Dit heb ik voor u getest
woensdag 28 januari 2026 om 11:52
woensdag 28 januari 2026 om 11:58
Nee, de meeste katten houden helemaal niet van waterSinneljocht schreef: ↑28-01-2026 11:52De kat in de wasmachine lijkt me nooit een goed idee, of ie nou wel of niet heeft geplast op de mat![]()
donderdag 29 januari 2026 om 09:37
Hier idem. In een aangrenzende gemeente ligt een industriegebied met dezelfde naam als onze wijk. Vroeger reed hier vaak een verdwaalde vrachtauto rond hoewel met de moderne navigatie dat veel minder voorkomt. Maar onhandig is het wel. Wie verzint zo iets?
Ik wil niet veel zeggen maar je mag blij zijn dat het regent want als je niet blij bent dan regent het ook.
donderdag 29 januari 2026 om 16:49
Pas ook op met je zijruiten even open en dicht doen met dezelfde intentie. In elk geval niet rijdend doen… Resultaat is dat de sneeuw zich netjes onderaan ophoopt en als het raam helemaal open is naar binnen kwakt. In het deurvakje, op je stoel, heerlijk. Heb ik vandaag voor u getest.
donderdag 29 januari 2026 om 17:25
Je auto starten zonder de rem en koppeling in te trappen, terwijl die in de eerste versnelling staat is geen goed idee. Dat heb ik vandaag voor jullie getest. Nog slechter idee om dit te doen als er een stuk of 8 groencontainers voor je auto staan. Gelukkig trapte ik net op tijd op de rem...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 29 januari 2026 om 17:32
Oeps.Alweernieuw12345 schreef: ↑29-01-2026 17:04Een boterham met plakjes banaan met daarop zout ipv suiker is niet lekker. Dat heb ik voor u getest
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vrijdag 30 januari 2026 om 13:54
Als je een nieuwe magnetron wil hebben moet je Soep in zak erin opwarmen.
Een rauw ei geeft overigens ongeveer hetzelfde effect.
Voor een nieuwe vaatwasser moet je kaarsenstandaards met kaarsvet erop wassen.
En Lego kan niet bij de kookwas.
Dit hebben mijn vriendinnen en ik in onze jonge jaren voor u getest.
Een rauw ei geeft overigens ongeveer hetzelfde effect.
Voor een nieuwe vaatwasser moet je kaarsenstandaards met kaarsvet erop wassen.
En Lego kan niet bij de kookwas.
Dit hebben mijn vriendinnen en ik in onze jonge jaren voor u getest.
donderdag 12 februari 2026 om 15:38
vrijdag 13 februari 2026 om 09:19
Dan ben jij in ieder geval geen ezel
Ik wil niet veel zeggen maar je mag blij zijn dat het regent want als je niet blij bent dan regent het ook.
zaterdag 14 februari 2026 om 12:21
Ik heb er al jaren 1 op de leuning en werkt perfect
zaterdag 14 februari 2026 om 19:08
Ik zou dan weer kunnen testen hoe lang het duurt voordat ik alles inclusief blad van de bank heb gekieperd, ik schat binnen een uur.
zaterdag 14 februari 2026 om 21:26
maandag 16 februari 2026 om 09:37
Was ik nog zó gewaarschuwd door een eerdere tester in dit topic. Zorgvuldig de sneeuw van de kieren van je autodeur vegen voordat je de deur opendoet, anders ligt je auto vol sneeuw. En dán pas alvast de motor starten om wat voor te verwarmen. Maar ja, hoe kon ik weten dat mijn zoon de ruitenwissers op volle sterkte aan had laten staan toen hij gisteravond mijn auto geleend had…
Je ruitenwissers aan op een compleet besneeuwde voorruit moet je niet doen als je portier openstaat. Voor u getest.
Je ruitenwissers aan op een compleet besneeuwde voorruit moet je niet doen als je portier openstaat. Voor u getest.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
dinsdag 17 februari 2026 om 13:03
Die verdient een emmer sneeuw in z'n nek!CaroMamaVanMaik schreef: ↑16-02-2026 09:37Was ik nog zó gewaarschuwd door een eerdere tester in dit topic. Zorgvuldig de sneeuw van de kieren van je autodeur vegen voordat je de deur opendoet, anders ligt je auto vol sneeuw. En dán pas alvast de motor starten om wat voor te verwarmen. Maar ja, hoe kon ik weten dat mijn zoon de ruitenwissers op volle sterkte aan had laten staan toen hij gisteravond mijn auto geleend had…
dinsdag 17 februari 2026 om 13:04
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in