De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
vrijdag 28 januari 2011 om 14:37
Ik ben ook onwijs hard aan het werk.
Net collegaatje hier, samen broodje gegeten bij bakker bart vandaag. Lekker! Zit heel vol nu.
Net nog iets voor de hobby gedaan... en ehm... straks nog iets voor een uitzendkracht doen en dan ga ik er een eind aan maken.
Aan de werkdag dus he? Niet aan mijn levuh... Dat zou dramatisch zijn
Net collegaatje hier, samen broodje gegeten bij bakker bart vandaag. Lekker! Zit heel vol nu.
Net nog iets voor de hobby gedaan... en ehm... straks nog iets voor een uitzendkracht doen en dan ga ik er een eind aan maken.
Aan de werkdag dus he? Niet aan mijn levuh... Dat zou dramatisch zijn
vrijdag 28 januari 2011 om 14:48
vrijdag 28 januari 2011 om 15:15
Ik ben bezig in De verloren toekomst. Ik vind deze puzzels wat makkelijker dan de vorige 2 delen. Ik heb nu nog maar één keer de oplossing op internet hoeven opzoeken. Alle andere puzzels doe ik in één keer of met een paar hinten.
Er wordt wel veel in gekletst. Maar het is weer origineel bedacht, erg leuk om te spelen.
Er wordt wel veel in gekletst. Maar het is weer origineel bedacht, erg leuk om te spelen.
vrijdag 28 januari 2011 om 15:28
Ohw, leuk, visite. Eens kijken hoe lang ze nu weer blijven. En wie er nu achterblijft om wat langer te logeren.
Hier zit de was in de machine, tuin is schoon. K is terug met hond.
K is al weer bijna in slaap. Ik laat m maar ff. Ik ga zo eens de stad in. Kijken of ik mijn zuurverdiende centjes nog ergens aan kwijt kan raken.
Hebbie al gedronken Fran?
Hier zit de was in de machine, tuin is schoon. K is terug met hond.
K is al weer bijna in slaap. Ik laat m maar ff. Ik ga zo eens de stad in. Kijken of ik mijn zuurverdiende centjes nog ergens aan kwijt kan raken.
Hebbie al gedronken Fran?
vrijdag 28 januari 2011 om 15:32
Ja... sjokolademelk
Ik heb steken in mijn rug/zij trouwens... niet fijn.
Dat poepaantandenverhaal had je niet hoeven te vertellen opzich... Niet persé zegmaar... Nouja.. je snapt me wel :puke:
Lekker de stad in wiefke
Ik ga straks zalm met rauwe ham uit de oven maken met gekookte worteltjes, uitjes en broccoli. Zin in! Niet dat ik honger heb, maar gewoon, dat ik weer iets mag kauwen, iets hartigs
Ik heb steken in mijn rug/zij trouwens... niet fijn.
Dat poepaantandenverhaal had je niet hoeven te vertellen opzich... Niet persé zegmaar... Nouja.. je snapt me wel :puke:
Lekker de stad in wiefke
Ik ga straks zalm met rauwe ham uit de oven maken met gekookte worteltjes, uitjes en broccoli. Zin in! Niet dat ik honger heb, maar gewoon, dat ik weer iets mag kauwen, iets hartigs
vrijdag 28 januari 2011 om 15:57
Francis, lijkt me sowieso al een heerlijke maaltijd (zalm=altijd lekker) na een week shakes is het echt een feestmaal. Ik zal gisteren de reclame voor deze modifastvariant en ga het hier toch eens voorstellen. Man mag ook wel wat gewicht kwijt .
En ja, ik ben ook al weer even thuis van een halve dag testen (langer is de school niet open) en heb weer veel plezier gehad in het werk en op die school. Leuk team en ook nog hulp gekregen voor mijn eigen opleiding . Soms weet ik weer precies waarom ik een mensen-mens ben.
Nu even het recept van Frans zoeken, dat wil ik morgen op tafel zetten!
Bieb, beterschap voor MO en hopelijk is jouw bezoek aan het uwv toch een beetje zinvol!
Ratteke, shop ze! En Tarapoepverhaal
Olijf, is het huis al optisch schoon .
En ja, ik ben ook al weer even thuis van een halve dag testen (langer is de school niet open) en heb weer veel plezier gehad in het werk en op die school. Leuk team en ook nog hulp gekregen voor mijn eigen opleiding . Soms weet ik weer precies waarom ik een mensen-mens ben.
Nu even het recept van Frans zoeken, dat wil ik morgen op tafel zetten!
Bieb, beterschap voor MO en hopelijk is jouw bezoek aan het uwv toch een beetje zinvol!
Ratteke, shop ze! En Tarapoepverhaal
Olijf, is het huis al optisch schoon .
vrijdag 28 januari 2011 om 17:04
Wat fijn dat het zo leuk is TH. Intensief maar leuk.
Oke, receppie van de zalm:
Zalm droogdeppen en bestrooien met verse peper en dille, omwikkelen met rauwe ham, in ovenschaal doen, beetje olijfolie erbij en wat cherrytomaatjes, bakken in een voorverwarmde oven van 150 graden (15/20 min)
Verder: uitje, knoflookje en gemberwortel wokken tot glazig, dan broccoli en wortel in kleine stukjes erbij wikken, dan een DL kippenbouillon erbij doen en een minuut of 10 laten koken/pruttelen. Dan zou het klaar moeten zijn
Oke, receppie van de zalm:
Zalm droogdeppen en bestrooien met verse peper en dille, omwikkelen met rauwe ham, in ovenschaal doen, beetje olijfolie erbij en wat cherrytomaatjes, bakken in een voorverwarmde oven van 150 graden (15/20 min)
Verder: uitje, knoflookje en gemberwortel wokken tot glazig, dan broccoli en wortel in kleine stukjes erbij wikken, dan een DL kippenbouillon erbij doen en een minuut of 10 laten koken/pruttelen. Dan zou het klaar moeten zijn
vrijdag 28 januari 2011 om 18:53
Ik heb gebakken aardappelschijfjes op en shoarma met knoflooksaus. Niet echt geweldig.
Bieb, hoe was het UWV pesten? Ging het goed?
Ik ga zo maar eens douchen denk ik. Of niet. Ik heb eigenlijk geen zin in vanavond. Dochter is er niet. Zoon geen idee.
Blaasontsteking is nog steeds niet over. Die pillen werken helaas niet gelijk. Ik hoop wel dat het morgen beter gaat. Dan heb ik 3 tabletjes op. Dan moet het toch echt gaan werken hoor.
Zo. Wie gaat er nog wat leuks doen?
Bieb, hoe was het UWV pesten? Ging het goed?
Ik ga zo maar eens douchen denk ik. Of niet. Ik heb eigenlijk geen zin in vanavond. Dochter is er niet. Zoon geen idee.
Blaasontsteking is nog steeds niet over. Die pillen werken helaas niet gelijk. Ik hoop wel dat het morgen beter gaat. Dan heb ik 3 tabletjes op. Dan moet het toch echt gaan werken hoor.
Zo. Wie gaat er nog wat leuks doen?
vrijdag 28 januari 2011 om 18:59
Heb je een bad Rat? In heel warm water zitten, verlicht de pijn...
Als het goed is gaat E zo borrelen met visvrienden en ben ik alleen. Dus ga ik even fijn tutten in de badkamer en dan kom ik weer bij jullie in pyjama.
Morgen dus die biografie doen en misschien zondag naar die tentoonstelling waar Borrie het over had.
Als het goed is gaat E zo borrelen met visvrienden en ben ik alleen. Dus ga ik even fijn tutten in de badkamer en dan kom ik weer bij jullie in pyjama.
Morgen dus die biografie doen en misschien zondag naar die tentoonstelling waar Borrie het over had.
vrijdag 28 januari 2011 om 19:12
Oh, DQ heeft weer wat nieuws verzonnen om zoon te zien. Ze heeft nu gezegd dat ze dinsdag ofzo helemaal alleen op een perron in Rotterdam was en dat ze ruzie heeft gehad met een Marokkaan. Want die sloeg op haar kont, daar zei ze wat van en uiteindelijk heeft hij haar geslagen en bespuugd. Zij heeft hem ook geslagen.....
Dit verteld ze zoon. Hoogstwaarschijnlijk in de hoop dat ie gelijk naar haar toekomt.
Niks van waar. Zoon heeft haar gezien op de webcam want ze zou een dikke lip hebben. Niets te zien.
Wat een wanhopig zielig kind is het toch ook.
Dit verteld ze zoon. Hoogstwaarschijnlijk in de hoop dat ie gelijk naar haar toekomt.
Niks van waar. Zoon heeft haar gezien op de webcam want ze zou een dikke lip hebben. Niets te zien.
Wat een wanhopig zielig kind is het toch ook.