Digitaal bordspel kopen

19-04-2020 18:26 7 berichten
Wie speelt er digitale bordspelletjes die je kan doen met vrienden? Dus allemaal vanuit je eigen huis op je eigen device?
Ik las over carcasonne, ticket to ride, pandemic, catan... Kan dat met deze spellen?
Wie heeft er ervaring mee?
https://www.nu.nl/uit/6045248/met-deze- ... ouden.html
Nee, ik speel met vrienden de bordspellen die we fysiek in de kast hebben staan.

Tot nu toe: Qwixx, Regenwormen, Pictionary, 30 seconds, Perudo, Keer op Keer, Clever, Patchwork doodle.
Ja dit had ik gezien. Maar die kun je dus allemaal met vrienden spelen? Heb jij er ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Board game arena is een handige en gratis site hiervoor. Hier kan je met meerdere mensen verschillende spellen spelen. Misschien wat fijner dan meerdere mensen die allemaal een spel kopen.

Ik heb pandemic zelf gekocht op mn tel maar die kan ik niet tegen anderen spelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nav dat artikel Ticket to Ride gekocht. Je kan het tegen vrienden spelen en onbekenden en de computer zelf. Ook de vrienden kan je aanvullen met computer spelers.

Ik heb een family account van Google en kon het spel daardoor in de familie bibliotheek zetten en zo kan mijn dochter het ook in haar account spelen.
Wij spelen ook ticket to ride.
Grappig als er thuis niemand is om een spelletje te spelen. Niet duur en wij hebben ook meerdere accounts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven