Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 569 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Bloempje* schreef:
25-02-2026 07:49
Als je in het buitenland (Europa) in een klein ziekenhuis terecht komt en je hebt alleen je digitale zorgverzekeringspas bij je en geen fysieke mag je aan de balie even de gemaakte kosten pinnen. Zeer recent voor u getest.
Kon je de digitale zorgpas niet laten uitprinten? Zo heb ik het vorig jaar gedaan in een EU land.
Rouge__ schreef:
23-02-2026 09:35

klapper:
als je een tulband wilt bakken, smeer de vorm gewoon in met veel boter, en niet lui gaan doen en bakspray gebruiken.. eindstand een tulband die vast zit en daarna half uit elkaar valt :bonk: de smaak was wel goed gelukkig

dit heb ik voor u getest
Ik gebruik altijd bakspray in mijn tulbandvorm. En dan ook nog bloem. Plakt nooit.
Ondanks het feit dat er voor vandaag 18 graden is voorspeld, is het om 10:00 nog niet warm genoeg om in al uw enthousiasme alle ramen en deuren wagenwijd open te gooien. Heb ik voor u getest.
Iets positiefs wat ik voor jullie heb getest:
Ecoline kun je uit kleding krijgen met haarlak. Twee blauwe ecolinespettertjes op mijn roze broek zijn er weer uit.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
De cv-ketel horen borrelen, opzoeken wat het kan zijn, ontluchten, bijvullen en weer verder leven. (We wisten dat het een verstopping is, die heeft onderhoud nodig!) Vanochtend heeft man dus koud gedoucht....Ik ben op werk gaan douchen :)
Als je een stroopwafel opwarmt in de broodrooster (op zichzelf een erg goed idee) moet je er een bakpapiertje omheen doen, anders lekt de stroop je broodrooster in. Maar hou de boel wel in de gaten want het wil graag in de fik vliegen. Weet ik toevallig 😉
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
may_ka schreef:
20-03-2026 18:31
Als je een stroopwafel opwarmt in de broodrooster (op zichzelf een erg goed idee) moet je er een bakpapiertje omheen doen, anders lekt de stroop je broodrooster in. Maar hou de boel wel in de gaten want het wil graag in de fik vliegen. Weet ik toevallig 😉
Het roostertje voor bovenop de broodrooster werkt ook prima!

De magnetron kan ook, maar dan weer niet alle magnetrons, want die van een ander geeft ineens enorme vonken heb ik onderzocht. Ik heb niet uitgebreid verder onderzocht wanneer dat wel en niet gebeurt…
Een rekje voor op de broodrooster? Dat heeft de mijne niet…
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Kun je een pan die net een half uur in de oven heeft gestaan met je blote hand pakken? Ik heb het voor jullie getest. Ja, het kan. Raad ik het jullie aan om ook te proberen? Nee, dat niet.

De schade valt mee hoor. Ik liet gelukkig ook weer snel los en ben nog van de generatie "eerst water, de rest komt later".
Phlox24 schreef:
25-02-2026 08:24
Kon je de digitale zorgpas niet laten uitprinten? Zo heb ik het vorig jaar gedaan in een EU land.
Nee dat kon niet, alleen het fysieke pasje. We hebben het echt wel vijf keer gevraagd 😅
Maar de rekeningen zijn inmiddels ingediend en vergoed door de zorgverzekering, alleen dus even wat administratief werk.
Een kledingkast kan je beter niet op je voet zetten. Dit weekend voor u getest. Auw! :swear:
may_ka schreef:
20-03-2026 21:58
Een rekje voor op de broodrooster? Dat heeft de mijne niet…
Nou hij weigert het plaatje. Maar idd een rekje, ook handig om broodjes nog even op te verwarmen.

O wacht ik heb geen plaatjesplakrechten met deze account. Dan moet het maar met de kracht der verbeelding.
Bloempje* schreef:
25-02-2026 07:49
Als je in het buitenland (Europa) in een klein ziekenhuis terecht komt en je hebt alleen je digitale zorgverzekeringspas bij je en geen fysieke mag je aan de balie even de gemaakte kosten pinnen. Zeer recent voor u getest.
Dat heeft niet perse te maken met je digitale kaart hoor.
Je kan het beste altijd de alarmcentrale bellen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Madam_Madness schreef:
09-03-2026 15:02
Ecoline kun je uit kleding krijgen met haarlak. Twee blauwe ecolinespettertjes op mijn roze broek zijn er weer uit.
Hoe werkt dat ongeveer precies?
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
Een spiegel met dubbelzijdig tape aan de muur ophangen heeft meer tape nodig dan je denkt. Heeft mijn dochter voor jullie getest. Hij kwam met een rotklap van de muur af en beschadigde haar net nieuwe kast :-(
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Een klamboe kan je nachtrust aanzienlijk verbeteren. Daarbij is het wel belangrijk dat de mug zich aan de juiste kant van de klamboe bevindt. Hint: dat is niet IN de klamboe. Vannacht voor jullie getest.
Ik vind hier dingen van.
Madam_Madness schreef:
09-03-2026 15:02
Dat had ik 30 jaar geleden moeten weten. Iets met mijn favoriete suede laarsjes en tekenles op school.
Ik heb vandaag getest of je ook op de juiste plaats van bestemming komt als je de verkeerde trein neemt. Het antwoord is nee.
Als je je werk-laptop mee naar huis neemt, neem dan ook de oplader mee, want met een lege accu valt de laptop echt uit. Nou ja, vroeg einde van de werkdag dan maar

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven