De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Jaaaa, heul vroeg, Ben al meer dan een uur op pad!

Gaaaaaaaaaap.
Werkse Rat! Fijn kind heb jij in huis lopen.....

Bij elk station kan ik even snel inloggen.....

Ik heb spierpijn in mijn buik
quote:Francisca_ schreef op 16 februari 2011 @ 08:51:

Ik heb spierpijn in mijn buik

Haaai Fran, iets te enthousiast geweest gisteren? Nare plek om spierpijn te hebben.

Splinter, ben jij al op de plek van bestemming?
goedemorgen dames

ik heb vandaag vrij en buiten af en toe wat opruimen hoef ik helemaal niets. Behalve vanavond met Itsman mee darten. Maar dat is gewoon gezellig enzo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Klinkt als een prima dagje Itsme! Geniet er van.
Lekker Its

Lekker aan het werk Rat?
Hoi hoi

Net terug van de kapper en met goed haar nu een broodje in de oven en een bakkie koffie.

Heb besloten de forumster die zich voordoet als dierenarts (is eigenlijk expert in álles) te negeren,krijg er hoge bloeddruk van.

Wat een zuigerT

Splinter,lange dag zeg!!

succes met je gesprek *duimduimduim*

Verder de meesten druk aan het werk?

Its lekker vrij,geniet van je rust!
Gewoon doen Bieb. Doe ik al een lange tijd en geeft veel rust
Goedemiddag meisjes

Bieb met een fris hoofd en een goed plan

Frans met spierpijn dus je hebt echt iets gedaan gisteren

Ratteke met snode plannen

Splinter die echt heel vroeg op pad was en nog een lange dag voor de boeg heeft

En Its die aan het genieten is van een vrije dag met mooi weer

Ik heb wat dingetjes voor school gedaan en moet zo de auto in voor de lessen van vandaag, wel een iets kortere dag dan anders want laatste les valt uit dus ik kan thuis eten...net op een dag dat man uit eten gaat met broers en zussen voor familieberaad. Ik had ook al lekkere dingen gehaald voor een meeneemsalade maar die kan ik nu relaxt maken en eten als ik thuis ben.

Splinter, hoe laat moeten de duimen aan?
Werken gaat prima! Ben lekker op dreef en leer er weer veel nieuwe dingen bij.

Bieb, in het topic van Prada hield ze zich eerst wel vrij rustig vond ik. Hopenlijk zijn de woorden nu eens aangekomen, niet alleen die van jou maar van meer mensen.

Ik vond dit topic wel een goed voorbeeld van slecht lezen en groepsgedrag. Erg leuk om te lezen.

En hoezo wéér terug van de kapper? Je was gisteren toch geweest? Toch?

Mijn van huis meegenomen beleg is niet lekker... zuur geworden. Gatver. Dan maar alleen mn Tandoori soepje eten.
neu...kapper was toch echt vanochtend.

Lekker kort dagje TH,ook wel eens fijn!

Balen Ratteke van zuur beleg yegh!

Hebben jullie geen kantine waar je wat bij kan halen?

Ik heb boven even alle logeerkamers gezogen en de ramen opengezet...daar komt normaal gesproken niemand (ik heel af en toe als MO snurkt)

Even de boel doorwaaien daar..je weet maar nooit wanneer er eens iemand(en) blijft pitten

en inderdaad,het topic van Prada

mensen lezen wat ze willen lezen en dat moet in hun straatje passen van wat ze zo graag willen zeggen...

en dan nog is het weer zogenaamd een "bashtopic"

Wat een onzin....
Gelukkig hebben we een vrij goede kantine. Heb daar ook dat lekkere soepje vandaan. Honger heb ik niet hoor. Stevig ontbijt gehad, een appel en nog 3 sultana koekjes en bij de soep zat nog een stuk geroosterd brood.

En mocht ik straks toch nog honger zin in eten krijgen kan ik nog altijd naar de snoepmachine op de eerste verdieping.

Ha, fijn, frisse slaapkamers.
Bieb: een frisse coupe en frisse logeerkamers

Ratteke, balen van dat zure beleg: doet me denken aan de keer dat man dacht dat hij die groen uitgeslagen lever nog best op mijn brood kon doen . Ik kwam er pas na 2 happen achter dat er iets niet in de haak was

En kort dagje is heerlijk, het is hier zulk lekker weer dat ik zelfs heb overwogen om vanmiddag te spijbelen . Maar ik ga keurig naar school, nu dus!

Tot later
Gatver, zuur beleg

Ik had net een heerlijke bagel met wilde zalm bij beans & bagels

Lekker Bieb, kapper
Zuur beleg?! Ik denk dat ik dat maar even niet ga teruglezen.

Wel even mijn krappe tijd op het station gebruiken om naar jullie te zwaaien. Over 1 minuut vertrekt de trein weer. Ik ben inmiddels ver weg geweest en op weg naar mijn gesprek.

Ik word oud, veulste vermoeiend, zo'n dag. Pfff.

Alles goed hier?Owww, de trein fluit.

Tot later!
Succes Splinter!!!!!!
Succes Splinter!!!!! Duimerdeduim x heel veel!!!

Ik ben erg moe vandaag dus niet zo in de tetter-stemming. Misschien vanavond. voor jullie allemaal!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Kallumpies an Olijf!

Lekker op de bank met een dekentje is ook fijn hé..

(ga ik vanavond iig wel doen en dan met de laptop op schoot)

Zo even lekker boerenkool opbakken,yummie
Succes Splinter! De duimen zijn aan het draaien!

Olijf, lekker op de bank inderdaad, met dekentje.

Bieb, jij ook? Dan doe ik het ook Gesjellig

Ik wacht op 'thuisbezorgd'.

E vond het GV brood wat ik had besteld, gelukkig te eten. Erg droog maar geen vieze smaak oid. Gelukkig maar
Ik heb het dekentje voor de bank gewassen en deze ruikt weer erg lekker. Vanavond ook maar met het dekentje op de bank geloof ik

Ik ga restjes uit de vriezer eten denk ik. Of heule simpele spagetti, alleen met gehakt en uien. Meer heb ik niet in huis. Oh ja, nog een pot saus uit mijn kerstpakket.
Buik vol boerenkool en met dekentje op de bank,present!!

Komt er nog wat leuks op TV vanavond?

Ben te lui om op te staan en de gids te pakken

Wat is het geworden Ratteke met eten?

En Francis?
Het is spagetti geworden met een errug lekker sausje al zeg ik het zelf. Verse peper, zout tabasco en een snuf cayennepeper en een flesje kookroom en anderhalf blikje tomatenpuree.

Ik heb me niet eens helemaal klem gegeten. Ik kan nog pap zeggen

Morgen nog een keer

Ik heb het een beetje warm, lig wel op de bank maar zonder dekentje. Die komt later vanavond wel.

En of er nog wat leuks komt, het is woensdag dus dan komt Criminal minds altijd. Voor de rest weet ik het niet, ik kijk op woensdag altijd CM.
Oh ja CM,altijd goed.

meerdere achter elkaar hé..

en straks nog 2,5 MEN
Ik kijk Veronica en had spareribs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven