De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Zoals ik mij nu voel, zou ik het liefst een spijkerbroek en een slobbertrui aan willen... *zucht*

Nou... badjas verruilen voor een kek pakje en dan ergens nog eten scoren.

Tot later
Ik deed het liefste weer mijn nachthemd weer aan, ging in bed liggen in een kattenvrije kamer....

Het is echter een kek pakje geworden. Toch jammer dat het voor vrouwen dan weer not done is om in joggingbroek op het werk te verschijnen. Of je pantoffels aan hebben. Niemand die het ziet.
gheghe plous

ik ben wakker en bijgeslapen...had wat in te halen he

maar ik ga er nu gelijk uit en doezen en mijn hele waslijst klusjes afwerken.
Hmmm, ik moet mijn joggingbroek ook eens gaan verruilen voor iets anders, hoewel het voor de fysio misschien helemaal geen gekke outfit is . Heb hier alweer driftig de stofzuiger gehanteerd dus het huis lijkt weer netjes. Na de fysio met Olivier naar de da om wat bloed te laten aftappen. Geen acute zorg, het is tijd om te controleren of zijn schildklierpillen hun werk nog doen. En ik ben benieuwd wat de da verder van m vind want het is een mager hert. Maar hij eet, drinkt, poept en piest naar behoren. Al ben ik toch wel een beetje nerveus. Maar dat is mijn mutsige kant .

Olijf, succes straks!

Splinter, ik duim tussen de bedrijven door!

Bieb, sterks met de waslijst en voel je je weer beter? HA al gebeld?

Splinter, je bent al lang druk bezig maar VEEEEEEEEL SUCCES!!!

En een dikke voor Rat en Ploes, jullie hebben het zwaar vandaag...

Ik heb enorme kriebelhoest dus dadelijk maar even Noscapect opsnorren.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Huisarts net gebeld en een poos met de assistente gepraat.

Ze denkt dat het goed is om de volgende menstruatie in de gaten te houden en als ik tussentijds bloedingen krijg weer contact opnemen.

Dit kan iets eenmaligs zijn geweest en dat mijn lichaam op de één of andere manier enorm graag iets (bloed) kwijt wou en het daarom met zoveel geweld ging.

Maar het hele verhaal wordt in de computer gezet en als er weer wat is kan ik bellen en het verder laten onderzoeken.

Mooi..geeft een wat rustiger gevoel nu.

En ik ben ook weer kiplekker
TH waarvoor loop jij bij de fysio dan?

(heb ik dat helemaal gemist )

Succes met Olivier!!!!

Krijg je direkt de uitslag van zijn bloed?

Olijf ook succes bij de slaappoli.

Ben je al klaar voor vertrek (hoe lang rij je erover?)
Ah, gelukkig maar. Goed dat je gebeld hebt dus. Nu een maandje wachten en dan maar hopen dat het een gewone ongesteldheid wordt.

Ik zit zo ontzettend te woggen he.... Heb jij dat ook Pilous? Of heb je het hartstikke druk? Ik zit mijn eigen topic te volgen (Onzin in reclame) en de jurken van de Oscars.

Nu ff concentreren en nog een beschikking maken en dan heb ik de productie voor vandaag weer gehaald.

Morgen een productievere dag hoor. Nu ff niet.
Goed dat je gebeld hebt Bieb. Is het verhaal iig al bekend bij de dok. Hopen dus dat het iets eenmaligs was! En fijn dat je je nu weer helemaal ok voelt.

Rat, dagje woggen moet kunnen toch? Ik heb ook gniffelend het oscarsjurken-topic gelezen. Wat een drama idd dit jaar, vond alleen de jurk van Reese Witherspoon mooi.

TH, succes idd met Oliviertje! Ik hoop dat hij goed door zijn keuring komt!

Ik moet om half 4 bij de poli zijn dus ongeveer kwart voor 3 weg. Is in Veenendaal dus half uurtje rijden, valt erg mee dus.
Bieb, dat klinkt heel geruststellend en fijn dat je weer helemaal lekker bent!

Olijf, succes bij de poli!

Ratteke, nog even doorbijten en gelukkig heb je leuke afleiding op het forum . Oscarjurken gaan een beetje aan mij voorbij eerlijk gezegd.

En ik loop nog steeds bij de fysio vanwege mijn nek: gaat al veel beter maar het is wel fijn dat ze er af en toe nog iets aan doet.

Nu nog snel een broodje eten en dan zien dat ik Olivier in zijn reiskooi krijg
Succes olijf!

Bieb, fijn! Nu afwchten dus. hopelijk was het iets 1maligs

TH, fijn dat het beter gaat. Succes met Olivier

Nee Rat, heb ik geen last van. Heb aardig wat werk verzet. collega naar huis gestuurd omdat haar broer in het zh ligt en ze niet had geslapen en steeds tegen huilen aan zat. Dus ik heb nu ook haar werk erbij. Mijn oude klant doet zij. nouja... al haar werk... stelt geen drol voor.

Wel fijn, want afleiding. mijn ogen branden helemaal van de moeheid en ik zie heel veel hoofdletters die ik ben vergeten, maar scheid aan
ik ben aan het spijbelen. Half uurtje eerder naar huis. Geen zin meer. Ik weet ook nog niks voor het avondeten. Zuurkool heb ik nog. Met een speklap... Daar wordt je toch ook niet vrolijk van.

Nog niet vol?

Ik zie dat ik schuwe maar eigenlijk heel nobele mannen heb gemist bij Bieb en eentje die zich beledig voelt door Panta

Wat een lief kaartje, mailtje en smsje dames

Ik wil eerst sctiptie op gang hebben voordat ik weer ga zitten forummen
Het Viva forum is papaja.
en dan was ik vanochtend nog wel twee minuten te laat

Ik was er weer , ga even braaf op itsman wachten en dan de ikea onveilig maken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tonks Als jij nou ook nog een paar berichtjes meedoet is ie zo vol Maar ik snap het wel, van die scriptie. Ik mag soms ook pas iets posten als ik iets voor school heb gedaan .

Ben weer thuis van bezoekje da die adviseerde om het bloed ook op nierfunctie te testen want Olivier is iets te slank geworden. Dus of we moeten hem straks 2 pillen geven voor zijn schildklier of hij moet aan het nierdieetvoer. Of misschien wel allebei . Net als veel andere katten houdt meneer niet zo van autorijden en als dank heeft hij de kooi op de terugweg lekker ondergeplast (hij leek al zijn urine wel te hebben opgespaard ) en eenmaal thuis dook hij met natte poten in de kattenbak om even lekker een hoopje diarree te deponeren. En weer uit de bak te komen met poten vol kattengrit. Afijn, ik had de bijkeuken beter pas vanmiddag kunnen doen . Maar het is weer schoon, O ligt zich uitvoerig te wassen en het plukje haar dat weggeschoren is zal ook wel weer aangroeien. Nu even wachten op de uitslag.

Plous, als je zo moe bent kan je het soms maar beter heel druk hebben. En een HoOfDlEtTeRtJe meer of minder, ach, wat dondert het .

Ratteke, zuurkool met speklap is toch nog best oke voor de maandag? En scheelt nadenken over een alternatief
Its! De dag begint voor jou ook echt heel vroeg zag ik. Heb je nog iets kunnen doen aan dat rare rooster voor het komende blok? En wat ga je shoppen bij Ikea? Leuk of nuttig? En hoe is het met de verliefdheid op Skin
Nee, helaas niet. Hoewel mijn collega vroeg of het wel goed met me ging. Ik had vrijdag iets moeten doen waarvan ik dacht dat ik het al goed had gedaan (niet dus). Misschien moet ik het daar maar op gooien en hoef ik alleen nog maar late diensten te draaien

euhm, wij gaan voor de nuttig maat het moet ook leuk zijn.

Ik ben nog steeds haske verliefd op skin. En ik wil ook een leren pakje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat balen van je rooster. En vrijdag zat je al met je hoofd bij Skin natuurlijk . Wil je er trouwens ook zo'n mooie kraag bij .

Have fun bij Ikea dan!
Ter illustratie van die kraag even een plaatje

Heb weer een ander pilletje gekregen om 2 weken te proberen (Promethazine). Tja.
Duimen voor Olivier dus. Ik mag met Jade ook binnen kort weer even bloed laten prikken.

Cool pakje! Ze is wel een beetje eng zo he?

Its, fijn dat je nog overeind staat. Beetje jammer van dat rooster...

Tonkie!

En zuurkool :puke:
quote:Olijfje_ schreef op 28 februari 2011 @ 16:44:

Heb weer een ander pilletje gekregen om 2 weken te proberen (Promethazine). Tja.

Oh, ik zie dat je super enthousiast bent!

Je weet maar nooit Olijf... Wat doet het?

En werd je wel gehoord? Of weten ze gewoon echt geen opties meer?
Ik weet nog niet zo goed wat ik hoop van die uitslag. Twee keer per dag een pil betekent dat we echt iemand in huis moeten halen als we weg willen (lastig) en een nierprobleem betekent dat we hem echt alleen nog maar dieetvoer mogen geven (en het is een kieskauwer) . Maar goed, eerst maar even afwachten.

Pakje was echt heel cool en dat enge zagen wij vanaf onze plek niet .

Zuurkool is lekker! Af en toe
Olijf, een ander pilletje, tsja. Niet helemaal wat je hoopte denk ik? Maar misschien werkt dit wel
Het is een antihistaminicum dat als bijwerking een sterke sederende werking heeft, versuffend dus. Maar niet 'verslavend' zoals de pammen en het blijft dus ook werken. Ik ben gewoon niet blij dat ik een versuffend middel heb gekregen, mag de eerste dagen ook even niet autorijden.

Ik ben gewoon even een beetje teleurgesteld. Ik stond binnen 5 minuten weer buiten met receptje. Hij luisterde wel naar mijn hormoonverhaal ("het lijkt er idd wel op dat je hormoonhuishouding labiel is") maar blijkbaar is verder onderzoek naar waarom mijn melatonineaanmaak zo verstoord is, niet voorhanden in NL. En da's ff een teleurstelling. Want het daadwerkelijke probleem wordt nu dus weer niet aangepakt.

Nou ja, 2 weken proberen maar weer. Maar zit wel ff in de baalmodus nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven