Dit heb ik voor u getest
dinsdag 17 februari 2026 om 21:21
Ik loop er ook buiten op, hebben een harde zool. Gebruik ze vooral in/om het huis, handig als ik even naar de garage of zo moet.
zaterdag 21 februari 2026 om 11:05
Als je het water van de ketel bijvult, wees er dan zeker van dat je het kraantje op de ketel zelf ook dichtdraait voordat je de slang weer afkoppelt.
Het water spoot met een enorme kracht uit de ketel, liters en liters door het hele trappenhuis omlaag eer ik het weer dicht gedraaid kreeg.
Mocht je een keertje niks te doen hebben en graag je muren opnieuw willen schilderen, dan is dit wel een reden om dat te doen.
Het water spoot met een enorme kracht uit de ketel, liters en liters door het hele trappenhuis omlaag eer ik het weer dicht gedraaid kreeg.
Mocht je een keertje niks te doen hebben en graag je muren opnieuw willen schilderen, dan is dit wel een reden om dat te doen.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
zaterdag 21 februari 2026 om 13:57
zaterdag 21 februari 2026 om 14:12
Idem als je de waterslang die je zojuist in de tuin hebt gebruikt wil afkoppelen. Ook getest.cowandchicken schreef: ↑21-02-2026 11:05Als je het water van de ketel bijvult, wees er dan zeker van dat je het kraantje op de ketel zelf ook dichtdraait voordat je de slang weer afkoppelt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zaterdag 21 februari 2026 om 17:02
Ik heb sinds een week of twee ook Sketcher pantoffels en het is me al 2 x bijna gebeurd dat ik op die dingen de deur uit ging. Het is dat ik huisgenoten heb.nlies schreef: ↑17-02-2026 21:18O ik kijk tegenwoordig 3 keer voor ik de deur uitga. Heb pantoffels met zulke dikke zolen dat je er rustig mee naar buiten kan. Heb ik dus een paar keer gedaan. Zijn skechers en heel wat steviger dan die slappe, goedkope dingen die ik eerst droeg. En eigenlijk best een neutrale kleur, dus echt opvallend is het niet. ook wel met 2 verschillende sokken naar het werk gegaan. Was de tijd vooruit want later ging Alzheimerstichting sokkenparen verkopen met verschillende dessins ter ondersteuning van de stichting
zaterdag 21 februari 2026 om 20:09
En als je gedroogd laurierblad gebruikt, verwijder dit dan vóór het pureren.
Vooral als je gasten krijgt, die zich hardop afvragen "Wat is er toch met deze soep, zo smaakt ie toch nooit?" en je vervolgens ziet hoe ze plukjes laurierblad uit de soep vissen en op de rand van hun bord leggen.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
zondag 22 februari 2026 om 18:34
zondag 22 februari 2026 om 18:52
Na je dagdienst een nachtdienst draaien omdat er geen nachtdienst op komt dagen. Ik heb dat 2 keer getest en het was beide keren geen succes.
Wij hebben zo'n mooie koffiebonen machine met een melkopschuimer er op. Nou als je dan in de plaats van koffiemelk joghurt in je melkopschuimer doet kan ik je garanderen dat dat geen succes is. Het duurde even voor ik doorhad waarom de melk zo slecht opschuimde ...na de eerste slok koffie zeg maar. Eenmalig getest geen succes.
Tevens de waterkoker schoonmaken en dan vervolgens vergeten dat je dit aan het doen was. Daarna waterkoker aan en "thee water" ) schoonmaakmiddel pakken en zakje er in. Ook hier eerste slok meteen ontdekt. Getest was mega zuur en absoluut geen succes.
Wij hebben zo'n mooie koffiebonen machine met een melkopschuimer er op. Nou als je dan in de plaats van koffiemelk joghurt in je melkopschuimer doet kan ik je garanderen dat dat geen succes is. Het duurde even voor ik doorhad waarom de melk zo slecht opschuimde ...na de eerste slok koffie zeg maar. Eenmalig getest geen succes.
Tevens de waterkoker schoonmaken en dan vervolgens vergeten dat je dit aan het doen was. Daarna waterkoker aan en "thee water" ) schoonmaakmiddel pakken en zakje er in. Ook hier eerste slok meteen ontdekt. Getest was mega zuur en absoluut geen succes.
pannekoekje79 wijzigde dit bericht op 22-02-2026 19:09
Reden: Onvolledig
Reden: Onvolledig
3.86% gewijzigd
zondag 22 februari 2026 om 19:24
Een dubbele dienst draaien omdat de avondploeg niet komt opdagen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 23 februari 2026 om 09:35
als je roomboter op je brood wilt smeren, en je hebt het geduld niet om te wachten tot het op kamertempratuur is, leg het pakje dan niet met papier en al in de magnetron.. bijna brand veroorzaakt.
en leg het ook niet op het deksel van de waterkoker en vergeet het vervolgens.
klapper:
als je een tulband wilt bakken, smeer de vorm gewoon in met veel boter, en niet lui gaan doen en bakspray gebruiken.. eindstand een tulband die vast zit en daarna half uit elkaar valt
de smaak was wel goed gelukkig
dit heb ik voor u getest
en leg het ook niet op het deksel van de waterkoker en vergeet het vervolgens.
klapper:
als je een tulband wilt bakken, smeer de vorm gewoon in met veel boter, en niet lui gaan doen en bakspray gebruiken.. eindstand een tulband die vast zit en daarna half uit elkaar valt
dit heb ik voor u getest
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 23 februari 2026 om 10:30
maandag 23 februari 2026 om 10:34
Fijn dat jij dit getest hebt, dan hoef ik dat niet meer te doen. Echt iets voor mij ook namelijk.
maandag 23 februari 2026 om 13:07
Ik gebruik altijd bakspray, voor alle soorten cake en ook voor de tulbandvorm. Komt er altijd gewoon netjes uit
maandag 23 februari 2026 om 13:51
Inderdaad, laurierblaadjes moet je uit de soep halen voor het pureren, net als alle andere 'hele' kruiden, dus takjes rozemarijn, tijm, dat soort dingen. Dat wordt nooit echt goed gemalen, dus de rest van de maaltijd vis je takjes uit je eten, heb ik voor jullie getest.Explorista schreef: ↑21-02-2026 20:09En als je gedroogd laurierblad gebruikt, verwijder dit dan vóór het pureren.
Vooral als je gasten krijgt, die zich hardop afvragen "Wat is er toch met deze soep, zo smaakt ie toch nooit?" en je vervolgens ziet hoe ze plukjes laurierblad uit de soep vissen en op de rand van hun bord leggen.
maandag 23 februari 2026 om 13:58
denk dat dat het is, ik gebruik ook alleen bakspray voor alles.Irregular_Choice schreef: ↑23-02-2026 13:07Ik gebruik altijd bakspray, voor alle soorten cake en ook voor de tulbandvorm. Komt er altijd gewoon netjes uitik heb wel zo’n siliconen vorm, misschien dat dat nog scheelt.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 25 februari 2026 om 07:50
Oh nee, dat kan aardig oplopen!
Het is wat het is.
woensdag 25 februari 2026 om 07:53
Gebruik in elk geval íets... Zonder iets van boter of spray kan je je kruidkoek uit de vorm schrapen en eet je geen kruidkoek maar brokkelkoek. Getest door mijn man (en uitgelachen door mij)Irregular_Choice schreef: ↑23-02-2026 13:07Ik gebruik altijd bakspray, voor alle soorten cake en ook voor de tulbandvorm. Komt er altijd gewoon netjes uitik heb wel zo’n siliconen vorm, misschien dat dat nog scheelt.
(En dan nog roepen vanuit de keuken: 'hij komt niet los, hoe kan dat nou?'
Het is wat het is.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in