De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
maandag 28 februari 2011 om 17:12
Olijf, ik kan me goed voorstellen dat je hier stevig van baalt. Deze arts leek nou eindelijk eens serieus naar de oorzaak van je slaapprobleem te willen kijken en dan ga je naar huis met een recept . Dat had ie bijna wel op kunnen sturen . Zou het zin hebben om zelf eens te googelen op buitenlands onderzoek? Maar kruip zo eerst even lekker in de armen van Olief
maandag 28 februari 2011 om 17:17
2978
Nou lekker dan..3 kwartier heenrijden,5 minuten een afspraak en weer 3 kwartier terugrijden.
Kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt.
Hopen dan maar dat het in ieder geval werkt..
TH *duimduimduim* voor Olivier.
Bah...
Ik ga zo even lekker spinazie maken met gekookte aardappelen.
Lekker even gewoon eten na alle chinees,pizza,pasta en gourmet.
Soms kan ik daar ineens zo'n zin aan hebben.
En ratteke heb je wel eens kerriezuurkool gehad? Zoooo lekker!
Is ook wat pittiger.
Ga ik woensdag maken.
(eerst morgen nog de resten Chinees opmaken....poeh,niks voor mij dat het menu al uitgekiend is)
donderdag macaroni...
alleen de vrijdag weet iknog niet
Tonks
Hard doorwerken aan je scriptie dan kun je snel weer meetetteren.
Nou lekker dan..3 kwartier heenrijden,5 minuten een afspraak en weer 3 kwartier terugrijden.
Kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt.
Hopen dan maar dat het in ieder geval werkt..
TH *duimduimduim* voor Olivier.
Bah...
Ik ga zo even lekker spinazie maken met gekookte aardappelen.
Lekker even gewoon eten na alle chinees,pizza,pasta en gourmet.
Soms kan ik daar ineens zo'n zin aan hebben.
En ratteke heb je wel eens kerriezuurkool gehad? Zoooo lekker!
Is ook wat pittiger.
Ga ik woensdag maken.
(eerst morgen nog de resten Chinees opmaken....poeh,niks voor mij dat het menu al uitgekiend is)
donderdag macaroni...
alleen de vrijdag weet iknog niet
Tonks
Hard doorwerken aan je scriptie dan kun je snel weer meetetteren.
maandag 28 februari 2011 om 17:59
En ook goed nieuws van de da: Olivier mag gewoon doorgaan met 1 pil per dag, zijn schildklierwaarde was in orde en zijn nieren doen het ook nog best goed dus aanpassing van dieet is niet nodig. Waarom ie is afgevallen is niet duidelijk dus dat moeten we zelf beter in de gaten houden. Ben dus ook blij . Vooral omdat ik het idee heb dat er een verkeerd gewicht in de computer stond van de vorige keer (4,5 kilo ipv 4,05).
maandag 28 februari 2011 om 18:28
Oh wat supergoed Splinter! Gefeliciteerd! Wanneer kan je beginnen?
En hoe ging het gesprek op je 'oude' werk?
Ga het maar lekker vieren vanavond, het is je gegund.
Eten is gelukkig geen zuurkool geworden, we hadden nog een bak nasi staan
Olijf, wat ontzettend balen van de pillen. En van de tijd die je kwijt was. Nou ja, kijk het aan. Ik hoop dat het wat beter gaat met deze.
En hoe ging het gesprek op je 'oude' werk?
Ga het maar lekker vieren vanavond, het is je gegund.
Eten is gelukkig geen zuurkool geworden, we hadden nog een bak nasi staan
Olijf, wat ontzettend balen van de pillen. En van de tijd die je kwijt was. Nou ja, kijk het aan. Ik hoop dat het wat beter gaat met deze.
maandag 28 februari 2011 om 19:03
Olijfje wat balen meis van die dokter.Je wil zo graag gewoon weten wat en hoe en niet een lapmiddel. Bleh.
Bieb, fijn dat de assistente je een beetje heeft kunnen geruststellen.
Its, nog steeds in dat rotrooster. Lijkt mij knap vermoeiend op die manier.
Las ik ergens iets van sneeuw? Hier sneeuwt het ook weer. Het is wel iets warmer nu zo'n -8 das warm t.o.v. de -25 van vorige week. Moet eerlijk toegeven dat ik nu toch echt de sneeuw en kou zat aan het worden ben...
Bieb, fijn dat de assistente je een beetje heeft kunnen geruststellen.
Its, nog steeds in dat rotrooster. Lijkt mij knap vermoeiend op die manier.
Las ik ergens iets van sneeuw? Hier sneeuwt het ook weer. Het is wel iets warmer nu zo'n -8 das warm t.o.v. de -25 van vorige week. Moet eerlijk toegeven dat ik nu toch echt de sneeuw en kou zat aan het worden ben...
Optimist tot in de kist!
maandag 28 februari 2011 om 19:09
Ratje wat een ellende zo'n zeurende poes die je e nachtrust niet gunt. Die van ons mauwen alleen als er iemand onder de douche staat. Manlief doucht heel vroeg in de ochtend en als hij dan niet de deur openzet dan gaan er twee poezen voor de deur mauwen. Vooral O'Malley want die is gek op douchen. Zodra de douchekabine opengaat vliegt hij erin en gaat hij zichzelf in de douche helemaal wassen. "Wat nou mijn tong gebruiken, met de douche gaat het veeel makkelijker".
Tonks
Tonks
Optimist tot in de kist!
maandag 28 februari 2011 om 20:19
Fantje
Ik kom alleen even melden dat ik vanavond weer in de bios zit . Strippenkaart moet voor 1 maart op dus wij gaan Black Swan op het grote doek bewonderen, dat heeft de film ook wel verdiend .
Tot later vanavond of alvast welterusten en tot morgen
2889: dat wordt een nieuw topic vanavond...kriebelende tetters toch?
Ik kom alleen even melden dat ik vanavond weer in de bios zit . Strippenkaart moet voor 1 maart op dus wij gaan Black Swan op het grote doek bewonderen, dat heeft de film ook wel verdiend .
Tot later vanavond of alvast welterusten en tot morgen
2889: dat wordt een nieuw topic vanavond...kriebelende tetters toch?