Dierenverzekering

27-02-2013 02:58 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik deze vraag hier mag stellen, ik zie geen dieren topic.

Mijn vraag, hebben jullie een dierenverzekering? zoja welke? Ik heb hier daar op net enkele verzekeringen bestudeerd maar ik kom er niet uit. Wij hebben een jong katje 6 maanden en willen deze verzekeren tegen ziektekosten. Liefst een verzekering die zelf aan de arts declareert/betaalt. Wat is de beste keuze hierin. Dank jullie alvast
Alles is niets, Niets is alles
Ik had Proteq. Inmiddels zijn mijn beide honden overleden en de kosten die we bij beiden hebben gehad door o.a. de ziekte waaraan ze overleden (in beide gevallen tumoren, bij de een in de maag/darmen en bij de ander in de hersenen) hebben we er dubbel en dwars uitgehaald met de verzekering! Sterker nog, onze eerste hond heeft zoveel gezondheidsproblemen gehad dat we alleen al met hem de levenslange premie voor hond 2 er ook al uit hadden gehaald :-)

Wij kregen altijd keurige afhandeling, bijna alles vergoed en geen gedoe. Zelfs een vriendelijk kaartje toen we de overleden huisdieren afmeldden.
Even over dag geld apart zetten: onze eerste hond heeft ons in de 6 jaar dat hij heeft geleefd aan medische kosten in totaal 7500 euro gekost. Waarvan ongeveer 6000 werd vergoed. Dat had ik echt niet zo liggen in die tijd hoor (en nu ook niet trouwens). Nou hadden wij wel heel veel pech hoor, maar goed, we waren maar wat blij met de verzekering toen.
Ja

Ik zit bij petplan, heb verzekering afgesloten toen er vermoeden was van patella luxatie bij mijn hond.

Intussen aan geopereerd en blij dat ik verzekerd ben, gaat voor beide knieën ruim 1200¤ kosten. Krijg het helemaal vergoed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven