Diamond painting, wie ook?

10-12-2016 23:01 700 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maandje geleden heb ik via aliexpress diamond painting ontdekt en man wat is dat verslavend (en lekker suf )



Nog meer mensen? Misschien leuk om hier wat te laten zien, of tips uit te wisselen.



Voor als je het niet kent, dit is het principe:







Alle reacties Link kopieren
Ha die zag ik voorbij komen idd. Mooi hoor!



Ik heb vandaag mijn eerste afgemaakt, dus nu wachten tot de volgende binnenkomt.
Alle reacties Link kopieren
Geelheer, kun je een foto plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 14 maart 2017 @ 13:37:

Hee wat leuk, een topic hierover.



Ik doe het sinds eind november.

Nu wel even een kleine dip, de DP voor m'n vriend is slecht (niet zichtbaar, ook niet met zaklamp etc, gewoon echt slecht gedrukt), die van m'n vader vind ik niet leuk genoeg om door te zetten.

Dus een kleine tussendoor aan het doen.



Heb er nog maar 15/20 op voorraad. Dus ik heb mezelf een koopverbod ingesteld. Zitten wel cadeautjes voor anderen bij, of aanvragen van anderen.Wat zonde dat de customs zo slecht zijn. Begrijpelijk dat je in een dip zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blueitis schreef op 13 maart 2017 @ 19:44:

[...]





Heb je een link naar deze plaat Steph? Ik kan namelijk niks vinden op Ali, maar misschien stel ik me het anders voor.A4 LED Kunstenaar Dunne Art Stencil Tekentafel Lichtbak Tracing Tabel Pad AH210
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 14 maart 2017 @ 22:06:

Geelheer, kun je een foto plaatsen?





Ik heb geen plaatjesplakrechten.

Maar ook niet echt show-waardig hoor . De volgende zal wel mooier/beter worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 14 maart 2017 @ 22:09:



A4 LED Kunstenaar Dunne Art Stencil Tekentafel Lichtbak Tracing Tabel Pad AH210Bedankt! Ik heb hem ook besteld.
quote:steph schreef op 14 maart 2017 @ 22:07:

[...]



Wat zonde dat de customs zo slecht zijn. Begrijpelijk dat je in een dip zit.het is niet eens een custom voor m'n vriend. (Hij wilde deadpool). Wel een custom gemaakt, van m'n tante en mij, maar het lijkt echt alsof we beide een of andere nare huidziekte hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 16 maart 2017 @ 15:19:

[...]





het is niet eens een custom voor m'n vriend. (Hij wilde deadpool). Wel een custom gemaakt, van m'n tante en mij, maar het lijkt echt alsof we beide een of andere nare huidziekte hebben.Dat is we heel erg.
Ach, doorgaan.



Heb gisterenavond weer een kleintje (20x20) afgemaakt.

Nu maar hopen dat ik m'n zin weer terug heb
Alle reacties Link kopieren
Welke maat heeft die custom dan, Peacy? En heb je vantevoren wel een layout gevraagd?
Lay-out gekregen. Daar zag ik de vlekken niet op. De verkoper raadde 30x40 aan, die maat is het ook.
Alle reacties Link kopieren
De meeste customs die ik op de fb-pagina voorbij zie komen zijn volgens mij groter, maar ik weet er ook niet zo veel van. Misschien daar eens vragen?
Heb ik het indertijd al gevraagd inderdaad.

Nouja, ik heb er nu nog voldoende op voorraad.

Ben op zoek naar handige bakken om de steentjes te bewaren. Heb een manier gevonden, maar werkt niet helemaal zoals ik wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n ladekast (voor schroefjes) met een stickertje met de kleurcode op de laatjes. Daar heb ik de zakjes in zitten. Werkt heel handig!
Oh, dat lijkt me ook handig.



Ik bewaar ze nu in ziplockzakjes in een langwerpige bak.

Alleen, ik heb er al zoveel, dat ze iedere keer door elkaar raken. Zo jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat had ik eerst ook en dan ben je meer tijd kwijt met zoeken dan met painten.

Ik kan je echt zo'n ladekastje aanraden, maar wel met de zakjes er nog omheen. Niet de losse steentjes want ik heb al een paar keer gezien dat het kastje was omgevallen en alle steentjes door elkaar op de grond lagen. Dat zal mij niet overkomen.
Ooh, haha. Met het painten heb ik de bakjes van de action (die grote) en zo'n medicijnbakje. Ook heb ik voor sinterklaas 60 kleine ronde potjes gekregen.

Het echt bewaren erna in die zakjes, maar het gaat ook ten koste van m'n painttijd (ik ruim de steentjes al op, terwijl ik nog bezig ben aan het laatste stukje)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ladekastjes bij de Action gekocht. Op de bakjes zit ook nog een dekseltje die je vastzet aan twee zijden. Direct alle steentjes in bakjes gedaan met een etiket met nummer erop. Werkt voor mij prima.
Ja, die heb ik ook inderdaad! Past lekker veel in.
Alle reacties Link kopieren
Peacy, bij wie heb jij je costum laten maken? Ik wel er nl ook eentje gaan bestellen maar twijfel bij wie.



Als ik paint dat gaan ze in die kleine vakjes die dicht kunnen en die zitten dan weer in een bak die ook dicht kan. Eerst een medicijnenbak van de Action maar er gaan er een aantal te makkelijk open. En ja, die zijn dus op de grond gekomen........................ Momenteel werk ik aan de bling bling Mickey en de steentjes hebben 3 maten in elke kleur dus die heb ik in ziplock zakjes gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Peacy, bij wie heb jij je costum laten maken? Ik wel er nl ook eentje gaan bestellen maar twijfel bij wie.



Als ik paint dat gaan ze in die kleine vakjes die dicht kunnen en die zitten dan weer in een bak die ook dicht kan. Eerst een medicijnenbak van de Action maar er gaan er een aantal te makkelijk open. En ja, die zijn dus op de grond gekomen........................ Momenteel werk ik aan de bling bling Mickey en de steentjes hebben 3 maten in elke kleur dus die heb ik in ziplock zakjes gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net weer een Diamond Painting schilderij van 120x47 besteld. Deze heeft ronde steentjes. Ow en het is een partial dus niet volledig. Ben benieuwd wanneer die geleverd wordt en hoe het met ronde steentjes uit komt te zien. Intussen ben ik nog wel even bezig met mijn vierluik die wel volledig beplakt moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Itslmylife, welke heb je besteld?



Ik heb een costum bij little tree besteld, ging echt supersnel.
Alle reacties Link kopieren
Weer dubbel
Alle reacties Link kopieren
Step, de magnoliabloem met twee vlinders via Ali.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven