Dit heb ik voor u getest
woensdag 25 februari 2026 om 08:24
Kon je de digitale zorgpas niet laten uitprinten? Zo heb ik het vorig jaar gedaan in een EU land.
woensdag 25 februari 2026 om 08:28
Ik gebruik altijd bakspray in mijn tulbandvorm. En dan ook nog bloem. Plakt nooit.
maandag 9 maart 2026 om 15:02
dinsdag 10 maart 2026 om 10:24
vrijdag 20 maart 2026 om 18:31
Als je een stroopwafel opwarmt in de broodrooster (op zichzelf een erg goed idee) moet je er een bakpapiertje omheen doen, anders lekt de stroop je broodrooster in. Maar hou de boel wel in de gaten want het wil graag in de fik vliegen. Weet ik toevallig
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
vrijdag 20 maart 2026 om 20:59
Het roostertje voor bovenop de broodrooster werkt ook prima!
De magnetron kan ook, maar dan weer niet alle magnetrons, want die van een ander geeft ineens enorme vonken heb ik onderzocht. Ik heb niet uitgebreid verder onderzocht wanneer dat wel en niet gebeurt…
zondag 22 maart 2026 om 18:47
Kun je een pan die net een half uur in de oven heeft gestaan met je blote hand pakken? Ik heb het voor jullie getest. Ja, het kan. Raad ik het jullie aan om ook te proberen? Nee, dat niet.
De schade valt mee hoor. Ik liet gelukkig ook weer snel los en ben nog van de generatie "eerst water, de rest komt later".
De schade valt mee hoor. Ik liet gelukkig ook weer snel los en ben nog van de generatie "eerst water, de rest komt later".
zondag 22 maart 2026 om 20:02
Nee dat kon niet, alleen het fysieke pasje. We hebben het echt wel vijf keer gevraagd
Maar de rekeningen zijn inmiddels ingediend en vergoed door de zorgverzekering, alleen dus even wat administratief werk.
maandag 23 maart 2026 om 16:49
maandag 23 maart 2026 om 22:20
Dat heeft niet perse te maken met je digitale kaart hoor.
Je kan het beste altijd de alarmcentrale bellen.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 23 maart 2026 om 22:30
Hoe werkt dat ongeveer precies?Madam_Madness schreef: ↑09-03-2026 15:02Iets positiefs wat ik voor jullie heb getest:
Ecoline kun je uit kleding krijgen met haarlak. Twee blauwe ecolinespettertjes op mijn roze broek zijn er weer uit.
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
dinsdag 24 maart 2026 om 10:53
zondag 29 maart 2026 om 20:47
Dat had ik 30 jaar geleden moeten weten. Iets met mijn favoriete suede laarsjes en tekenles op school.Madam_Madness schreef: ↑09-03-2026 15:02Iets positiefs wat ik voor jullie heb getest:
Ecoline kun je uit kleding krijgen met haarlak. Twee blauwe ecolinespettertjes op mijn roze broek zijn er weer uit.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in