Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 569 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Als je een hele leuke vriendin hebt en je wilt graag met haar gaan samenwonen, maar die leuke vriendin twijfelt nog, dan is de opmerking 'mijn ex was veel geiler in bed dan jij' niet per se helpend.

Dit heeft mijn (inmiddels) ex voor u getest.
toulouse_74 schreef:
20-12-2025 23:29
Nee hoor, de kinderkaart kan op 2 telefoons.
Oh dat scheelt maar dan nog steeds kunnen kinderen dus niet meer mee met anderen die een dagje museum doen. Dat is echt onhandig. Ze gaan nog wel eens bij familie logeren en dan is een museum juist iets leuks om te doen.
Phlox24 schreef:
10-10-2025 15:50
Na gourmetten eens schaaltje met spiritus op tafel zetten om de lucht sneller te laten verdwijnen is an sich misschien een goed idee. Maar niet als je net iets teveel gedronken hebt en een niet al te groot schaaltje pakt kennelijk. Het bijt in op een houten tafel. Inmiddels dus al jaren een uitgebeten spiritusvlek op onze tafel. De plek was gelukkig op een gunstige positie, er staat nu altijd een plant op.
Ook geen water in/naast de bloemenvaas (op houten kast) gieten als je dronken bent. Getest door mijn man
Een taartbodem blind bakken lukt niet door er in plaats van bakbonen een kleinere quichevorm bovenop te zetten. De bodem wordt weliswaar warm, maar dat heeft als enige effect dat de boter uit het deeg smelt.
Als je het koolzuurpatroon van je Quooker Cube niet goed rechtop houdt bij het verwisselen, dan krijg je tweedegraads brandwonden (bevriezingswonden) op je vingers.

Dat heb ik voor u getest.
Nieuws luisteren en koffiezetten tegelijk mislukt. De keukenkastjes en aanrecht lusten geen koffie. Reminder. Morgen kan eronder.
Redhead70 schreef:
05-01-2026 19:45
Nieuws luisteren en koffiezetten tegelijk mislukt. De keukenkastjes en aanrecht lusten geen koffie. Reminder. Morgen kan eronder.
Die laatste zin moest ik 3x lezen!
Wombat schreef:
05-01-2026 19:49
Die laatste zin moest ik 3x lezen!
Sorry, morgen de koffiekan onder het apparaat
Haha ja na die derde keer had ik ‘m door!
Als je sneeuw op de voorruit van je auto wilt verwijderen met de ruitenwissers, zorg dan dat je deur dicht is. Gister door mij getest: sneeuw in auto en vakje in deur vol met sneeuw.
Mugske schreef:
05-01-2026 22:56
Als je sneeuw op de voorruit van je auto wilt verwijderen met de ruitenwissers, zorg dan dat je deur dicht is. Gister door mij getest: sneeuw in auto en vakje in deur vol met sneeuw.
Dat is sowieso niet handig. Je kunt het motortje van de ruitenwissers daarmee beschadigen. Gewoon eerst de ergste sneeuw eraf vegen.
Ik wil niet veel zeggen maar je mag blij zijn dat het regent want als je niet blij bent dan regent het ook.
De cooker gebruiken om een schaaltje te vullen en tegelijkertijd iets aan je dochter willen aangegeven werkt niet.. nu een brandwond op mijn pols..

Voor u getest
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Voor wie zich afvroeg of het mandje van de airfryer echt heet wordt. Ja dat doet het. Voor u getest en ik heb nu al twee weken een ingebrand streepje op mijn pols.
Ontdooiende kleigrond kan verraderlijk glad en modderig zijn. Voor jullie getest in mijn mooie, nieuwe spijkerbroek. :thumbsup:
Ik vind hier dingen van.
Als je ergens aan de andere kant van het land op onbekend terrein afspreekt, vul dan niet zonder nakijken de naam van de jou aangeraden parkeergarage in Google Maps in. Check eerst even of er geen gelijknamige parkeergarage bestaat in een op halfuur rijafstand gelegen andere stad. Scheelt tijd (en totale desoriëntatie). Ik heb dit voor u getest.
Volgens diverse bronnen kun je je gootsteen perfect schoonmaken met citroen. Dit werkt niet, ik herhaal, NIET met citroensap uit een flesje. In elk geval niet als het over datum is. Je kunt dan wel precies zien waar je het gebruikt hebt en andere oneffenheden vallen niet meer zo op.
Nu nog op zoek naar hoe je citroensapvlekken uit je gootsteen verwijdert…..
Jij bent niet de norm.
Mugske schreef:
05-01-2026 22:56
Herkenbaar! Ik wilde de motor vast aanzetten, zodat de auto al wat kon opwarmen en ik de achterruitverwarming aan kon zetten vóórdat ik de sneeuw (en ijslaag eronder) ging verwijderen. Toen bleek dus dat 1 van mijn kinderen (de avond ervoor in de auto gereden) de ruitenwissers aan had laten staan. Zodra ik de auto startte gingen de wissers dus automatisch aan en een heel pak sneeuw zo in het zijvak van het portier, over de stoel en op de mat bij de koppeling.

Heeft iemand de viral Biscoff + griekse yoghurt hype al voor ons getest?
De jongste wil het graag proberen, maar ik durf niet goed. Ben bang dat je dan gewoon natte, kleffe koekjes met een zure bijsmaak naar binnen schuift.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Charlie591 schreef:
28-01-2026 09:42
Als je ergens aan de andere kant van het land op onbekend terrein afspreekt, vul dan niet zonder nakijken de naam van de jou aangeraden parkeergarage in Google Maps in. Check eerst even of er geen gelijknamige parkeergarage bestaat in een op halfuur rijafstand gelegen andere stad. Scheelt tijd (en totale desoriëntatie). Ik heb dit voor u getest.

Haha! Nog gênanter: een bepaalde straatnaam komt voor in zowel Heemstede als Heemskerk! Verwar deze twee plaatsen dus niet, dat scheelt ook heel wat reistijd.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
OriginalHeleen schreef:
28-01-2026 09:54

De jongste wil het graag proberen, maar ik durf niet goed. Ben bang dat je dan gewoon natte, kleffe koekjes met een zure bijsmaak naar binnen schuift.
Ik wil niet zeggen dat het precies smaakt als cheesecake maar het is best lekker (vinden wij).
Als je op Oudjaarsdag nog snel even een supermarkt inschiet voor champagne, oliebollen en wat andere lekkere hapjes, zorg dan dat je een tasje meeneemt of koopt. Bij de zelfscankassa's waren alle tasjes op, denk dan niet dat je het wel even onder de arm meeneemt naar buiten. Het resultaat was een exploderende fles bubbels en een hele vloer onder de scherven en de plakzooi. Voor u getest, doe er je voordeel mee.
So much universe, and so little time.
Als je zelf erwtensoep maakt, zorg dan dat je dit niet te hard laat koken. Mijn pan kan het niet navertellen en de erwtensoep ligt in de groenbak :-(
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
O, en stoofvlees ook niet te hard aanzetten. Gisteren getest door mijn moeder. Ze had nog een leuke kleine hoeveelheid over voor vandaag, maar om er gisteren met zijn drieën van te eten was er te weinig over. Andere test: ga niet blind af op reviews in Thuisbezorgd en bestel dus niet bij de eerste de beste (slechtste) pastatent die je tegenkomt als je wilt krijgen wat je hebt besteld.
OriginalHeleen schreef:
28-01-2026 09:54
Dochter heeft het getest met kwark, 1x met biscoff en 1x met speculaasjes. Waren beiden best oké volgens mij, hoewel ik het niet nog een keer in de koelkast heb zien staan.
OriginalHeleen schreef:
28-01-2026 09:57
Haha! Nog gênanter: een bepaalde straatnaam komt voor in zowel Heemstede als Heemskerk! Verwar deze twee plaatsen dus niet, dat scheelt ook heel wat reistijd.
Hahaha ja vergelijkbare situatie ja, t voelt wel erg stom 😝
OriginalHeleen schreef:
28-01-2026 09:57
Dat is met de straatnaam waar ik woon aan de hand. Dit is een bedrijfsadres en klanten toetsen dit vaak even snel in op de navigatie. Staan ze ineens midden in een weiland in een paar plaatsen verderop ;-). Zelfde straatnaam alleen bestaat het nummer niet aan die straat.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven