Dekbedovertrek uit viva nr....?

15-08-2011 10:53 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar de naam van het merk (of de winkel) van een dekbedovertrek die een aantal nummers geleden in de viva stond.

Geen idee meer welke viva maar het gaat om een dekbed overtrek met heel veel kleur! volgens mij in de tinten rood, oranje, paars etc. In de woonrubriek heb ik dit dekbed overtrek gezien. de eigenaresse heeft een eigen woonwinkel en daar kwam dit dekbed uit. ze had zelfs haar muur aangepast (oranje?) op de kleuren van dit dekbed. Heb me helemaal rot gezocht op internet maar kan het niet vinden...

weet iemand wat ik bedoel?! ik heb helaas mijn oude viva's niet bewaard dus kan het niet opzoeken.

Zou erg blij zijn als iemand tips voor me heeft!
dank summercocktail maar dit is niet de overtrek die ik bedoel. mee indiaas achtige stijl en zonder wit. nog een idee?

Ik vind die onderste zelf wel erg leuk
quote:maud1987 schreef op 15 augustus 2011 @ 10:53:

Ik ben op zoek naar de naam van het merk (of de winkel) van een dekbedovertrek die een aantal nummers geleden in de viva stond.

Zou erg blij zijn als iemand tips voor me heeft!Naar de bieb gaan en oude nummers van de Viva doorlezen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb laatst een foto uit de flair of viva geknipt met een dekbed erop. Was een bed van hout met nachtkastjes eraan vast. De kleuren waren zoals jij je ze beschrijft maar de muur wat fel blauw/groen. Dat dekbedovertrek was van essenza.
dank voor de reacties!

Ik denk jo1980 dat dat het dekbed is wat ik bedoel, groenblauwe muur kan ook. in ieder geval had ze haar muur aan de felle kleuren van haar dekbed aangepast. helaas kan ik bij essenza niet het dekbed vinden...

vaneshome.nl is een mooie siter maar ook dar is ie niet.

volgens mij had ze een eigen klein woonwinkeltje en kwam dit dekbed uit haar collectie...

iemand al een idee?
Ik heb me ook suf gezocht naar het overtrek online maar tot op heden niet gevonden helaas. De kleur achter het bed was aangepast op een schilderij wat ze zelf had gemaakt. Schilderij was van een afrikaanse vrouw. Ik heb helaas zo uitgenipt dat ik niet kan vinden in welke tijdschriftnummer het stond.
http://img15.imageshack.us/img15/9913/essenzas.jpg
Als je die foto mailt naar essenza? Wellicht weten zij waar ie nog te krijgen is. Mooi overtrek trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven