De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Leuk filmpje! Kan je zelf nieuw kattegras in dat ding doen? Ik vind trouwens dat je vriend keeeuuurig de boodschappen opruimt splinter!

Ik denk dat het scheelt als het echt je 'eigen' dier is, heb bij mijn ouders ook beesten gehad en met ex 2 katten, maar de Smurk heb ik echt zelf, eh ahum, met mijn vriend, via marktplaats opgehaald bij haar vorige baasjes en vanaf dag 1 zit ze in mijn/ons hart.

Werkze slof! (Zat net te kijken maar van jouw dieren komen een aantal namen overeen met 1. de naam van mijn vriend. 2. mijn koosnaam. 3. de koosnaam van mijn broer. 4. de naam van mijn konijn van vroeger) Truste!
Nee, vriendin smste net dat ze ging slapen. Snap ik wel, ze moest na haar vlucht uit het Verre Oosten vanmiddag direct aantreden op een kinderfeestje. Morgen samen brunchen dus.

(Sjips, dan ziet ze de auto bij daglicht )
Oh, ik dacht dat je haar vanmiddag al zou zien, maar nu herlees ik je post van vanochtend en dat is toch niet zo. Gezellig, morgen brunchen!

Hazzie, ik geloof niet dat je er zelf kattenkruid in kan doen. Maar ik zag wel dat er potten met catnip te koop zijn waar je speelgoed in kan doen, zodat het weer die geur krijgt.

Wat apart trouwens, dat je zoveel namen 'deelt' met Slof!

Oh ja, vriend (man) kan dat heel goed. En ik was aan het filmen, dus had geen tijd.
quote:Hazzie schreef op 22 januari 2011 @ 20:32:

Werkze slof! (Zat net te kijken maar van jouw dieren komen een aantal namen overeen met 1. de naam van mijn vriend. 2. mijn koosnaam. 3. de koosnaam van mijn broer. 4. de naam van mijn konijn van vroeger) Truste!

Werk ze en Truste en dat allemaal in 1 berichtje .

Gelukkig hoefde ik niet te werken, maar ging ik TV kijken. Ik schoot net echter wakker op de bank en was helemaal gedesoriënteerd! 10 uur? Shit ik moet werken!! Welke cliënt heb ik gemist? Snel bellen! 10 uur? Weer Boer zoekt Vrouw gemist? Shit ik moet naar het asiel!! En nog 100 andere dingen. Langzaam drong het door dat het nog steeds zaterdagavond was en ik helemaal niks hoefde en niks gemist heb

Wat grappig Hazzie van die namen! Kunnen wel een quiz houden. Antwoorden weten wel al Enne, jouw vriend heet vast Teun .

En ik ga nu naar bed hoor Splint, ook al is het zaterdagavond
Ha, ik kwam al zappend langs 'In bed with Madonna' op MGM, die heb ik ooit heel lang geleden eens gezien. Was wel weer grappig om te kijken.

Splint, hoe waren de overfrietjes? Ik heb altijd die Crunchydingen van Aviko, dat vind ik de enige ovenfriet die lekker knapperig wordt. Alhoewel ik McCain geloof ik nog nooit geprobeerd heb.

Ik ga morgen foto's van de keuken maken, als de laden in het keukenblokje zitten en de vloer is gedweild want er zit nu nog steeds een voegwaasje op. Bovendien is het bij daglicht beter te zien.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Frietjes waren vooral erg hard. En het was niet eens een crunchie-versie. Volgende keer maar wat korter in de oven.

Ben heel benieuwd naar de keuken, Olijf!

Hier is het ook bedtijd inmiddels. Heb lekker sloom bank gehangen en nu sleep ik mezelf richting bed.

Truste allemaal!
Meisjes, ik heb de hele avond mee naar serie gekeken en mijn ogen staan echt zo . Snel naar bed nu
quote:Slofje schreef op 22 januari 2011 @ 22:33:

[...]

Werk ze en Truste en dat allemaal in 1 berichtje .

Gelukkig hoefde ik niet te werken, maar ging ik TV kijken. Ik schoot net echter wakker op de bank en was helemaal gedesoriënteerd! 10 uur? Shit ik moet werken!! Welke cliënt heb ik gemist? Snel bellen! 10 uur? Weer Boer zoekt Vrouw gemist? Shit ik moet naar het asiel!! En nog 100 andere dingen. Langzaam drong het door dat het nog steeds zaterdagavond was en ik helemaal niks hoefde en niks gemist heb

Ohw, ik dacht dat je schreef dat je vroeg ging slapen omdat je morgen moest werken...Ingewikkeld hoor dat getetter! Maargoed, truste dus!

Wat grappig Hazzie van die namen! Kunnen wel een quiz houden. Antwoorden weten wel al Enne, jouw vriend heet vast Teun .

Ja, quizzz! Neehee, Teun is mijn koosnaam die mijn ouders gebruiken En ik ga nu naar bed hoor Splint, ook al is het zaterdagavond
Truste allemaal! Heb de docu's op uitzendinggemist gekeken, vieze opwarmbami gegeten en wijntjes gedronken Tot morgen ofzo!

Wat sneu voor MV.. Heb haar topic niet gelezen, geen tijd voor gehad.

Olijf, ik ben benieuwd naar je keuken

Gisteren dus fijn geshopt. 2 paar laarzen, waar nog 1 paar van moet worden opgestuurd, 1 trui, afgeprijst van 145 naar 58 pond, een heel lief jurkje met groen, blauw en crème, een paar dikke sokken en nog een mooie trui en vest voor E. Verder ergens lekker geluncht en ergens gedronken en gechocofonduedtdt. Helemaal op waren we. Dus thuis pannenkoeken gegeten en ik ben vrijwel meteen naar bed gegaan, waar ik nu nog inlog
Goedemorgen dame

Ik heb veel te kort geslapen. Gelukkig was ik gisteren bij het stappen de BOB en voel ik me verder niet brak. Ik moet wel toegeven dat ik te oud ben voor het echte hakken op de muziek van mental theo (ja die man bestaat nog steeds, net zoals de echte gabbers)

Klinkt al een goed shoplijstje Cis, wanneer vlieg je weer terug?

Welkom Hazzie

Hier is de kerk net begonnen, waarom hebben mensen meer dan twee bijbels?
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen Cis en Its!

En meteen al van die vragen, Its

Ik denk dat mensen meerdere bijbels hebben omdat je geen bijbels wegdoet? Ik heb bv de bijbel die ik van school heb gekregen toen ik van de lagere school afkwam en ik heb een bijbel in de nieuwe vertaling, die kreeg ik van mijn moeder toen die uitkwam.

Ik ben niet gelovig meer, maar zal altijd die bijbels houden. En mocht ik gaan samenwonen met een man die hetzelfde heeft meegemaakt, dan hebben we vier bijbels

Cis, klinkt heerlijk dat winkelen. Fijn als het zo succesvol is.

Hazzie, die bami sla ik effe over, maar wijntjes met docu's klintkt als een goede zaterdagavondcombi.

TH, hopelijk rollen je ogen weer in model vandaag
Goeiemorgen!

Weer van dat saaie sombermansweer.

Cis, dat wordt driedubbel aankleden als je morgen weer naar huis gaat. Goed geslaagd joh, helemaal zoals de bedoeling was. En pas je overal nog wel in, na die chocoladefondue?

Hazzie, die tettereigenschap heb je dus ook, laat naar bed gaan.

Its, heftig avondje! Daar moet je inderdaad geen hakken bij dragen, volgens mij. Maar ik heb er totaal geen verstand van hoor.

Het antwoord van Pan op die twee bijbels klinkt wel logisch. Hoewel, dan hoef je ze toch niet allebei mee te nemen naar de kerk? Ik dacht nog (zonder iemand te willen beledigen), dat als je iets van die onzin niet kunt vinden in de ene bijbel, je (tevergeefs) hoopt dat je een logisch antwoordt vindt in de andere.

Oh, antwoord van man: vaak lezen mensen het liefst de oudste versie en vergelijken dat dan met wat er in de nieuwste staat, of met wat de dominee vertelt. Hm, het moet je hobby maar zijn...

Panta, fijne dag vandaag, lekker brunchen!

Ik ga maar eens douchen, een uurtje werken en naar de verjaardag van schoonzus vanmiddag.
Mogge! Mijn ogen staan weer redelijk normaal maar we gaan vandaag de laatste 3 afleveringen nog kijken .

Frans, leuk om je even te lezen en dat shoppen is alvast goed gelukt, net als het bijkletsen.

Its, lekker gestapt dus maar niet wezen hakken . Mental Theo, mijn ogen schieten meteen weer . . Vandaag even lekker rustig aan doen om het gebrek aan slaap te compenseren .

Panta, jij gaat zo lekker bijkletsen met vriendin? Veel plezier!
Oh ik geloof dat ik laatst een bijbel heb weggegooid hoor. Was een blauwe die meer leek op een agendatje. Ooit uitgedeeld op de middelbare school en ik dacht dat het een agenda was

Veel plezier idd Pan!

Klinkt heeerlijk Frans!
Het Viva forum is papaja.
Tonks, dan kom jij in de hel

Nu ga ik snel in de kleertjes. Tot later!
Ik ben gisteravond naar Love & other drugs geweest.

Best een leuke film om een keertje gezien te hebben.

Lupin moest werken vandaag en ik heb heeeeerlijk uitgeslapen tot 10:30 of zo

Nu ben ik Eragon aan het kijken, die was gisteravond op tv.

Heb ik in de bioscoop gezien 2 dagen voordat ik ging bevallen. En alle boeken heb ik gelezen. Alleen de laatste komt maar niet...
Het Viva forum is papaja.
Ik ben een heidentje volgens mijn overleden katholieke oma....
We gaan zo naar het asiel, hondje halen
Oww, hou je in he Fran. Eentje maar!
splinter
Hallo allemaal,

Ja ik leef nog (of had niemand me gemist ) maar ontzettend druk gehad en geen tijd voor het forum. Net het hele topic van MV gelezen.. pff de arme ziel. Ik hoop dat Kane snel opknapt en ze hem weer in haar armen mag sluiten.

Eerst even een ego post voor ik ga bij lezen. Of kan iemand me misschien een samenvatting geven

Hier gaat alles goed met de siamese tweeling. Van de week weer bij de DA geweest voor hun laatste enting en een algehele controle. Ze zijn weer helemaal goedgekeurd. Ze gedroegen zich ook erg netjes en de DA was onder de indruk van hoe mooi ze zijn voor gewone Huis Tuin en Keuken katten. Ha..ha.. ik ook hoor, en ze worden met de dag liever. Het leuke is dat de een meer naar mij trekt en de ander meer naar mijn vriend.

Gisteren zo gelachen. Ze moesten hun wormenpil en ik had eerst de een gegeven. Die mikte ik er niet helemaal goed dus die werd er weer uitgewerkt. Dus nogmaals en dat ging super. De andere pil lag al klaar voor nr. 2 en die ging daar dus mee spelen. Gooide hem op de grond en at hem vervolgens op. Ha..ha.. kijk volgende keer ga ik niet meer moeilijk doen maar leg ik het gewoon voor ze neer.

Liefs,

VV
haha hoe handig vv. Deden die van mij dat ook maar. Helaas... Ik sta nu in de rij voor parkeren bij alexandrium. Even winkels kijken. Je moet toch wat op een zondag.
Wij hebben dit weekend een loge en krijgen straks nog meer visite. Als ik mocht kiezen dan stond ik nu in de rij bij de Arena (is toch wat dichterbij voor ons). Veel plezier!
zo, we zijn weer op de terugweg. Lekker gegeten bij delifrance. Ik heb alleen een nieuwe kam voor de katten gekocht. Eens kijken of ik mac er weer fatsoenlijk uit kan laten zien. fran is het nog gelukt om een hondje te kiezen? Ben je al weer op de terugweg?
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 23-01-2011 16:59
Reden: Dit kamt wat makkelijker
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven