De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Klopt Bieb, maar als er visite komt wil ik de plee gewoon schoonmaken. Is een trekje. Weet niet waarom ik dat doe

En morgen gaat poetsmevrouw helpen met de was opvouwen ipv de badkamer. Weet ze nog niet. Maar ik heb geen zin om die hele bult in mijn eentje te doen. En lijkt me minder zwaar dan de badkamert.

Wat goed Bieb, van baantje Lekker wat extra's

Hoop dat Kaatje weer beter is en Doppertje ook
Klinkt goed Bieb, gefeliciteerd!! En die extra centen zijn natuurlijk hartstikke lekker!

Tonks, hoest met Kaatje, nog koortsvrij?? Ik hoop het!

En ik mijn drakenei, ik word nu al 2 dagen een stuk fijner wakker!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:NymphadoraTonks schreef op 14 februari 2011 @ 14:22:

Wat ben jij duur zeg Bieb Ik verdien bruto gewoon al 10 euro per keer minder dan jij :(

gewoon gevraagd...en was akkoord.

Maar ik werk ook heul hard
Zwart werken Tonks... Hou je meer aan over. Ik betaal overigens 10 euro per uur.
Ik doe niks hoor Bieb op mn werk
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 14 februari 2011 @ 14:49:

Ik doe niks hoor Bieb op mn werk

gnagna,daar zat ik op te wachten.

Maar waarom neem je er ook niet een adresje zwart bij dan?

snel verdiend hoor..
Wij betalen 'de onze' 35 euro voor 3 uurtjes. Eigenlijk 11,25 per uur, maar dat is zo lastig met betalen steeds. Dus heeft ze mazzel.

Maar fijn Bieb! Wanner ga je beginnen? Is het in de buurt?

quote:biebelien schreef op 14 februari 2011 @ 14:00:

MO noemde mij vanmorgen "liefkozend"snurkie

.

Heb je hem geslagen?

Maar het kan erger hoor. Ik kende ooit iemand die heel vaak te veel dronk, daar niet goed tegen kon en dus regelmatig over zijn nek ging. Hij heette Kasper, maar zijn bijnaam werd dus al snel Kotsper.

Olijf, wat fjin van je ei! Dat er maar mooie en lieve draakjes uit mogen komen.

Het gaat geleidelijker he, zo wakker worden. Rustiger.

Ratteke, harde werker! En Fran ook, in de vakantie nog wel!

Tonks, ik duim dat het de goede kant op blijft gaan met Kaatje.

Ik heb net gereserveer bij Belle, voor de restaurantweek. Kijken of de kaart ook zo vol spelfouten zit.... (zal ik er iets van gaan zeggen??)

Het sterrenrestaurant wat we eigenlijk wilden, Tante Koosje, was al vol natuurlijk.
Haha,(nog) niet geslagen...was net wakker

Hier in durp is een jongen/man die steevast op een bepaald gezellig voetbaltoernooi te veel zoop en dan dronken naar huis gebracht moest worden (en ook enorm moest overgeven)

Die noemen ze nu standaard ipv achternaam Schuurman: Braakman.

Jummie restaurantweek!!!

Belle ga ik ff googlen.

Deze keer ikke niet,ik eet op Lanzarote die week

oh en bij poetsadres ga ik as donderdag beginnen.

en dan iedere donderdag van 9-12
Oh, wat erg die site van Belle... Zo zonde want het is echt een geweldig restaurant en het is een prachtig pand dat prachtig ligt. Ik zou er echt wat van zeggen Splint want zo halen ze zichzelf onnodig naar beneden!

Bieb, lekker hoor, restaurantweek op Lanzarote
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bieb, lekker dat poetsadresje . Mooie verdiensten ook .

Tonks, jij vindt echt ook een leuke baan hoor, straks, als studie klaar is

Ratteke, op zich wel fijn om werk te hebben waar je het ook druk mee hebt maar we missen hier inderdaad wel het uitgebreide ochtendverhaal .

Frans, goed gepoetst en nu lekker teuten met bezoek? Bij mij gaat er ook altijd minimaal een doekje door de pot als er bezoek komt .

Splinter, is het na het moeizaam wakker worden wel een goeie dag geworden? Of sta je ook in de rij voor een drakenei van Olijf . Fijn trouwens dat je nu veel beter wakker wordt! Olijf dus .

Ik was rond lunchtijd weer thuis, katten eruit gelaten want toen was het ook precies droog en inmiddels een was en korte stofzuigbeurt verder. En een paar cupjes Sjors .
Ik zou er ook wat van zeggen. Maar dan wel nadat je gegeten, gedronken en betaald hebt. En dan ff om de manager of zo vragen, niet aan de bediening doorgeven.

Ik moet K nog steeds zo gek zien te krijgen om dan uit eten te gaan. Ik wil ook! Maar ja, ik weet toch wel dat ik het eigenlijk niet hoef te proberen. Hij wil toch een schnitzel/varkenshaas/aardbeienijs....
Gewoon reserveren Ratteke!

En dan zeggen dat hij zich netjes moet gaan aankleden omdat je een verrassing hebt
Enne die site van Belle.

staat daar geen contactformulier of mailadres op?

Dan zou ik daar een vriendelijk mailtje naartoe doen...
Visite was er om 11u al dus is al laaaaang weg

Fijn van die wekker trouwens Olijf
quote:Ratteke schreef op 14 februari 2011 @ 15:51:

Ik zou er ook wat van zeggen. Maar dan wel nadat je gegeten, gedronken en betaald hebt. En dan ff om de manager of zo vragen, niet aan de bediening doorgeven.

ik denk: na het eten en drinken en VOOR de rekening.

Gewoon reserveren Rat, dan moet hij wel. En: bij die restaurantweek heeft hij toch geen inspraak in het menu.
Oh ja, het was tot nu toe wel een goede dag. Maar dan moet ik nu wel weer snel uitloggen, want anders wordt het laatste uurtje toch iets te forummerig.....
de restaurantweek lijkt mij geweldig. Maar gezien onze financiële situatie vind ik het eigenlijk zonde van de centen. Ben erg zuinig en een kniepkeutel geworden. Vind alles weer snel luxe en dat hebben we niet nodig. Erg he. Niks aan zo te moeten leven. Ik zou eigenlijk ook niet weten waar ik zou willen eten. Scheelt wel :-)
Ik ga daar ook eten Splint
Splint, ik dacht ook iets te reserveren maar zie dat het pas vanaf 16 februari kan? Via de site van restaurantweek dan, ik kan ook wel even op de site van het gewenste restaurant kijken natuurlijk
http://www.restaurantweek.nl/diningcity

wachtwoord is diningcity2011
Frans, thks! Ik heb net gekeken en het restaurant waar ik man mee had willen verrassen zit ook al vol . Maar even verder kijken of ik nog iets leuks kan vinden in de omgeving.
Oh... balen...
Ja, een beetje wel ja. Maar ik vind nog wel iets leuks
Iemand hier ervaring met glutenvrij eten?
quote:Francisca_ schreef op 14 februari 2011 @ 18:12:

Iemand hier ervaring met glutenvrij eten?Nee, helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven