De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
quote:NymphadoraTonks schreef op 21 januari 2011 @ 17:07:

Roque kotst net over mn net gedweilde vloer *grom* Slof kan ik je nog blij maken met een grote zwarte kater?

Komt altijd bij Kaatje in bed liggen dus de gewoonte van al je andere 30 katten neemt hij vast snel over

Haha Tonks gooit alles in de uitverkoop incl. Kaatje . Maar nee Tonk, hier even geen nieuwe kat erbij, alhoewel de verleiding af en toe wel erg groot is .

Borrie Gefeliciteerd!! . Goed gedaan!

Ik wilde gisteren al reageren, maar het forum lag er weer eens uit!

Splinter, opsturen is oke, maar laat mij dan wel de verzendkosten betalen!! Ga straks of morgen even kijken of ik jouw mailadres ergens kan vinden en dan spreken we verder af.

Verder weet ik het even niet meer en zal wel de helft vergeten hebben . Ik ging gisteren om 10 uur naar bed en werd vanochtend om 10 uur weer wakker!! Laatste keer dat dit gebeurde woonde ik volgens mij nog thuis . Vind het altijd zonde van de dag. Maar ben nog steeds moe en heb veel last van mijn rug.

Zo, nu ga ik eerst maar eens douchen
quote:Olijfje_ schreef op 22 januari 2011 @ 12:16:

Hahaha, die MO Hij was bang dat 'ie met een patroontje op zijn stoere borstkas wakker zou worden?

Aaah, en dan staat ie met zijn brandweermaatjes te douchen en die zien dan zijn gezellig geschoren patroontjes. Hoe moet ie dat dan weer uitleggen?

Slof, je kunt m'n mailadres vast wel vinden, denk ik. Ik zal kijken wat het kost, als het te gek is, kan het altijd nog via Olijfje. (Uhm, ja toch, Olijf?)

Die slaap had je dus gewoon nodig. Verbaast me niks hoor, met jouw werk.
Slof, volgens mij kost het 6,75. Da's wel te doen, denk ik?

Tarieven
Lijkt me wel Splint *spreekt zwaar voor haar beurt* en anders kan het idd via mij.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Splinter02 schreef op 22 januari 2011 @ 12:32:

[...]

Aaah, en dan staat ie met zijn brandweermaatjes te douchen en die zien dan zijn gezellig geschoren patroontjes. Hoe moet ie dat dan weer uitleggen? en wat denk je van die boeren bij de voetbal

Maar misschien moet ik nog even vertellen dat zn handeltje groter lijkt als er wat bushbush weg is...
quote:Splinter02 schreef op 22 januari 2011 @ 12:35:

Slof, volgens mij kost het 6,75. Da's wel te doen, denk ik?

Tarieven

ja, dan kan ik nog wel trekken hoor . Ik mail je hier nog over.

Ik ben nu eindelijk bezig, en nu echt, om de post van de afgelopen 3 weken te openen
quote:biebelien schreef op 22 januari 2011 @ 13:10:

[...]

en wat denk je van die boeren bij de voetbal

Maar misschien moet ik nog even vertellen dat zn handeltje groter lijkt als er wat bushbush weg is...
sjonge wat een drama.......
quote:biebelien schreef op 22 januari 2011 @ 14:21:

sjonge wat een drama.......

Wil ik wat gaan vertellen over mijn dag, kom ik er achter dat ik de was nog moet ophangen....

Heb niet veel gedaan vandaag. Net ff de stad in geweest en een klein boodschappie gedaan. Hmmm, ben dus ook eigenlijk zo uitgeluld over mn dag. Wassen, computeren, stad in, was ophangen. Mijn zaterdag. Jeuh, wat een feest....

Bieb.... Ik zou toch staan op een kale vlakte hoor, i.p.v. de bushbush daar... brrrr
kale vlakte vinnik niet zo mooi bij mannen maar een beetje bijgesnoeid moet toch niet te veel moeite zijn...

Hij heeft het ding trouwens zelf aan de lader gezet en het boekje gelezen

stapje voor stapje..

Ik heb ook al zo'n saaaaaie zaterdag.

Huis was al schoon,was was ook al klaar.

Ik lig maar op de bank nu,chips vreten en boek lezen
Mijn was hangt nu te drogen. K heeft nogstalgienet op gezet. Best wel leuke liedjes uit de hele oude doos.
oh en als je je echt verveelt....en liedjes wilt horen..

Google eens op : kale kano

nieuwe hit!
quote:biebelien schreef op 22 januari 2011 @ 13:10:

[...]

en wat denk je van die boeren bij de voetbal

Ik denk dat je dat met heel veel beleid en nuances en vooral geruststelling moet vertellen.

Slof, is goed, ik zie je mail wel verschijnen.

Haha, het pakje voor Sil is bij de buren afgegeven. Buurvrouw heel vertwijfeld: uh, Sil...... ik vroeg me al af.....

Nou, met stellige zekerheid kan ik zeggen dat Sil wél van Catnip houdt. Filmpje komt eraan, maar volgens youtube moet ie nog 101 minuten oploaden.

In de doos zat ook een speelhengel met een fleecelint van 160cm, met een rode pluim aan het einde. Hij is er echt blij mee.

Dat googlen laat ik maar even achterwege, Bieb. Kale kano, na alles wat je hebt verteld over tondeuses?

Ik heb net heerlijk gekapperd en nog een mooi shirt en prachtige laarzen in de uitverkoop gehaald. Carnivale seizoen 1 teruggebracht naar de bieb, terwijl ik nog niks gekeken heb, maar alles staat wel op d'n laptop.

En nee, ik heb geen plotselinge pony-verschijnselen. Maar wel prach-tig haar, al zeg ik het zelf. Wat kan dat mens toch waanzinnig goed knippen. Het kost wel 50 euro, maar ze kan het echt! Ik zie eruit als een filmster.

Echt waar!
Het is ook echt zo'n duffe dag Rat, zeker ook met die sombere weer. Ik heb niet veel meer gedaan hoor, boodschappen en meer kan ik niet bedenken.

Ik had trouwens ook bellenblaas voor SIl gekocht. Apart wel, dat zijn gewone belletjes, maar ze knapen niet kapot als ze op de grond komen. Raar spul, Sil vond het wel gek, die belletjes. Het waren er ook wel een beetje veel voor onze held....
Hahaha, briljante foto van Sil.

Maareh, alles wel goed in de bovenkamer, Splint? Buurvrouw zal datzelfde hebben gedacht

Bieb.... hoe zal ik het zeggen..... iets te veel info over die bushbush? Geldt ook voor de kale vlakte waar Ratteke zich graag ophoudt kennelijk

Haha, ik word nog preuts.

Slof, heerlijk dat uitslapen. Geniet van je vrije dag!
* dubbel *
Fijn Panta! Dan voel je je gelijk heel anders hè.

En als je dan maar heel af en toe eens gaat, dan blijft het elke keer bijzonder.

Carnivale moet je trouwens wel kijken hoor, prachtige serie. Lekker bizar.

Haha Bieb, hij vindt het wel interessant, maar wil nog even wennen? Een echte vent.

Een kale vlakte hoeft voor mij ook niet hoor, niet bij mannen en niet bij vrouwen. Maar wel graag een beetje in model.
sorry Pant.
quote:pantalaimon schreef op 22 januari 2011 @ 16:36:

Bieb.... hoe zal ik het zeggen..... iets te veel info over die bushbush? Geldt ook voor de kale vlakte waar Ratteke zich graag ophoudt kennelijk

Haha, ik word nog preuts.

!alles met een flinke korrel zout lezen hé Panta
Leuk die speledingetjes voor Sil

En leuke foto,zie hem eens blij zijn

En alwéér laarzen gekocht P ?

Does een ploatie!!
Leuke foto Splint, met z'n rode hanekammetje.

Hier ligt alles uitgeteld op de bank en bed. Geen beweging in te krijgen. Of je moet met snoepjes aan komen zetten, dan willen ze wel.

Fijn Panta, dat je je zo filmsterrig voelt. Lekker lijkt me dat. En dan ook nog een nieuw shirt én laarzen. Jouw dag kan niet meer stuk toch?
Hier kotst Isa net weer achteruitlopend op 4 verschillende plekken

* kijk Panta...dat zijn pas ranzige verhalen!!!*
Yek Bieb...
Hier zijn de Poekels 'reis rond de wereld' aan het spelen in de nieuw ingedeelde keuken. ALLES moet natuurlijk GRONDIG geïnspecteerd worden

Keuken is nog niet definitief klaar maar de voegen zijn gedaan, de koelkast staat weer in de keuken (hoera!) maar de deur moet nog andersom, gasfornuis staat op een iets andere plek dan gepland maar kan niet nu bij de gasaansluiting en nu eten we vanavond verplicht patat (hoera!) en de laden van het keukenblokje moeten nog met houtlijm worden gedaan. Kortom: we zijn er bijna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven