Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 553 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
IBIopviva schreef:
13-11-2025 18:36
Wanneer je kat heeft geplast op je dure op maat gemaakte kokos welkomsmat doe hem niet, ik herhaal niet, in de wasmachine.
De kat in de wasmachine lijkt me nooit een goed idee, of ie nou wel of niet heeft geplast op de mat ;-D
Sinneljocht schreef:
28-01-2026 11:52
De kat in de wasmachine lijkt me nooit een goed idee, of ie nou wel of niet heeft geplast op de mat ;-D
Nee, de meeste katten houden helemaal niet van water :cat:
Hier idem. In een aangrenzende gemeente ligt een industriegebied met dezelfde naam als onze wijk. Vroeger reed hier vaak een verdwaalde vrachtauto rond hoewel met de moderne navigatie dat veel minder voorkomt. Maar onhandig is het wel. Wie verzint zo iets?
Ik wil niet veel zeggen maar je mag blij zijn dat het regent want als je niet blij bent dan regent het ook.
Mugske schreef:
05-01-2026 22:56
Als je sneeuw op de voorruit van je auto wilt verwijderen met de ruitenwissers, zorg dan dat je deur dicht is. Gister door mij getest: sneeuw in auto en vakje in deur vol met sneeuw.
Pas ook op met je zijruiten even open en dicht doen met dezelfde intentie. In elk geval niet rijdend doen… Resultaat is dat de sneeuw zich netjes onderaan ophoopt en als het raam helemaal open is naar binnen kwakt. In het deurvakje, op je stoel, heerlijk. Heb ik vandaag voor u getest.
Een boterham met plakjes banaan met daarop zout ipv suiker is niet lekker. Dat heb ik voor u getest
Je auto starten zonder de rem en koppeling in te trappen, terwijl die in de eerste versnelling staat is geen goed idee. Dat heb ik vandaag voor jullie getest. Nog slechter idee om dit te doen als er een stuk of 8 groencontainers voor je auto staan. Gelukkig trapte ik net op tijd op de rem...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alweernieuw12345 schreef:
29-01-2026 17:04
Een boterham met plakjes banaan met daarop zout ipv suiker is niet lekker. Dat heb ik voor u getest
Oeps.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Als je een nieuwe magnetron wil hebben moet je Soep in zak erin opwarmen.
Een rauw ei geeft overigens ongeveer hetzelfde effect.

Voor een nieuwe vaatwasser moet je kaarsenstandaards met kaarsvet erop wassen.

En Lego kan niet bij de kookwas.

Dit hebben mijn vriendinnen en ik in onze jonge jaren voor u getest.
Je moet je glas eerst helemáál naar je mond brengen voordat je begint te schenken. Voor u getest.
Drackie schreef:
30-01-2026 14:40
Je moet je glas eerst helemáál naar je mond brengen voordat je begint te schenken. Voor u getest.
:-D
Dit test ik ook weleens!
Als je een ovenschotel warm en gaar wilt krijgen moet je wel de oven aanzetten, anders moet je wel heel lang wachten....
Dubro multiontvetter niet rechtstreeks op keukendeurtjes spuiten, tenzij je houdt van een stippenlandschap op je zijdeglans deurtjes.

Voor u getest in mijn toen net geplaatste IKEA keuken, waarvan gelukkig nog de deurtjes verkrijgbaar waren...
Een glas met iets te drinken erin blijft niet staan naast je op de bank, leunend tegen je bovenbeen. Na 5 minuten weet je niet meer dat dat daar staat. Ook niet de 8e of de 12e of de 20e keer.
huismuis
Milestone schreef:
12-02-2026 16:36
Een glas met iets te drinken erin blijft niet staan naast je op de bank, leunend tegen je bovenbeen. Na 5 minuten weet je niet meer dat dat daar staat. Ook niet de 8e of de 12e of de 20e keer.
Dan ben jij in ieder geval geen ezel :rofl:
Ik wil niet veel zeggen maar je mag blij zijn dat het regent want als je niet blij bent dan regent het ook.
Strelizia schreef:
13-02-2026 09:19
Dan ben jij in ieder geval geen ezel :rofl:

Ik ben erg goed in geen ezel zijn. :whistle:
huismuis
Milestone schreef:
12-02-2026 16:36
Afbeelding
Haha, dank je, heb je die getest?
huismuis
Milestone schreef:
14-02-2026 12:16
Haha, dank je, heb je die getest?
Ik heb er al jaren 1 op de leuning en werkt perfect 😁 ik zit altijd in het hoekje van de hoekbank, dus de tafel is te ver weg. Heb deze voor mijn glas, maar ligt ook lippenbalsem, tandenstoker, handcrème enz op. Echt een ideaal ding!
Een volle bak popcorn even voor je op de grond zetten in de bios terwijl je je met je drankje installeert is ook geen goed idee, die bak ben je binnen de minuut wel vergeten. Heb ik voor u getest.
Such fun!1
Irregular_Choice schreef:
14-02-2026 07:42
Afbeelding
Ik zou dan weer kunnen testen hoe lang het duurt voordat ik alles inclusief blad van de bank heb gekieperd, ik schat binnen een uur.
AnnaNiem schreef:
14-02-2026 19:08
Ik zou dan weer kunnen testen hoe lang het duurt voordat ik alles inclusief blad van de bank heb gekieperd, ik schat binnen een uur.

:-D
Hier zou de kat waarschijnlijk die test voor mij doen.
huismuis
Was ik nog zó gewaarschuwd door een eerdere tester in dit topic. Zorgvuldig de sneeuw van de kieren van je autodeur vegen voordat je de deur opendoet, anders ligt je auto vol sneeuw. En dán pas alvast de motor starten om wat voor te verwarmen. Maar ja, hoe kon ik weten dat mijn zoon de ruitenwissers op volle sterkte aan had laten staan toen hij gisteravond mijn auto geleend had…

Je ruitenwissers aan op een compleet besneeuwde voorruit moet je niet doen als je portier openstaat. Voor u getest.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Ik heb geprobeerd of je middelvinger er tegen kan om tussen een 1600liter container en het hefdeel van de vuilniswagen te zitten.....nee daar kan je vinger niet tegen helaas, dus doe maar niet.
CaroMamaVanMaik schreef:
16-02-2026 09:37
Was ik nog zó gewaarschuwd door een eerdere tester in dit topic. Zorgvuldig de sneeuw van de kieren van je autodeur vegen voordat je de deur opendoet, anders ligt je auto vol sneeuw. En dán pas alvast de motor starten om wat voor te verwarmen. Maar ja, hoe kon ik weten dat mijn zoon de ruitenwissers op volle sterkte aan had laten staan toen hij gisteravond mijn auto geleend had…

Je ruitenwissers aan op een compleet besneeuwde voorruit moet je niet doen als je portier openstaat. Voor u getest.
Die verdient een emmer sneeuw in z'n nek!
Nyco schreef:
16-02-2026 09:46
Ik heb geprobeerd of je middelvinger er tegen kan om tussen een 1600liter container en het hefdeel van de vuilniswagen te zitten.....nee daar kan je vinger niet tegen helaas, dus doe maar niet.
:O En nu, zit er nog aan, doet ie het nog?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven