dierenambulance..

13-08-2011 12:59 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week zaterdag heb ik de dierenambulance gebeld, en daarbij ingesproken wat de situatie was + dat ik graag voor maandagavond terug gebeld wilde worden. (ivm de zorg van een poes die sinds 1.5 rondhing bij ons, erg graag eten wilde, open wonden over der kop had en haar hele rug vol met "kleine korstjes" zat, mijn collega's vertrouwden het niet dus haar na 1.5 meegenomen naar mijn moeder.)

Nu word ik net terug gebeld...... Ja dat heeft nut.

Verder niets te klagen hoor, poes is na nog tig keer bellen naar allerlei andere nummers opgehaald. (maandag)

Helaas was er niets of niemand te bereiken het hele vorige weekend. Vind ik erg jammer.

Ook heb ik wel een goede ervaringen met de dierenambulance van een andere provincie gehad.

Waarom ik dit vertel... was gewoon verbaasd nu terug gebeld te worden..
Inderdaad. Jij kan en mag geen beslissingen nemen voor het huisdier van iemand anders!!! Daar zijn geschoolde mensen voor die kunnen oordelen of het beter is om bij een dier euth. toe te passen of dat er nog genezing mogelijk is... Ik hoop dat jou auto morgen ontploft
quote:Draakje29 schreef op 13 augustus 2011 @ 21:48:

[...]

Toe maar, 2 of 3 mensen dienst. Bij ons zijn ze alleen, maar bellen in geval van nood een collega of nemen een kennis mee. Woon ook in een klein stadje en de dierenambu doet daarbij de omliggende dorpen/steden ook. Bij ons zijn dus duidelijk vrijwilligers nodig!

Een maar?? Jeetje.. we hebben er trouwens ook vogelopvang bij dus ben heel blij dat we niet in ons eentje zijn, dat was echt niet te doen geweest.

Ook niet zo gek als er soms niet opgenomen wordt dan, eerder gek als het nog wel lukt om de telefoon op te nemen als ik bedenk hoe druk het vaak is!
quote:elninjoo schreef op 13 augustus 2011 @ 23:45:

[...]

Mag toch hopen dat de melder niet hoeft te betalen?Nee de eigenaar. En bij ons kost dat geen 95 euro in ieder geval. Maar als het dier ook nog tijd in het asiel heeft doorgebracht kan het misschien wel oplopen? Geen idee hoeveel ze daarvoor vragen eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven