De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Hm de AH site doet het niet maar de rest toch wel!

enne www.ah.nl
Ja, die site wel. Maar AH heeft die brood niet meer

Ga morgen wel kijken
http://blog.lekkerglutenvrij.nl/

biologische winkel voor het brood.

Ook de deka heeft dit brood in de vriezer dus misschien elke supermarkt?
Het Viva forum is papaja.
Thnx Tonks

Kan wel eens bij de biosuper een deaurp verderop kijken morgen
http://www.glutenvrijemarkt.com/
Zwaai zwaai, slaap lekker allemaal!

Mijn rondje is gerend, Sil is uitgespeeld (mwah, nog niet helemaal), ik ga douchen en naar bed.

Tot morregge!
Splint, die Valentijnskaarten van jaren geleden kwamen 1 of 2 dagen later alsnog maar man was zo teleurgesteld dat hij nooit meer iets heeft gedaan. Omdat het vrijdag ter sprake kwam dacht ik zelf eens een poging te moeten wagen dus gisteren met iets anders (dat geen haast had) snel nog naar de brievenbus gefietst met het idee vandaag een verrast smsje te krijgen dat hij zo'n leuke kaart bij de post had. Helaas niet dus .

Frans, er wordt goed meegedacht over glutenvrij eten . Ik heb 2 collega's gehad met coeliakie, waarvan 1 in combinatie met lactose-intolerantie. Het was voor allebei even wennen maar goed te doen als je weet welke producten goed zijn. Hopelijk heeft de biosuper een paar handige producten in de schappen en zelf sauzen etc. maken is toch het lekkerst . Ik gebruik ook maar zelden van die pakjes en zakjes, voor de pasta maak ik graag een prutje op basis van gezeefde tomaten en veel groente.

Ik ga ook eens naar bed en een poging doen om morgen eens op tijd op te staan zonder de druk van klus of stage .
Goeienmorgen!

Je hebt al veel tips gekregen Fran. Handig. ik hoop dat het allemaal helpt tegen de vermoeidheid van E. Hoe lang zou hij zo moeten eten om (eventueel) resultaat te zien? Knapt hij dan al na 2 dagen op of gaat daar nog een week of wat over heen?

Vanochtend hadden we al vroeg bezoek. Zoon was er al om een uur of 6 om de hond uit te laten.... Hij had geen slaap meer, dus pa gesmst, en een dikke 20 minuten met Tara gelopen. Was wel makkelijk voor mij. Kon ik het iets rustiger aan doen vanochtend.

Hoe is het met Kaatje? Nog steeds koortsvrij?

Oh, zwanehals schoonmaken.... dat is idd een vies karwei. Ik heb dat ook zo vaak moeten doen. Dat Stinkt! Gelukkig hebben we dat in dit huis nog niet hoeven doen. Maar gelukkig heb ik daar nu K voor.

Ontbijt zit er in, kop thee ook. Dus nu maar weer aan het werk. Eens kijken of ik vandaag wat vaker langs kan komen.
Ik kon gister moeilijk in slaap komen met al die gluteninfo

Straks op jacht naar die zooi en als ik terug ben, samen met de schoonmaakster de berg was opvouwen en vanmiddag weer proberen te sporten.
Kaatje is nog steeds koorstvrij!

Ik zit nog in pyjama terwijl ik zo al moet werken en rustig doorforummen

Ik baal eigenlijk best dat ik er nu pas weer weet dat Kaat volgende week vakantie heeft. Nu ben ik te laat met aanvragen van verlof. Kinderen vragen echt om een ijzeren planning hoor.

Maar we hebben tegenwoordig wel een jaarplanner op de plee
Goedemorgen

Ratteke, dat was zeker een bijtijdse bezoeker Lekker dat jij nu niet de deur uit hoefde .

Frans, heb je uiteindelijk wel glutenvrij gedroomd

Tonks, Kaatje lijkt dus wel beter nu . En heb je die pyjama inmiddels verwisseld voor je werkoutfit Poets of bel vandaag? Fijn he, die schoolvakanties . Voor de juffen dan

Ik ga ontbijten!
Je kan het altijd nog vragen Tonks.

Rat, hij zou na een week of 2 wel wat moeten merken al.

Hij heeft nu zo vaak buikpijn en schijterij vlak naar het eten, dat laatste zou wel vrij snel weg moeten zijn. Maar goed resultaat is pas na een halfjaar.

Ik hoop ook heel hard dat dit de oplossing is.

Heb net voor 65 euro aan verschillende broden en broodjes, pasta, meel en wat andere dingetjes besteld. Hopelijk komt dat deze week nog binnen.

TH, nu je zegt over dromen... ik heb gedroomd dat een vriend van E seks met mij wilde en dat hij steeds kusjes aan het geven was en ik werd er misselijk van, want vriend van E en niet aantrekkelijk Bedankt dat je me helpt herinneren aan mijn weggestopte droom
Mogguh!

Fijne droom, Fran!

Rat, lekker hoor, zo'n verrassing in de ochtend. Hoewel je vast even vreemd stond te kijken eerst.

Jammer TH, dat het kaartje niet deed wat je wilde. Het zou wel een verrassing zijn als je zoiets op je werk krijgt.

Lekker vrij vandaag?

Fran gaat lekker de was vouwen en een poging tot sporten doen. Succes met beide....

(hier is de afspraak: ik vouw de was en man ruimt op. Daar heb ik dan weer een gruwelhekel aan!)

En hopelijjk gaat het werken, zo zonder gluten. Zal best wennen zijn, maar niet onsmakelijk denk ik.

Tonks, inderdaad gewoon nog proberen om vrij te krijgen. Heb je nu alle vakanties en schoolvrije dagen op de kalender gezet? Lijkt me vreselijk lastig hoor, om dat allemaal bij te houden en te regelen.

Ik ga weer een poging doen om hard te werken vandaag!
Even tussendoor: de meeste biologische winkels verkopen glutenvrij brood
Sorry Frans! Moet wel een rare droom geweest zijn, misschien volgende keer dromen van een knappe vriend van E . Je hebt trouwens al flink gescoord qua glutenvrije producten.

Splinter, werk ze!
Mogguh

Even een bakkie en bijlezen...
Dat was een dikke 2 uur wasvouwen

Lunchtijd!
oooh AH het glutenvrije brood niet meer?

raar...ik meen het laatst nog gezien te hebben (of was dat in een andere super..?)

Maar ik zie dat je al lekker aan het bestellen bent Frans

Zou mooi zijn als dit de oplossing voor E is.

En waarom nou dromen van de lilleke vriend van E?

Hij zal toch ook wel leukerderdere vrienden hebben?

En die was opvouwen ik ben een dikke neuroot wat dat betreft....heb een hele mooie wasruimte en die moet netjes en leeg!!! dus huphuphup wassen,vouwen en zo snel mogelijk de kasten weerin.

Gebeurt mij niet dat er een stapel ligt maar dat is op het enge af..segmaar

TH wat sneu voor man met die kaarten,dan is de lol er nu helemaal wel af ja.

En Ratteke hoefde Tara fijn eens niet uit te laten,kan zoon niet vaker komen?

Tonks,hoe laat moest je werken dan?

poetsen vandaag?

Fijn dat Kaatje iig weer goed gaat!

Ik hoor je ook al effies niet meer over Lupin,is die er nog wel?

en iedereen een hele goedemorgen middag natuurlijk!
anoniem_109178 wijzigde dit bericht op 15-02-2011 12:50
Reden: duh
% gewijzigd
Ooooh, had ik dat maar Bieb. Ik was nu shirtjes aan het vouwen die mee waren naar Afrika
quote:Francisca_ schreef op 15 februari 2011 @ 12:27:

Dat was een dikke 2 uur wasvouwen

Lunchtijd!

Sowheeej das lang vouwen met z'n 2en... Moest alles in huis gevouwen worden? Ik heb ook wel eens dat ik meer dan een uur boven zit om alles weg te vouwen. Het is niet mijn meest favoriete huishoudelijke klus.

En ik mag hopen dat je voor die centen toch wel een aardige kast vol spul hebt? Niet dat je daar net een week van kan eten. Duur. Of valt het mee? (heb geen idee hoor)

Ik hoop voor E dat ie er snel van opknapt. Zou mooi zijn als hij hier beter van wordt.

Zoon mag zo wel vaker langskomen Ik kon nu echt op mijn gemakkie naar het station fietsen.

Bieb ook weer wakker. Ben je het werkloos zijn al zat? Of is het nog wel ff lekker?

Ik ga weer ff verder!

Oh, en wat is het heerlijk he, de zon schijnt!!! ik krijg dan altijd zo'n zin om vrij te nemen en in de tuin te gaan werken of zo. Of de markt over en dan lekker fruit kopen en een patatje bij Harteveld eten. Hmmm, lekker vooruitzicht.
quote:Francisca_ schreef op 15 februari 2011 @ 12:37:

Ooooh, had ik dat maar Bieb. Ik was nu shirtjes aan het vouwen die mee waren naar Afrika Ooooh, wauw... en ik maar denken dat ik een slome was met vouwen... I've met my master!
*fluistert* Goedemiddag Bieb

En inderdaad, is Lupin nog in beeld?

De was blijft hier ook nooit zo lang liggen maar zo vlot als Bieb ben ik niet standaard. Toevallig gisteravond 2 wassen opgevouwen en wat dingetjes gestreken (daar ben ik misschien iets te fanatiek mee ).
Tja die zomershirtjes had je ook nog verder niet nodig gehad hé..

(tijd om gelijk wat in een zak te stoppen??)

En neu..ben het thuis zijn nog steeds niet zat.

Verveel me niks hoor

Maar dat mag ik natuurlijk niet hardop zeggen want iedereen in mijn omgeving komt met vacatures aanzetten en vraagt bezorgd of er al wat aan zit te komen..

Ik was vandaag pas om 11.40 wakker

maar heb als excuus dat ik een beetje ziekjus ben en vannacht om 5 uur een poos wakker was..

Voor de rest zit mijn agenda de hele week va de ochtenden volgepland dus lekker op tijd bed uit.

Morgen ga ik om 10.00 uur naar de kapper (joehoe..want mijn haar zit al een poosje waardeloos)
Bieb, maakt mij ook niks uit hoor, ik ben zelf ook niet zo'n matineus typje als het niet hoeft . En als ik ziek ben al helemaal niet. Lekker om even naar de kapper te gaan morgen, een frisse coupe doet altijd goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven