De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
TH bij mij kan ik sommig lelijks alleen voor 0 verkopen hoor?!
Het Viva forum is papaja.
Ja, wij zijn dol op en . En deze is ook een favoriet
hi. Ik kom ook maar ff mobiel buurten. Onderhoud... Kunnen ze dat nou niet gewoon midden in de nacht doen. Wat moeten we nu doen? Geen forum geen leven! Is het erg als ik niet weet waar het over gaat met die vissen? Heb ik wat gemist? En het erge is dat de batterij van mn mobiel ook nog zo leeg is...
Is iedereen de finale aan het kijken van TVOH?
Jaaa maar ik vind t niet zo bijzonder.

Lennyyyy is leuuuk!

En nu komt Roberrrt naar binnen. Wordt Lenny nu gewoon ingepikt?

Ik heb jullie ernstig verwaarloosd...

Ik lees hier wel geregeld maar 't gaat zo snel soms... Moet er echt weer inkomen, 't is ook nog niet echt rustig hier in huis dus ik vind er zelf ook nog niet echt de rust voor. Maar ik ben er nog wel en ik lees me en leef mee!!!!

voor jullie allemaal...
Zoooo, ik ben weer bijgelezen. Even wat mosterd-reacties.

Tonks, hoe is het eigenlijk gegaan met Kaatjes voorleesontbijt en pyjama op school? Vond ze het leuk?

Ratteke, jammer dat dat dan niet werkt met die spaarlampjes. Maargoed, wel superfijn dat het verder goed gaat. Ook gewoon dat je direct helder zicht hebt als je 's ochtends je ogen open doet?

In Its-town was er vanmiddag ook een flinke sneeuwbui. Maf hoor.

TH gaat sporten!!

Of nou ja, ze kan weer sporten thuis.

quote:biebelien schreef op 21 januari 2011 @ 15:13:

Lekker poetserig zijn we hier allemaal

Jaaa, de hulp is hier vandaag ook hard bezig geweest.

Oh, ik heb maat 39 trouwens. Niet 38-39, dat gaat niet lukken.

Borrieeeeeeeeeeeee, gefeliciteerd!! Goed gedaan joh, daar ben je lekker voor altijd vanaf. Super!

Fantje, ik knuffel je gewoon nóg een keer. Omdat je dat wel verdient. Goed dat je met je man gaat praten. En wij willen altijd meedenken hoor.

Haai Vroontje! Je hoeft je helemaal niet elke keer te verontschuldigen hoor. Je moet komen als je het leuk vindt en wij vinden het altijd leuk als je langs komt. En je bent niks verplicht. Dus geen ge-sorry hoor!.
quote:Splinter02 schreef op 21 januari 2011 @ 22:43:

Haai Vroontje! Je hoeft je helemaal niet elke keer te verontschuldigen hoor. Je moet komen als je het leuk vindt en wij vinden het altijd leuk als je langs komt. En je bent niks verplicht. Dus geen ge-sorry hoor!.Lief! Maar ik vind 't zelf zo lullig.... jullie leven altijd zo mee als ik wat heb (en wees eerlijk: da's om de andere week wel zo ongeveer...), ik wil dat geen onewaystreet laten zijn!
Fran staat nu lekker met 2 voeten (en de rest) op Engelse bodem. Ik ben echt wel een beetje jaloers. Londen is alweer veel te lang geleden, de laatste keer was 2001. Hmpf, 1 dag na de aanslagen in New York vlogen we terug.

Dus: hoogste tijd om weer eens te gaan.

Rare dag vandaag op kantoor. De hele dag overleg, er is een nieuwe werkstructuur bedacht en daar moesten we vandaag over meedenken. En tijdens de lunch werd ik gebeld voor die sollicitatie. Echt heel snel al, want ik had gisteren mijn cv opgestuurd. Ben heel benieuwd!

En nu zit ik nog uit te buiken van de macaronischotel uit de oven. Lekker, maar wel een beetje zwaar. Bwurp.

Slofje, ik kan de scanner ook opsturen hoor. In de doos van de nieuwe, zoveel kost dat niet. Zal ik dan doen? Moet ik wel je adres even hebben, dat moet je dan maar mailen ofzo. Of liever via Olijf? Ik weet niet of wij zo lang op jouw foto's kunnen wachten hoor.
quote:Veronicas schreef op 21 januari 2011 @ 22:47:

[...]

Lief! Maar ik vind 't zelf zo lullig.... jullie leven altijd zo mee als ik wat heb (en wees eerlijk: da's om de andere week wel zo ongeveer...), ik wil dat geen onewaystreet laten zijn!Zo ervaar ik dat helemaal niet hoor. We hangen ook aan je lippen voor je verhalen, daar vermaak jij ons weer enorm mee. En je moet vooral niet met een bezwaard gevoel hierheen komen, dat is Echt Niet nodig!
Gaaf die sollicitatie Splinter!!! Wanneer mag je/hoor je meer?
Splint
9 februari mag ik.

Het leuke was dat het eigenlijk heel spontaan ging. Ik zag de vacature en de website van het bedrijf zag er erg leuk uit. Toen heb ik gelijk gebeld om wat te vragen, ook omdat ik echt benieuwd was naar ze. Meestal moet ik dan vooraf allemaal vragen bedenken, moeilijk doen, wat-als enzo, maar nu belde ik zomaar spontaan. Ik schrok er zelf van.

Degene die info kon geven was er niet, maar de secretaresse zei dat ik mijn cv maar vast op moest sturen. Dus dat heb ik snel gedaan, met een kort mailtje erbij. Geen uitgebreide soll. brief, maar gewoon een kort berichtje erbij. Dat werkt blijkbaar, want vandaag al direct uitgenodigd!
Wauw, dat klinkt tot dusver als 'n droomsollicitatie Splint! Jammer dat je nog tot 9 februari moet wachten nu...
Ja, eerder lukte niet. Nou maar hopen dat het zo soepel blijft gaan!
Vroontje, zoals dat wel vaker het geval is ben ik het ook nu weer helemaal eens met mijn alter ego . Je tettert lekker mee als je er bent en als je er niet bent niet.

Splint, wat leuk van die sollicitatie, vooral ook hoe dat gegaan is. Goeie dingen komen altijd snel dus ik hoop dat hier iets moois uit voortkomt.

Hier geen TVOH (wasdah ) op de buis maar andermaal een gedownloade film "The kids are alright". Goeie film met één van mijn favoriete actrices in de hoofdrol (Julianne Moore). En voor de film hebben wij ons tegoed gedaan aan uitbundig veel wrap dus die burp herken ik .

En ja, nu de crosstrainer weer gebruikt kan worden zonder schade aan te richten zal ik er toch eens mee aan de slag moeten. We hebben ook een nog een (geleend) roeiapparaat staan, alleen kreeg ik na de 1e keer roeien ontiegelijke pijn in mijn rug. En dan staat er elders in huis ook nog een bankje om buik- en rugspieren strakker te maken. Aan de spullen ligt het dus niet .

Tonks, ik heb je een leuke aanwinst voor je aquarium gestuurd . Voor de tetters die nu denken , dat is een nieuw spelletje van hyves.
Ah, nu snap ik de vissenopmerking!

*gaat ff kijken of vissen nog leven*
Ik hou niet van vissen.

En HH ben ik eigenlijk ook wel een beetje zat, maar ik kan nog steeds niet stoppen.

Hier ook geen TVOH hoor. Zit lekker rond te struinen in het filmfestival enzo. We hebben trouwens Black Swan niet uitgezocht, bedenk ik me nu. Maar die komt later ook vast nog wel uit.

Nu staat DWDD op, ik zag dat Isa Hoes daar straks komt. Vind ik een leuk mens, ben benieuwd hoe het met haar is.

Hm, een roeimachine. Daar denk ik ook wel eens aan, maar ik hoor inderdaad vaker dat je daar een zere rug van kunt krijgen. En daar heb ik geen zin in.
Ik ga eerst eens dromen van een gestroomlijnd lichaam . Wie weet helpt het

Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker TH en alle anderen!

Ik ga lekker met je mee.

Hallooooo hips

Ik zit volgevreten en gesopen (onee geZopen) in bed te wachten op MO.

Moet niet gekker worden...ik met vriendin uit eten en de kroeg in...sms ik (of bestel ik...) om 23u mijn vriendje in de kroeg en zittie er nu nog!!!

Dahmagtochnie!!

Vriendin heeft mij thuis afgezet net (die moest met de auto nog naar Z terug) en hij zit daar nog.... tsss

maar lekker bijgekletst en gelijk weer een datum geprikt om bij haar in z weer te schranzen
Wil iemand nog een Kaatje hebben? Waar is de uitslaaptijd toch gebleven!
Een Kaatje heb ik al. Wat ben jij vroeg vandaag zeg. Ik heb Taartje net uitgelaten, kopje koffie gemaakt en de katten (vies stink) eten gegeven. En Medusa heeft het net op en wil nu bij mij uitbuiken...
Biebs, hoe voel je je vanochtend

Veronicas, geen verplichtingen hoor

Tonks, voor mij geen Kaatje. Ik heb Fee en Maddie al
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tonks, zullen we ruilen? Dan mag jij die snurkert van mij hebben .

Ik ga mijn kopje thee lekker in bed opdrinken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven