De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Haha Storm was voor een kat echt slim ja, maar Roest is ook niet de domste kat die ik ooit gehad heb hoor

Maar met dit verliest ie alle controle lijkt het wel, ik vind het geen prettig gezicht in ieder geval.. dus andere spelletjes voor Roest (hij vind spelen erg leuk en kan ook goed zelf spelen zo lief!)

Roest zie je echt zo kijken van wat zal ik es gaan doen.. loopt ie naar de kast,springt ie in de kast, pakt ie zijn hengel eruit (zo'n kunststof stok met een staart met wat veertjes eraan) loopt er mee naar bed en gaat ermee spelen

Haha die arme, arme Slofje Hier is het duidelijk Roos die het licht af en toe uit heeft in haar bovenkamer (hoewel konijnen het licht sowieso niet hebben uitgevonden, sorry knijnen)

Vogeltjes kunnen vrees ik beter hier uit huis blijven, ik herkende hem niet terug joh! Zat ie ver onder het bed met dat halfkale beest diepe keelgeluiden te maken toen ik em af wilde pakken, met

Storm had ik een "afspraak"; als je het aan mij geeft ruil ik het voor iets lekkers, en dat werkte prima, alles werd regelrecht naar me toe gebracht zonder al te veel troep (ook regenwormen en strootjes enzo)

Roest heb ik de hemel in geprezen en ook iets lekkers gegeven, maar ik betwijfel of ie het een goeie ruil vond.

Hoewel de kerstballen wèl bij mijn voeten gelegd werden.. dus wie weet...
Slofje, briljante foto

Ik heb de laatste posts nog wel gelezen en gezien dat Bengelie een heul kort nachtje heeft gemaakt. Ik iets langer maar begin dat nu echt te voelen. De laatste berichten vliegen ook zo mijn hoofd weer uit . Tijd om naar bed te gaan dus!

Slaap lekker allemaal!
quote:Splinter02 schreef op 18 januari 2011 @ 23:44:

[...]

Dat heeft helemaal NIKS met intelligentie te maken hoor!

Sil is haske slim.

Tsss.

Dit ging over laserlampje en niet kattenkruid (zweet zweet ) en tuurlijk is Sil hartsikke slim!!
quote:Splinter02 schreef op 18 januari 2011 @ 23:44:

[...]

Dat heeft helemaal NIKS met intelligentie te maken hoor!

Sil is haske slim.

Tsss.

Nou pcies!
Agos Th, hoe herkenbaar

Lekker slapen hoor
Hey slof zie die foto nu pas Ja zo ongeveer dus lol en dan nìet die van mezelf!
Ik ga NU ECHT naar bed

Slaap lekker allemaal
Goh t is al 12 uur.. heb ik toch zowat de hele dag naar een dicht boek zitten kijken.. tè erg..

Truste slof!
quote:borrie2 schreef op 18 januari 2011 @ 23:56:

Hey slof zie die foto nu pas Ja zo ongeveer dus lol en dan nìet die van mezelf!ja, maar ik zie echt een hele tuin voor me, vol met gedrogeerde katten haha.
Truste dametjes!

Hier reageren ze ook niet erg op kattenkruid trouwens. De kat van mijn oma werd helemaal koekwaus (geweldig woord ) van wortelloof, die reed dan de hele keuken door, debiel beest. Van kiwi wist ik het niet. Hmmm, ik ga van het voorjaar hier een moestuin aanleggen...zal ik???

Laserlampje is hier wel een grote hit maar ze snappen wel dat ik dat ding bestuur. Als ik 'm weer uitdoe, kijken ze naar mijn hand en als ik 'm weg leg en ik zeg 'op' (met mijn handen omhoog), dan snappen ze ook dat het weer over & uit is. Hier gaan ze trouwens, net als Roest, ook zelf op zoek naar iets om te spelen, ze kunnen zich gelukkig goed zelf vermaken. Puk vindt het erg leuk om met zijn speelgoedhondje te rauzen in de tent. En het is helemaal feest als Fido er dan ook nog bovenop ploft

Zo grappig trouwens vandaag, n.a.v. onhandige Yanno-de-spaghettisliert: Puk vergat vandaag de bovenste tree van de trap dus ging languit op zijn snufferd op de overloop Puk kan dus ook zo lopen stuntelen...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goedenmorgen kletskousen! Lekker veel bij te lezen bij mijn ontbijt.

Ik heb zonder Medusa geslapen. Ze heeft zich niet laten zien gisteravond. Lafbek... tsss.

K was er zowaar ernstig op tijd uit. En dan nog om kwart voor 7 niet klaar zijn he... hoe krijgt ie het voor elkaar.

Mijn katten zijn ook ongevoelig voor kattenkruid. Alle 3.
Goedemorgen dames,

Ben alweer een paar uurtjes op en aan het werk. Vanavond vergadering en dan heb ik twee dagen wat meer rust... hoop ik

Katten zijn ook gekke beesten zeg. Die van mij zijn ook altijd aan het dollen en ik moet vaak zo gigantisch om ze lachen

Meiden fijne dag nog, en ik kom af en toe binnen vallen!
Môgge

een duim dagje voor Fran vandaag. Pfff, helemaal tot 16u wachten, heel vervelend.

(slof, ik had het ook over het laserlampje hoor! )

Verder nog niet zoveel te melden, behalve dat ik nog helemaal sloom en suf ben. Bleh. Nu in de trein en maar even kijken of ik alvast wat kan werken. Scheelt straks weer.

Edit, nu op het werk, geen verbinding in de trein om te posten. Maar: wel gewerkt in de trein, dat is gelukt.

Fijne dag voor iedereen! En bewegen hè, met die duimen!

(ik oefen voor ochtendgymnastiekjuf).

Oh, ik zag op het nieuws vanochtend een item over het voorleesontbijt op basisscholen. Met BN-ers die dan komen voorlezen. Zal spannend zijn voor Kaatje, lekker in pyjama naar school!
Goedemorgen dames

Cis, ik ga voor je duimen hoor

Wij hebben hier ook een laserlampje. Maddie en Tazz snappen het en vinden het geweldig. Die tikken zelfs met hun pootje tegen de pen aan. Fee, doet mee maar wordt ondersteboven gelopen en Pluk die interesseert het werkelijk geen ene moer. Die kijkt de rest aan alsof ze niet begrijpen dat het een lichtje is dat uit en pen komt

Ik wilde dat ze die voorleesdagen hadden toen ik nog jong was
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Frans ik duim ook

Lasermuis heb ik hier ook. Niet leuk.

Fien is weer bij de DA geweest en moet volgende week weeeer en ik heb nog steeds geen stem...

Heb Kaatje gisteren niet voorgelezen maar ze begreep zelf al waarom ik dat niet deed.
Het Viva forum is papaja.
Ff een leuk outfitje voor Splinter:

Tonks, hoe lang heb je nu al geen stem? Houdt wel lang aan hè? En is Fien nou nog steeds bezig met haar smeeroor??
Olijfje

I wish....

Bah Tonks, wat een gedokter! Lekker veel dropjes eten, dat in elk geval.

Wat een gekakel hier zeg !!!

Alles gelezen...

Its die lekker naar de sauna is geweest.

Dat we weer nieuwe tetteraars hebben afgeschrikt (ach we hebben toch genoeg aan elkaar,vind het stiekum wel prima zo)

Splinter dieSlofjeaan een scanner helpt FIJN!!

Talkinghead die moe is maar gelukkig ben je klaar met deze stage!

Borrie..ook moe succes met nog even leren en je examen vrijdag!

,kattekruid en kiwiplanten (met domme katten en slimme katten)

Onhandige Yanno (wij hadden vroeger ook zo'n valoveralaf kat en die is er oud mee geworden hoor ,

Olijf die bij CSI wou vroeger

Borrie,mijn vader was vrogger kunstenaar maar om zijn brood te verdienen was hij grafisch ontwerper....goeie combi toch!

Dat is ook wel iets wat jij vanuit huis zou kunnen doen volgens mij..je eigen reclameburo beginnen

Tonks hoe is het nu met je stem,kun je alweer werken en voorlezen?

Ratteke,ook al weer druk aan het werk! Zit je nu op 7 uur per dag?

Bengelie is ook weer een bezig bijtje.poeh

Francis,voor jou ga ik heel heel heel hard duimen vanmiddag.

Ik hoop dat je de dag een beetje goed doorkomt!

en wie vergeet ik nu nog?

quote:Veronicas schreef op 18 januari 2011 @ 21:42:

Bieb: nog succes gehad bij de UZB's? Kun je daar eigenlijk zonder afspraak binnen huppelen of sta je dan met dezelfde vaart weer buiten? ('t Gaat steeds beter met me en ik wil/moet/ga ooit weer aan de slag en 't kriebelt....)

Bespaar je de moeite

Inschrijven is veel te veel werk.... ze hebben geen reet te doen,kantoren waren zo goed als leeg.

Er werd me aangeraden op de site van de UZB's te kijken en gericht op een functie te solliciteren (voor zover ze die hadden) en dan....misschien dan.....kon er een afspraak ingepland worden
Die laserpen is best een hit hier. Pers is hilarisch want die begint na twee meter rennen al te grommen en te knorren door die neus van haar. Stiekem heel grappig. En mijn katten zijn heel fanatiek. Leuk hoor!
Bieb, je bent weer helemaal bij . Balen trouwens dat het UZB zo weinig te bieden heeft, als zelfs inschrijven al zinloos is .

Tonks, balen van die keel en van het prutoor van Fien.

Olijf en Splint, ik betwijfel of dat pakje nou echt zo lekker sport

Borrie, succes met leren vandaag en morgen! Vrijdag gaan we voor jou duimen.

En vandaag natuurlijk voor Francis, wat zal deze dag lang voelen.

Speeltjes voor de katten zijn hier altijd even leuk, zo'n lampje hebben we trouwens niet. En kattenkruid staat wel in de tuin, daar springen ze bij tijd en wijle graag middenin. En voor Olivier is het een geliefde plant om even tegen te sproeien. Leuke combinatie ook

Ik ben weer redelijk uitgerust, moet zo nog wel naar een les maar kan vandaag thuis eten.

Ik ga een broodje eten en dan die kant op .
Enne gisteren toch ook maar pasfoto's laten maken

(lillek!!!! )

(MO pikte er gelijk eentje in en deed het achter het ventstertje in zijn portemonnee OMG!!)

Maar daar ga ik dus NU maar even een paspoort mee aanvragen eindelijk..
Cis, ik begin alvast voor te duimen hoor!! Die warming-up van Splint heeft goed geholpen!

Gheghe TH, ik denk dat als je één huppeltje in dat pakje doet, je boobies naar buiten komen gejogd
Zooo 49,95 armer en mijn paspoort is volgende week woensdag klaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven