Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 577 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Pelle schreef:
17-02-2026 18:14
Bij mij was het niet bewust en mijn sloffen leken wel op imitatie uggs, ik zat er niet mee.
Maar loop je er dan ook buiten mee. Ik zou ze dan eerder meenemen.
(Zelf trouwens ook hielspoor, maar dat terzijde)
Ik loop er ook buiten op, hebben een harde zool. Gebruik ze vooral in/om het huis, handig als ik even naar de garage of zo moet.
Als je soep maakt met een bouillonblokje, haal dan even het papiertje ervan af. Pureer zeker de soep niet inclusief papiertje! Dit heb ik voor jullie getest.
Als je het water van de ketel bijvult, wees er dan zeker van dat je het kraantje op de ketel zelf ook dichtdraait voordat je de slang weer afkoppelt.
Het water spoot met een enorme kracht uit de ketel, liters en liters door het hele trappenhuis omlaag eer ik het weer dicht gedraaid kreeg.
Mocht je een keertje niks te doen hebben en graag je muren opnieuw willen schilderen, dan is dit wel een reden om dat te doen.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Als je je een ongeluk zoekt naar een blok boter in de koelkast, omdat je zéker weet dat je nog boter hebt, leg die betreffende boter dan niet net daarvoor gedachteloos al op het aanrecht. Scheelt een hoop tijd, ergernis en heen en weer geschuif in de koelkast.
cowandchicken schreef:
21-02-2026 11:05
Als je het water van de ketel bijvult, wees er dan zeker van dat je het kraantje op de ketel zelf ook dichtdraait voordat je de slang weer afkoppelt.
Het water spoot met een enorme kracht uit de ketel, liters en liters door het hele trappenhuis omlaag eer ik het weer dicht gedraaid kreeg.
Mocht je een keertje niks te doen hebben en graag je muren opnieuw willen schilderen, dan is dit wel een reden om dat te doen.
Idem als je de waterslang die je zojuist in de tuin hebt gebruikt wil afkoppelen. Ook getest.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
nlies schreef:
17-02-2026 21:18
O ik kijk tegenwoordig 3 keer voor ik de deur uitga. Heb pantoffels met zulke dikke zolen dat je er rustig mee naar buiten kan. Heb ik dus een paar keer gedaan. Zijn skechers en heel wat steviger dan die slappe, goedkope dingen die ik eerst droeg. En eigenlijk best een neutrale kleur, dus echt opvallend is het niet. ook wel met 2 verschillende sokken naar het werk gegaan. Was de tijd vooruit want later ging Alzheimerstichting sokkenparen verkopen met verschillende dessins ter ondersteuning van de stichting
Ik heb sinds een week of twee ook Sketcher pantoffels en het is me al 2 x bijna gebeurd dat ik op die dingen de deur uit ging. Het is dat ik huisgenoten heb.
Fantozzi schreef:
21-02-2026 10:24
Als je soep maakt met een bouillonblokje, haal dan even het papiertje ervan af. Pureer zeker de soep niet inclusief papiertje! Dit heb ik voor jullie getest.

En als je gedroogd laurierblad gebruikt, verwijder dit dan vóór het pureren.
Vooral als je gasten krijgt, die zich hardop afvragen "Wat is er toch met deze soep, zo smaakt ie toch nooit?" en je vervolgens ziet hoe ze plukjes laurierblad uit de soep vissen en op de rand van hun bord leggen.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Leg niet gedachteloos je bril op een plek waar ie niet hoort (in mijn stiftenkoffer of all places!). Ik heb me met -8 een kwartier wezenloos gezocht :bonk:
Dit heb ik voor u getest.
martje55 schreef:
21-02-2026 21:21
Leg niet gedachteloos je bril op een plek waar ie niet hoort (in mijn stiftenkoffer of all places!). Ik heb me met -8 een kwartier wezenloos gezocht :bonk:
Dit heb ik voor u getest.
Ik vind het nog knap dat het maar een kwartier heeft geduurd!
Na je dagdienst een nachtdienst draaien omdat er geen nachtdienst op komt dagen. Ik heb dat 2 keer getest en het was beide keren geen succes.

Wij hebben zo'n mooie koffiebonen machine met een melkopschuimer er op. Nou als je dan in de plaats van koffiemelk joghurt in je melkopschuimer doet kan ik je garanderen dat dat geen succes is. Het duurde even voor ik doorhad waarom de melk zo slecht opschuimde ...na de eerste slok koffie zeg maar. Eenmalig getest geen succes.

Tevens de waterkoker schoonmaken en dan vervolgens vergeten dat je dit aan het doen was. Daarna waterkoker aan en "thee water" ) schoonmaakmiddel pakken en zakje er in. Ook hier eerste slok meteen ontdekt. Getest was mega zuur en absoluut geen succes.
pannekoekje79 wijzigde dit bericht op 22-02-2026 19:09
Reden: Onvolledig
3.86% gewijzigd
Na je dagdienst een nachtdienst draaien omdat er geen nachtdienst op komt dagen. Ik heb dat 2 keer getest en het was beide keren geen succes.

Ik snap hem niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
22-02-2026 19:20

Ik snap hem niet?
Een dubbele dienst draaien omdat de avondploeg niet komt opdagen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
22-02-2026 19:24
Een dubbele dienst draaien omdat de avondploeg niet komt opdagen.
Aha, ja dat is niet handig (en zwaar)
Frankly my dear, I don"t give a damn
als je roomboter op je brood wilt smeren, en je hebt het geduld niet om te wachten tot het op kamertempratuur is, leg het pakje dan niet met papier en al in de magnetron.. bijna brand veroorzaakt.

en leg het ook niet op het deksel van de waterkoker en vergeet het vervolgens.

klapper:
als je een tulband wilt bakken, smeer de vorm gewoon in met veel boter, en niet lui gaan doen en bakspray gebruiken.. eindstand een tulband die vast zit en daarna half uit elkaar valt :bonk: de smaak was wel goed gelukkig

dit heb ik voor u getest
Relax we're all crazy, it's not a competition
4d bioscoop. Kotsmisselijk voortijdig de film verlaten en kind alleen de film laten afkijken.
Terug van weggeweest
Als het regent (of sneeuwt) niet pas halverwege de capuchon van je regenjas op je hoofd zetten.

Voor u getest; de capuchon kan inderdaad al die sneeuw en water bewaren en dat komt er dan uit als de capuchon op je hoofd zit.
Als het geregend heeft moet ik eerst de achterdeur openen en even wachten.
En er daarna pas doorheen naar buiten lopen. Anders heb ik een natte nek.
Maandag27 schreef:
23-02-2026 10:08
Als het regent (of sneeuwt) niet pas halverwege de capuchon van je regenjas op je hoofd zetten.

Voor u getest; de capuchon kan inderdaad al die sneeuw en water bewaren en dat komt er dan uit als de capuchon op je hoofd zit.
:-D ohhh brrrrr wat koud!
Maandag27 schreef:
23-02-2026 10:08

Fijn dat jij dit getest hebt, dan hoef ik dat niet meer te doen. Echt iets voor mij ook namelijk. :mrgreen:
Rouge__ schreef:
23-02-2026 09:35

klapper:
als je een tulband wilt bakken, smeer de vorm gewoon in met veel boter, en niet lui gaan doen en bakspray gebruiken.. eindstand een tulband die vast zit en daarna half uit elkaar valt :bonk: de smaak was wel goed gelukkig

dit heb ik voor u getest
Ik gebruik altijd bakspray, voor alle soorten cake en ook voor de tulbandvorm. Komt er altijd gewoon netjes uit 😁 ik heb wel zo’n siliconen vorm, misschien dat dat nog scheelt.
Explorista schreef:
21-02-2026 20:09
En als je gedroogd laurierblad gebruikt, verwijder dit dan vóór het pureren.
Vooral als je gasten krijgt, die zich hardop afvragen "Wat is er toch met deze soep, zo smaakt ie toch nooit?" en je vervolgens ziet hoe ze plukjes laurierblad uit de soep vissen en op de rand van hun bord leggen.
Inderdaad, laurierblaadjes moet je uit de soep halen voor het pureren, net als alle andere 'hele' kruiden, dus takjes rozemarijn, tijm, dat soort dingen. Dat wordt nooit echt goed gemalen, dus de rest van de maaltijd vis je takjes uit je eten, heb ik voor jullie getest.
Irregular_Choice schreef:
23-02-2026 13:07
Ik gebruik altijd bakspray, voor alle soorten cake en ook voor de tulbandvorm. Komt er altijd gewoon netjes uit 😁 ik heb wel zo’n siliconen vorm, misschien dat dat nog scheelt.
denk dat dat het is, ik gebruik ook alleen bakspray voor alles.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Als je in het buitenland (Europa) in een klein ziekenhuis terecht komt en je hebt alleen je digitale zorgverzekeringspas bij je en geen fysieke mag je aan de balie even de gemaakte kosten pinnen. Zeer recent voor u getest.
Bloempje* schreef:
25-02-2026 07:49
Als je in het buitenland (Europa) in een klein ziekenhuis terecht komt en je hebt alleen je digitale zorgverzekeringspas bij je en geen fysieke mag je aan de balie even de gemaakte kosten pinnen. Zeer recent voor u getest.
Oh nee, dat kan aardig oplopen!
Het is wat het is.
Irregular_Choice schreef:
23-02-2026 13:07
Gebruik in elk geval íets... Zonder iets van boter of spray kan je je kruidkoek uit de vorm schrapen en eet je geen kruidkoek maar brokkelkoek. Getest door mijn man (en uitgelachen door mij)
(En dan nog roepen vanuit de keuken: 'hij komt niet los, hoe kan dat nou?' :rofl: )
Het is wat het is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven