De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Hier is het ook spiegelglad trouwens, de hele straat glimt en de strooiwagens draaien overuren!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik vind het nog een beetje spannend om te vertellen.. niemand weet het nog maar ik ben zwanger.... Ik vind het nog supereng en durf pas echt blij te zijn als ik het hartje heb gehoord. Ik heb nu tweemaal in mijn directe omgeving meegemaakt dat het hartje niet te zien was... Morgenmiddag hebben we een afspraak bij de verloskundige en donderdag de echo.
Slofje: 't is hier ook zo mooi, ik kan nog steeds zo enorm genieten vd bergen. Of het nou winter of zomer is, de bergen blijven zo enorm bijzonder, elke keer zie ik weer iets nieuws in een berg. We hebben een poosje er midden in gewoond maar helaas was dit financieel niet haalbaar, te weinig goede banen e.d. maar nu zitten we er nog steeds in een klein uurtje midden in. Ik ben een echt "bergenmens"
Optimist tot in de kist!
# Ben ook een beetje bang voor meelezers.... niemand weet het nog in mijn omgeving #
quote:vliegvogeltje schreef op 01 februari 2011 @ 21:30:

Ik vind het nog een beetje spannend om te vertellen.. niemand weet het nog maar ik ben zwanger.... Ik vind het nog supereng en durf pas echt blij te zijn als ik het hartje heb gehoord. Ik heb nu tweemaal in mijn directe omgeving meegemaakt dat het hartje niet te zien was... Morgenmiddag hebben we een afspraak bij de verloskundige en donderdag de echo.Ooooooh wat fijn V.V. Wat heerlijk. Supernieuws is dat!
Optimist tot in de kist!
Vliegvogeltje, wat leuk! En ik snap dat je het heel spannend vindt om te vertellen dus extra stoer dat je het nu na een paar voorzetjes en de aanmoediging van Slofje toch doet
VV, je kan het zo ook weghalen natuurlijk, hoewel de berichten om jouw berichten heen dan niet helpen
Ha...ha... ja ik had een topic op kinderen geopend (nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen) dus het was al niet meer helemaal geheim want Frans kwam daar ook al even langs.
Ik ben ondertussen aan het zoeken op internet naar de wekkerradio die wij hebben staan omdat ik denk dat Olijf daar ook wel mee uit de voeten kan
Talkinhead ik duim maar heel hard dat ik het strakjes aan iedereen kan vertellen en dat ik hier geen bekende heb die mee lezen.
Ik baal wel een beetje dat ik morgen op de weegschaal moet... ik ben 5 kilo aangekomen de laatste maanden en dat komt toch echt niet van de baby (ben nog maar 10 weken)....
Vlieg, wat leuk en spannend! Succes de komende dage, kan me voorstellen dat je toch in spanning zit. Maar alles is vast helemaal ok
Ah TH, ben benieuwd naar jouw wekkerradio ( iedereen ineens aan de wekkerradio-speurtocht) Lief dat jullie zo meedenken

Ik heb dus gewoon zoiets nodig maar dan met een radio en een wekker erin
Olijf ik hoop het echt... 2010 was een jaar met een hoop verdriet (verlies van mijn twee lieverds en mijn lieve omaatje). Ik hoop dat 2011 ons heel veel goeds mag brengen.

Maar ik houd jullie op de hoogte...

Ben alleen supermoe.. ben echt een suffe doos... lig elke dag vroeg in bed.
AHA, had ik het toch goed

Wat leuk voor jullie, Vliegvogeltje!! En wat een spannende dag morgen! Kan me voorstellen dat je nog een beetje huiverig bent om het al te vertellen (dus sorry voor mijn alziende, tussen de regels door lezende oog ).

Wij wachten ook in spanning af! Succes!
deze wekker hebben wij
VV, dat hoop ik ook voor jullie . En moe schijnt niet zo raar te zijn toch, de eerste tijd? Lekker op tijd je bed in gaan en dan is het zo morgen...en dan hoop ik morgenavond nog veel meer goeie berichten te lezen.

Loop ik nu nog even naar boven voor typenummer van onze wekker, kan m op basis van merknaam niet vinden
Slof, je bent idd wel scherp zeg, ik had er dus helemaal niks achter gezocht

Ik zei het ooit al: 2011 wordt ons jaar hoor, voor iedereen!
quote:vliegvogeltje schreef op 01 februari 2011 @ 21:49:

deze wekker hebben wij
Nog een wekker...
quote:vliegvogeltje schreef op 01 februari 2011 @ 21:49:

deze wekker hebben wij
Olijf daar ga ik ook voor, 2011 is ons jaar!!!
Talkinghead dat heb ik ook begrepen dus ik ga zo lekker slapen. Onze tweeling is ook moe van het stoeien dus die zullen graag met mij mee naar boven gaan. Heerlijk hoor, twee van die poezenbeesten op mijn voeteneinde.
Fant, kijk uit hoor. Chocola is Heel Erg giftig voor honden. Kunnen ze dood van gaan.
quote:Olijfje_ schreef op 01 februari 2011 @ 21:51:

Ik zei het ooit al: 2011 wordt ons jaar hoor, voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven