley risotto met paddo's, salade vooraf en de lekkerste Stilton cheesecake met een brulee laagje ever.
Optimist tot in de kist!
Ik ben weer een beetje bijgelezen. Ik kan op dit moment het forum niet bijbenen, gewoon te weinig (ontspannings)tijd.

Dat Sligro verhaal!! Ik heb me werkelijk bescheurd

Dat is een mooie kleur Ratteke, zo te zien. Wat is het nummer (kan ik niet lezen) en bij mij moet er ook hoognodig weer iets doorheen
Jemig Rat, blond?????? Tjonge, dat moet ik even verwerken geloof ik Fotootje? Ben benieuwd!

Fantje, heb net ff je topic geopend. Nog niet echt veel constructiefs hè, behalve misschien de geopperde nieren. Zo balen dat er zo'n huisartsen-probleem is daar, ik weet het ook ff niet. Misschien eens een doorverwijzing vragen voor ehm...een internist ofzo? Sterkte maar weer....

Bieb, lekker aan de borrel?

En Splint, fijn dat je IQ iig ok is en nu maar weer met goede moed verder! De eerste hindernis is genomen!

En ik vraag me ook af waar Tonkie is. Tonks, ik hoop dat alles ok is en dat je gewoon te druk bent om te tetteren. Maar meer nog hoop ik dat je snel even je neus om de hoek steekt, al is het maar om alleen even hallo te zeggen!
Slof Jij drukke vrouw! Neem wel een beetje tijd voor jezelf hè, je holt ook maar door...
Fantje, ik heb ook even jouw topic gelezen en ik ben het met Oijlfje eens. Probeer een doorverwijzing te krijgen naar een intenrist of neuroloog ofzo. Probleem met zo'n topic is dat je allerlei dingen voorgeschoteld krijgt die het zouden kunnen zijn, maar waar je niets mee opschiet.

Poeh, Teun is weer thuis na 2 dagen pleite geweest te zijn. Ik maakte me alweer hartstikke zorgen. Ik ging net hout op de kachel gooien en hoorde een zeer klaaglijk gepiep van boven in de houtschuur komen . Zat hij daar boven op een balk. Hij durfde er niet af te komen. Zoals al eerder verteld heeft de buurman er een grote hond bij (inmiddels trouwens 2!!!) en is die arme Teun errug zenuwachtig om buiten rond te lopen. Wie weet hoe lang die oen daar al zat te bibberen
De kleur heet Viking. Nummer is geloof 9.1. Maar dit is het pakje wat ook in de winkel staat.

Ik was het donkere nog niet zat hoor maar door de uitgroei en grijs worden lijkt het net of ik kaal word... En ik heb niet de allerdikste bos met haar dus ik moet nu toch écht een ander kleurtje of heel vaak de uitgroei doen.

Vanmiddag dus een uur in de ontkleuring gezeten en daarna dit er over heen. Was wel blij dat alles in één keer goed ging.

K moet ook nog wennen. Ik zelf ook hoor. Zeker als ik de kleur kan vinden die ik echt wil (die onderste komt in de buurt)

Ik zal dit weekend eens kijken of er een flatteuze foto van me genomen kan worden, kunnen jullie het zien.

Fant, wat zit je toch raar in elkaar he. Jammer hoor dat er zo'n artsen tekort is. Hoe komt dat eigenlijk? Je zult denk ik toch weer eens heen moeten en vragen om een doorverwijzing naar het ziekenhuis.

Pilous, hoe is het met jou? Nog aan het snotteren?

En Olijfje? Nog op bed?

Oh ja, Bieb ging borrelen. Lekker. Ik zit nu aan de Amarguina en we kijken Castle. Wel een spannende aflevering.

Tonks! Je mag best wel eens ff melden hoe het met je is. Gaat alles naar wens met de studie? Kaatje nog in orde en doet die het lekker op school? Hoe gaat het met Lupin?

Vroon, al aan het minderen met roken?

Splinter. Fijn om te weten dat het met het IQ wel goed zit. Gefeliciteerd!
quote:Ratteke schreef op 24 februari 2011 @ 21:32:

Ik was het donkere nog niet zat hoor maar door de uitgroei en grijs worden lijkt het net of ik kaal word... En ik heb niet de allerdikste bos met haar dus ik moet nu toch écht een ander kleurtje of heel vaak de uitgroei doen.

Ha dat is dezelfde reden als de mijne. Als mijn haar donker is dan is de uitgroei ook net een kale plek. Vandaar ook mijn uitstapje weken geleden naar de Chinees voor lichte plukjes.
Optimist tot in de kist!
quote:Ratteke schreef op 24 februari 2011 @ 21:32:

Ha dat is dezelfde reden als de mijne. Als mijn haar donker is dan is de uitgroei ook net een kale plek. Vandaar ook mijn uitstapje weken geleden naar de Chinees voor lichte plukjes.
Optimist tot in de kist!
En Ratteke, ik vergeet het steeds, maarre .

Dit betreft natuurlijk het stoppen met roken! Knap hoor!

Ooit wil ik ook weer eens een poging wagen, maar dan moet eerst alles weer goed lopen in mijn leven. Nu ontbreekt me echt de motivatie en wilskracht.

En nu Vroontje ook nog! Succes en ben benieuwd naar jouw ervaringen.
Morgen haal ik de 1000!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven